منوی سایت

آموزشگاه ماساژ در شیراز

بازدیدها: 4619

آموزشگاه ماساژ در شیراز

اگر شما هم به دنبال، آموزشگاه ماساژ در شیراز میگردید پس به جدول درج شده در این پست رجوع کنید. ما در این پست به معرفی مراکز آموزش ماساژ با مدرک بین المللی، بهترین مرکز آموزش ماساژ در شیراز، هزینه آموزش ماساژ در شیراز و آموزش ماساژ اسلامی پرداخته ایم. پس برای آشنایی با این مراکز و کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

 

مراکز آموزش ماساژ درمانی در شیراز

ماساژ درمانی یکی از شغل های پر در آمد در جهان محسوب می شود؛ اما ماساژ درمانی مانند هر حرفه ی دیگر نیازمند گذراندن دوره های ویژه است. در واقع برای کسب درآمد از این راه ابتدا باید کلاس های آموزش ماساژ در شیراز را پیدا کنید و در آن ثبت نام کنید. در بعضی از این مراکز مدرک بین المللی و در بعضی مدرک فنی حرفه ای به کارآموز ارائه می شود. در جدول زیر اسامی کلاس های آموزش ماساژ در شیراز به همراه آدرس و تلفن آورده شده است.

 

آموزش ماساژ در شیراز

 

لیست تمامی آموزشگاه ماساژ در شیراز

ردیف نام مرکز آموزش ماساژ در شیراز نشانی مراکز آموزش ماساژ در شیراز شماره تماس
1 آموزش بین المللی ماساژ درمانی در شیراز در مجتمع آموزشی سبز ایران شیراز، میدان پانزده خرداد، ابتدای خیابان قصردشت، روبروی کوچه 2،
ساختمان تجاری شفاف، طبقه 3
071-32353261
2 آموزش بین المللی ماساژ در شیراز ماساژ شیراز، سی متری سینما سعدی،ابتدای ذوالانوار 071-32335136
3 آموزش خصوصی انواع ماساژ ویژه بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی حافظیه آدرس : شیراز، چهارراه حافظیه، ورزشگاه حافظیه، مجموعه وزرشی و تفریحی حافظیه 07136466352
آموزش ماساژ در شیراز در باشگاه پیمان میدان اطلسی-به سمت چهارراه حافظیه-روبروی دبستان فردوسی

 

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی

آموزش انواع ماساژ با مدرک بین المللی در شیراز – شیراز

مجتمع فنی حرفه ای آزاد سبز ایران:۰۷۱۳۲۳۵۳۲۶۱ – ۰۹۳۸۲۴۲۹۲۱۰

آدرس: شیراز/ چهارراه پارامونت/ ابتدای خیابان قصردشت روبروی بانک صادرات ساختمان شفاف/ طبقه3 . مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای آزاد سبز ایران

مجتمع آموزشی سبز ایران اولین آموزشگاه در شیراز دارای مجوز فعالیت از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور وابسته به وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی در رشته های: ماساژ ،طب سنتی و گیاهان داروئی از جمله: کاربرماساژ(کلاسیک)، ماساژ ایرانی، ماساژ شیاتسو، ماساژ سنگ، ماساژ سوئدی، ماساژ آروماتراپی، ماساژ بافت عمقی (دیپ تیشیو) ، ماساژ تای ، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ شمع، ماساژ کمپرس گیاهی)ثبت نام می نماید.

کلاس های ماساژ ایران آریا

از دیگر کلاس های خوب ماساژ که نماینده رسمی اتحادیه طب سنتی و ماساژ تایلند در ایران می باشد که گواهینامه های ملی و بین المللی صادر می کند. اطلاعات کامل تر را در وب سایت خود موسسه ببینید.

این موسسه در شهرستان های زیادی از جمله اصفهان، کرج، رشت، شیراز، تبریز، مشهد و … شعبه دارد.

آدرس و تماس: ۶۶۹۱۷۰۲۶ ۰۲۱

شعبه این آموزشگاه در تهران (ابتدای کارگر شمالی) می باشد.

در شیراز: حافظیه (آدرس سایت– آدرس: چهارراه حافظیه، ورزشگاه حافظیه، مجموعه وزرشی و تفریحی حافظیه – شماره تماس: ۰۷۱۳۶۴۶۶۳۵۲)

 

 آموزش ماساژ شامل:

ماساژ ورزشی

پکیج ترکیبی ماساژ شامل (ماساژ تایلندی، ماساژ سنتی، ماساژ صورت،ماساژ عصب سیاتیک، ماساژ سلولیت، فوت ماساژ،ماساژ شمع،  ماساژ سنگ داغ، ماساژ ورزشی و بادکش، ماساژ تایلندی، ماساژ شمع٬ شکلات٬ شیر و عسل، آروماتراپی(ماساژ روغنی تایلندی)، ماساژ صورت و زیبایی، ماساژ رگ گیری(سیاتیک)، ماساژ لاغری، بادکش درمانی.


