منوی سایت

آموزش اتوکد شیراز

بازدیدها: 423

آموزش اتوکد شیراز

آیا بدنبال آموزش اتوکد شیراز هستید؟ آموزش اتوکد در شیراز در موسسات آزاد و خصوصی شیراز ارائه شده و ثبت نام برای عموم آزاد است. اما بهتر است که برای ثبت نام در اتوکد شیراز دوره پیش زمینه‌هایی را رعایت کنید و اتوکد شیراز را حرفه‌ایی بیاموزید.


در پست آموزش اتوکد شیراز می‌خوانیم:

 


اتوکد چیست؟

اتوکد (به انگلیسی: AutoCAD) نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.

اتوکد نرم افزار معروف و پرطرفدار شاخته شرکت AUTODESK در زمینه نقشه کشی ، معماری و طراحی صنعتی می‌باشد. که در کشور ما هم مورد توجه دانشجویان رشته‌های معماری و صنعتی شده است. از این نرم افزار در جهت نقشه کشی‌های ساختمانی و صنعتی ، معماری داخلی ، طراحی صنعتی و … استفاده می‌شود. امکانات بی‌نظیری که اتوکد در اختیار شما می‌گذارد باعث شده این نرم افزار در سطح‌های خانگی ، صنعتی ، نظامی و تجاری مورد توجه قرار گیرد.

 

آموزش اتوکد شیراز را زیر نظزر متخصصان فرا بگیرید


آموزش اتوکد الکتریکال در شیراز

 نرم افزار Autocad Electrical (اتوکد الکتریکال) یک نرم افزار از خانواده Autodesk می باشد که برای طراحی نقشه‌های سیستم های الکتریکی ، تابلو برق و  سیستم های کنترل الکتریکی استفاده می شود . امروزه بسیاری از شرکت های تابلو سازی و طراحی مهندسی از این نرم افزار برای طراحی و مستند سازی نقشه ها و پروژه های خود استفاده می‌کنند و فراگیری این نرم افزار برای هر مهندس برقی ضروری می2باشد .

آموزش اتوکد الکتریکال در یک دوره 7 هفته ای (35ساعت) انجام می شود و هنرجو پس از پایان این دوره توانایی نقشه کشی و نقشه خوانی تابلو برق، سیستم‌های الکتریکی، مدارهای فرمان، قدرت و PLC را به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی خواهد داشت.

 

آموزش اتوکد شیراز و آموزشگاه های اتوکد شیراز


مرکز آموزش اتو کد در شیراز

آموزش اتوکد شیراز در مراکز تخصصی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش معماری و نقشه کشی ارائه می‌شود و اگر شما بدنبال آموزش اتوکد شیراز هستید، حتما از موسسات معتبر آموزش اتوکد شیراز کمک بگیرید.


آموزش خصوصی اتوکد در شیراز

آموزش خصوصی اتوکد در شیراز با سرفصل های زیر در آموزش اتوکد شیراز ارائه می‌شود :

  • آشنايي با محيط نرم افزار اتوكد
  • آشنايي با نوار ابزار
  • آشنايي با ايجاد پروژه هاى نقشه بردارى و نقشه كشى

بهترین روش یادگیری اتوکد چیست؟

اگر طراح یا مهندس هستید و یادگیری اتوکد برایتان حیاتی است یا به هر دلیلی به یادگیری اتوکد علاقه‌مند هستید، باید بدانید که راه‌های مختلفی برای یادگیری این نرم‌افزار پیش‌رویتان قرار دارد. در ادامه هر کدام از این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم . به‌این‌ترتیب می‌توانید با چشم‌های باز و خیال آسوده مسیر آموزش‌تان را انتخاب کنید.

  1. یادگیری اتوکد از راه دور (یادگیری اتوکد به‌صورت آنلاین)

 این روزها که اینترنت راهش را به همه خانه‌ها باز کرده، بازار کلاس‌های آنلاین و غیرحضوری هم حسابی داغ شده است. اگر قصد دارید در خانه بنشینید و از راه دور آموزش ببینید آموزش اتوکد شیراز را فراموش نکنید.

     2.یادگیری اتوکد به‌صورت خودآموزی

اگر دوست دارید معلم خودتان شوید و برای آموزش اتوکد روش خودآموزی را پیش بگیرید، می‌توانید از منابع مختلفی مثل کتاب، مقالات و ویدیوهای آموزشی استفاده کنید. این روش هم مزایا و معایب خاص خود را دارد.

    3-یادگیری اتوکد از طریق کارگاه‌های آموزشی

اصولی‌ترین روش یادگیری و مسلط شدن به پیچ‌وخم‌های اتوکد، شرکت در کارگاه‌ها و دوره‌های حضوری است. هرچند این روش هم مزایا و معایبی دارد. البته هزینه کارگاه‌های حضوری نسبت به دوره‌های غیرحضوری بالاتر است. از طرف دیگر حضور در یک زمان و مکان مشخص، ممکن است برای بعضی از افراد به دلیل مشغله‌های مختلف امکان‌پذیر نباشد.

