منوی سایت

آموزش تعمیر موبایل

بازدیدها: 301

آموزش تعمیر موبایل

اگر به دنبال آموزش تعمیر موبایل هستید، یا میخواهید آموزشگاه تعمیر موبایل پیدا کنید، با مقاله ی آموزش تعمیر موبایل همراه باشید. به معرفی مراکز آموزش تعمیرات موبایل شیراز می‎‌پردازیم.

 

دوره ی آموزش تعمیرات موبایل

دوره آموزش تعمیر موبایل شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل تخصصی تدریس میشود. کلاس تعمیر موبایل زیر نظر تعمیرکار موبایل و با جدیدترین ابزارهای عیب یابی گوشی بصورت عملی میباشد. آموزش تعمیرات موبایل  در کارگاه تخصصی موبایل و تحت نظر اساتید مجرب برگزار می گردد.

 

[مطالب مرتبط: قطعات سخت افزاری موبایل]

 

این دوره شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل می باشد. هنرجویان در این دوره آموزشی تعمیرات تخصصی موبایل را فراگرفته و می توانند پس از آموزش وارد بازار کار تعمیرات شوند.

 

سرفصل های آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش الکترونیک مقدماتی 

لازمه یادگیری تعمیرات سخت افزار موبایل در اختیار داشتن دانش الکترونیک کافی است در دوره الکترونیک مقدماتی کارآموزان بصورت کامل قطعات مختلف بردهای موبایل را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهند.

 

[مطالب مرتبط: تعمیر و مراقبت از موبایل]

 

آموزش تست و عیب یابی قطعات الکترونیک گوشی

تست و عیب یابی قطعات الکترونیک موجود در سخت افزار موبایل بسیار مهم است بطوری که می توان گفت تعمیرکاری که این دانش را نداشته باشد به قطعیت می توان گفت قادر به تعمیر گوشی موبایل نخواهد بود.

 

آموزش تعمیرات گوشی های لمسی، دکمه ای

امروزه گوشی های موبایل لمسی بیشترین کاربرد را نسبت به گوشی های دکمه ای دارند از این رو  تعمیرات جدیدترین گوشی ها و بروزترین آنها را به کارآموزان انتقال میدهند و در کنار آنها به آموزش تعمیر موبایل های قدیمی نیز پرداخته خواهد شد.

 

آموزش تعمیرات گوشی اندروید و آیفون

بیشترین گوشی هایی که در اختیار کاربران ایرانی می باشد گوشی هایی با سیستم عامل اندورید و IOS هستند تعمیرات کامل و تخصصی برندهای Samsung، Huawei، Apple، HTC، Sony و … در دوره تعمیرات موبایل بیان خواهد شد.

 

آموزش تعمیرات تبلت 

تبلت ها گوشی هایی در ابعاد بزرگ هستند و تعمیرات آنها کمی متفاوت تر از گوشی های موبایل معمولی می باشد آموزش تعمیر تبلت در این دوره به صورت رایگان به کارآموزان ارائه می شود.

 

آموزش تعویض LCD، سوکت شارژ، هارد و …

موبایل از قسمت های سخت افزاری مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها معمولا قابل تعمیر و تعویض هستند از جمله آنها می توان به تعویض تاچ و ال سی دی موبایل اشاره نمود که معمولا بیشتر بدلیل وارد آمدن ضربه به آن می شکنند و سوکتها نیز بدلیل استفاده زیاد و نادرست از آنها گاها نیاز به تعویض دارند این مباحث به همراه مباحث تکمیلی بسیاری از سرفصل های کلاس آموزش تعمیرات موبایل می باشد.

 

آموزش شابلون زدن، پایه سازی و تعویض تخصصی قطعات الکترونیکی موبایل

برای تعویض برخی قطعات حساس بر روی برد موبایل از شابلون زدن و پایه سازی استفاده می شود این آموزش ها به صورت عملی به کارآموزان ارائه خواهند شد.

 

مطالب پر بازدید در مورد تعمیرات موبایل:

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

دسامبر 17, 2019
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
همه چیز در مورد سنگ بخار x بخوانید...