//for parto
ثبت مکان

اتاق اصناف شیراز

اتحادیه ها شیراز / بلوار مثنوی

آموزش اصناف شیراز

نائب رئیس اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه سامانه آموزشی اصناف برای نخستین بار در کشور بعد از ماه مبارک رمضان در شیراز اجرا می شود گفت: شهر شیراز به عنوان پایلوت کشور در بحث تغییر ساختار آموزش اصناف انتخاب شده است.
وی عنوان کرد: در راستای ارائه آموزش بهتر به اصناف شیراز چندین تفاهم نامه با اداره کل فنی و حرفه ای استان فارس، دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر، کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس، اداره کل کار و رفاه اجتماعی و غیره بسته شده است.
فروغان با بیان اینکه برای کسانی که می خواهند مجوز فعالیت صنفی بگیرند یا مجوز خود را تمدید کنند 24 ساعت آموزش اجباری گذاشته شده است خاطرنشان کرد: علاوه بر این آموزش های تخصصی بسیاری مثل دوره های بازاریابی، مشتری مداری، ترفند بازاریابی و غیره در مرکز جوار اصناف شیراز با همکاری فنی و حرفه ای به متقاضیان ارائه می شود که اصناف شیراز استقبال خوبی از این دوره ها داشته اند.


مرکز آموزش اتاق اصنا ف شیراز:

به گزارش ايرنا، انتخابات هيات رئيسه اتاق اصناف شهرستان شيراز دوشنبه در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس برگزار شد و پنج نفر از 12 داوطلب راي لازم را كسب كردند.
براساس نتايج اين انتخابات سيد محمود هاشمي با تعداد 65 راي، قدرت الله جوكاري با 52 راي، ناصر مهرتاش با 45 راي، خدابخش رضايي با 42 راي،احمد رضا وردي زاده با تعداد 29 راي اخذ شده از طرف صنوف توزيعي وتوليدي به عنوان اعضاي اصلي و اسدالله اوجي وعليرضا سخنوريان به ترتيب از صنوف توزيعي وتوليدي به عنوان اعضاي علي البدل براي مدت 4 سال به عنوان اعضاي هيات رئيسه اتاق اصناف شهرستان شيراز انتخاب شدند.
همتي گفت : اعضاي انتخاب شده ظرف سه روز كاري حق اعتراض دارند و مي توانند اعتراضات خود را به هيات اجرايي برگزاري انتخابات وكميسون نظارت مركز استان اعلام كنند.
وي گفت: در پايان سه روز اعضاي انتخابي با دادن راي مخفي خود رئيس و نايب رئيس اول و دوم ونيز خزانه دار ودبير اتاق اصناف را مشخص مي كنند.


آدرس مکان

آدرس: ترابری ، کوچه (تعاونی تاکسیرانی) ، بلوار (پزشکی قانونی) پلاک 0 ، طبقه همکف –

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
اتاق اصناف شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!