 

آموزش اتوکد شیراز را در آموزشگاه معتبر دنبال کنید


مزایای استفاده از اتوکد چیست؟

افرادی که مشغول به کار در زمینه معماری، مکانیک و یا مهندسی هستند مزایای استفاده از اتوکد را کشف می‌کنند و اهمیت آموزش اتوکد شیراز را می‌دانند.

  • ابزارهای طراحی و مستند سازی در AutoCAD نه تنها به حداکثر رساندن بهره‌وری کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود سرعت کارهای طراحی و مستند سازی شما افزایش یابد. پروژه‌ها را از طراحی تا اتمام سرعت می‌بخشد، در حالی که انجام تمام وظایف محوله به صورت دستی می تواند خسته کننده و طولانی باشد.
  • با استفاده از نرم افزار AutoCAD می توان سطوح ، جامدات و منحنی‌ها را به راحتی ایجاد کرد و با گرفتن خروجی مناسب از  مدل‌های ۳D که در نرم افزارهای دیگر طراحی شده، از جمله: SolidWorks، CATIA ، Pro / ENGINEER ، Rhinoceros، NX و … به طور مستقیم به AutoCAD وارد کرد و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی نماهای دو بعدی ایجاد کنید .

 

آموزش اتوکد شیراز و مزایای اتوکد را در سارجو دنبال کنید


 تاریخچه نرم افزار اتوکد AutoCAD چیست؟

نرم افزار اتوکد AutoCAD که برای نخستین بار در سال 1982 توسط شرکت اتودسک Autodesk طراحی شد، یکی از نخستین نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر بود که کاربران می‌توانستند آن را بر روی کامپیوترهای شخصی خود اجرا کنند. نرم افزارهای اولیه به کاربران این امکان را می دادند تا فقط به ترسیم خط، چند ضلعی، دایره، کمان و متن بپردازند. از اواسط سال 1990 میلادی نرم افزار اتوکد AutoCAD ابزارهای کاملتری را برای طراحی‌های دو بعدی و ابزارهای جدیدی را برای طراحی‌های سه بعدی ایجاد نمود. البته سالیان زیادی طول کشید تا ساختار ابزارهای دو و سه بعدی تکمیل شود. در نسخه 2007 نرم افزار اتوکد AutoCAD ، امکان استفاده از ابزارها و قابلیتهای سه بعدی بسیار پیشرفت کرد و با امکان پیماش Object ها در نمای سه بعدی و همچنین رندرینگ پیشرفته شکل کاملتری به خود گرفت. در نهایت در ورژن 2010 نرم افزار اتوکد، این قابلیت‌ها با ویژگیهایی نظیر دستورالعملهای پارامتریک و و امکان استفاده از قابلیت Mesh Modeling به اوج کارآیی و توانایی در طراحی و اجرای پروژه‌های دو و سه بعدی رسید.


آیا می ‌دانید اتوکد کجا استفاده می شود؟

اتوکد توسط متخصصان در بسیاری از صنایع برای انجام هر کاری از جمله طراحی و ساخت نمایشگاهها گرفته تا ساخت و ساز یک استادیوم که طراحی آن پیچیده است، استفاده می‌شود. به عنوان مثال استادیوم ملی برزیل؛ یک استادیوم خورشیدی که بیش از ۷۱،۰۰۰ نفر را در خود جای می‌دهد و برای میزبانی رویدادهای مهم فوتبال مانند جام کنفدراسیون‌ها، جام جهانی فیفا و کوپا آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بطور کلی اتوکد در موارد زیر بکار می‌آید:

  •  اتوکد در برنامه ریزی معماری
  •  اتوکد در طراحی گرافیکی
  •  اتوکد به عنوان ابزار طراحی مهندسی
  •  اتوکد به عنوان ابزار طراحی صنعتی
  •  اتوکد در صنعت مد
  •  اتوکد در چاپ سه بعدی

اتوکد و کاربردهای اتوکد را در آموزش اتوکد شیراز دنبال کنید


پیش نیازهای آموزش اتوکد شیراز چیست؟

حالا که به فکر یادگیری اتوکد افتاده‌اید لازم نیست نگران پیش نیازهای لازم برای یادگیری این نرم‌افزار باشید. شما هم اینکه به کار با کامپیوتر و ویندوز آشنایی داشته باشید مطمئنا از پس یادگیری اتوکد برمی‌آیید. البته احتمال دارد بعضی از آموزشگاه‌ها برای اینکه خیالشان راحت باشد، قبل از شروع آموزش اتوکد شیراز از شما مدرک ICDL 2016 Level1 را بخواهند. این مدرک نشان می‌دهد که شما تا حد نیاز به کار با کامپیوتر وارد هستید. هرچند داشتن این مدرک ضرورت چندانی ندارد.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

نوامبر 3, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش دف در شیراز x بخوانید...