 

سبکهای مختلف ماساژ درمانی کدامند؟

جالب است بدانید که امروزه بالغ بر ۸۰نوع مختلف ماساژ و كار بر روی بدن وجود دارد .این تكنیك ها به پنج گروه تقسیم می شوند:

ماساژ سنتی اروپایی: این نوع ماساژ یکی از محبوب ترین نوع ماساژ درمانی است که شامل متدهایی بر اساس فیزیولوژی و آناتومی طب غرب ی. پنج تكنیك دست ورزی بافت های نرم بدن در آن مورد استفاده قرار می گیرند .

ماساژ معاصر غربی: ماساژ معاصر غربی  بر پایه روشهای مدرن آناتومیك شامل تكنیكهای دست ورزی فراتر از چارچوب ماساژ سوئدی بنا شده است وشامل ماساژ عصبی، ماساژ ورزشی و میوتراپی می باشد.

ماساژ در روشهای اصلاح حركت و ساختار: این تكنیك ها بر ساختار و حركت بدن تأكید دارند. این روشها بدن را با كمك وزن و با دست ورزی بر روی بافتهای نرم و یا اصلاح الگوهای غلط حركتی ، سازماندهی و كامل می كنند. نمونه های آن عبارتند از: هلر ورك، رولفینگ، فلدن كرایس و تكنیك الكساندر.

ماساژ شرقی: تكنیكهای ماساژ شرقی بر اساس اصول طب سنتی چین بنا شده و انرژی حیاتی را كه معتقدند در كانال های غیر قابل رؤیت در بدن جریان دارد تجدید می كنند .این متد ها شامل طب فشاری و شیاتسو می باشند.

متدهای انرژی- پایه: این متدها كه در طب سنتی چین یافت نمی شوند، منجر به اثر بر روی حوزه انرژی كه درون و اطراف بدن را احاطه كرده ،می شوند .این كار هم با فشار و دست ورزی بر روی جسم وهم از طریق عبور دست از میان یا درون حوزه انرژی بدن صورت می گیرد. نمونه های روش های انرژی عبارتند از: درمان قطبی، لمس شفابخش و ریكی.

ماساژ درمانی در شیراز

بسیاری از ماساژدرمانگر ها تركیبی از روش های فو ق را بر اساس وضعیت بیمار اعمال می كنند. ماساژ از راه‌های مختلفی چون افزایش جریان خون در مفاصل، در درمان کشیدگی، خشکی و گرفتگی عضلات نقش بسزایی دارد. ماساژ یکی از سریع ترین و راحت ترین راه ها برای رهایی از درد است. ماساژدرمانی علاوه بر این فواید، می تواند فرد را از لحاظ جسمی  و روانی درمان کند که در این میان می توان به بهبود گردش خون، آرامش عضلات و کمک به دستگاه گوارش اشاره کرد.

 

آموزشگاه ماساژ در شیراز

آموزش ماساژ فنی حرفه ای شیراز

افتتاح اولین اموزشگاه ماساژ فنی حرفه‌ای واحد برادران درشیراز

آموزشگاه فنی حرفه ای آرامش ایرانیان
میدان معلم، ابتدای همت شمالی، نبش کوچه ۲، ساختمان سرو، طبقه اول

آموزش انواع ماساژ‌های زیر:

  • کاربر ماساژ
  • ماساژ ایرانی
  • ماساژ سوئدی
  • ماساژ سنگ داغ
  • ماساژ شیاتسو (فشاری)
  • ماساژ آروماتراپی
  • ماساژ بافت عمقی (دیپ تیشو)
  • ماساژ تای
  • ماساژ رفلکسولوژی
  • ماساژ شمع
  • ماساژ کمپرس گیاهی

مخاطبان این دوره:

  • دانشجویان رشته تربیت بدنی و پزشکی، مامایی، فیزیوتراپی، مربیان سالن‌های ورزشی بدنسازی و جامعه ورزشکاران، آرایش گران و عموم علاقه مندان.

 

هزینه آموزش ماساژ

هزینه ماساژ بستگی به مربی، اعتبار مرکز، نحوه آموزش و … دارد. به طور مثال یک مرکز فنی حرفه ای آزاد در شیراز برای ارائه کلیه اموزش مهارت ماساژ در شیراز در 12 دوره، 2 الی 4 میلیون تومان هزینه دریافت میکند.

سخن آخر

در اینجا شما با لیست آموزشگاه ماساژ در شیراز، انواع ماساژ درمانی، مراکز بین المللی آموزش ماساژ در شیراز و … بین آشنا شدید؛ اگر شما کار آموزش ماساژ در شیراز انجام می دهید و اسم شما درج نشده است؛ پس برای ثبت آگهی با شماره 09177093591 تماس بگیرید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 4.3]

اکتبر 8, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش دف در شیراز x بخوانید...