منوی سایت

درمانگاه مطهری شیراز | نوبت دهی درمانگاه مطهری شیراز | درمانگاه مطهری

بازدیدها: 17685

درمانگاه مطهری شیراز

درمانگاه مطهری شیراز یکی از مجهز ترین درمانگاه های شیراز است. حضور بهترین متخصصین در عرصه پزشکی محبوبیت درمانگاه مطهری شیراز را روز به روز بیشتر کرده است. نوبت درمانگاه مطهری شیراز به صورت روزانه انجام می شود. در این مقاله به معرفی درمانگاه مطهری شیراز پرداخته ایم. از جمله به سوالات زیر درباره درمانگاه مطهری شیراز پاسخ داده ایم. درمانگاه مطهری شیراز کجاست؟ سایت درمانگاه مطهری شیراز چیست؟ نوبت دهی درمانگاه مطهری شیراز چگونه است؟ نوبت دهی اینترنتی درمانگاه مطهری شیراز چگونه است؟ در مقاله ی زیر تیم سارجو به بررسی کامل درمانگاه مطهری شیراز می پردازد. اگر به دنبال سایت آزمایشگاه درمانگاه مطهری شیراز میگردید، یا میخواهید اطلاعاتی از جواب آزمایش اینترنتی درمانگاه مطهری شیراز به دست آورید، به شما توصیه میکنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید، تا بتوانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

مواردی که در مورد درمانگاه مطهری شیراز مورد توجه است:

  • درمانگاه مطهری
  • کلینیک مطهری شیراز
  • درمانگاه مطهری شیراز
  • بیمارستان مطهری شیراز
  • نوبت درمانگاه مطهري شيراز
  • درمانگاه شهید مطهری شیراز
  • شماره درمانگاه مطهری شیراز
  • سایت درمانگاه مطهری شیراز
  • نوبت دهی بیمارستان مطهری شیراز
  • نوبت دهی درمانگاه مطهری شیراز
  • بیمارستان شهید مطهری شیراز
  • شماره تلفن درمانگاه مطهری شیراز
  • جواب آزمایش اینترنتی درمانگاه مطهری شیراز
  • نوبت دهی اینترنتی درمانگاه مطهری شیراز
  • درمانگاه مطهری شیراز روزهای حضور پزشکان
  • نوبت دهی اینترنتی درمانگاه مطهری و امام رضا شیراز

 

نوبت دهی درمانگاه مطهری شیراز

درمانگاه مطهری شیراز|ساختمان بیرونی درمانگاه مطهری شیراز

درمانگاه مطهری شیراز

 

مجتمع درمانی تخصصی وفوق تخصصی شهید مطهری در سال ۱۳۵۶ به عنوان کلینیک ویژه بیمارستان نمازی در مجموعه باغ بیمارستان نمازی شیراز و با زیر بنای طبقه اول بالغ بر ۴ هزارمتر مربع، در هفت طبقه ساختمانی(با احتساب زیر زمین) وشش طبقه پارکینگ طبقاتی مدور و مجزا، ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت. این مجتمع درمانی با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گسترش کلینیک های درمانی وبخشهای پاراکلنیکی متعدد تشخیص و درمان(فرایند های درمانی)، به یکی از نادرترین، بزرگترین ومجهزترین مجتمع درمانی فوق تخصصی کشور تبدیل شد و به نام استاد شهید، آیت الله مرتضی مطهری نامگذاری گردید.

 

درمانگاه مطهری شیراز

هم اکنون کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) وشهید مرتضی مطهری، با حضور بیش از ۲۰۰ تن از استادان و اعضا ی هیات علمی مجرب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۱ در دو شیفت صبح و عصر، روزانه پذیرای بیش از پنج هزار نفرمراجعه کننده از اقصی نقاط میهن اسلامی است. این کلینیک ویژه علاوه بر کلینیک های معاینه و مشاوره در زمینه های مختلف تشخیص و درمان؛ بصورت آموزشی نیز در شیفت صبح پذیرای بیماران است.

بخش های مختلف درمانی درمانگاه مطهری شیراز

درمانگاه مطهری شیراز|مجتمع تخصصی و فوق تخصصی مطهری شیراز

مجتمع تخصصی و فوق تخصصی مطهری شیراز

 

این مجتمع عظیم آموزشی-درمانی دارای بخشهای پاراکلینیکی وخدمات تشخیص طبی(فرایند های درمانی)، همچون آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، نوار مغز، نوار قلب، نوار گوش، بینایی سنجی، اتاق پانسمان، اتاق گچ، اندوسکوپی، کولونوسکوپی و …. است.
این مجتمع از معدود مراکز درمانگاهی مجهز به دو بخش شیمی درمانی با دارا بودن مجموع ۶۶ تخت است، که تزریق فراورده های خونی مورد نیاز بیماران سرطانی را نیز بر عهده گرفته است( ۱۸ تخت در طبقه چهارم _ ۱۳ تخت اتاق تزریق – ۳۵ تخت شیمی درمانی محوطه هم کف)

 

سایر کلینیک های درمانگاه مطهری شیراز

همچنین این مرکز، با دارا بودن کلینیک های پیشگیری و درمان سرطان پستان، کلینیک لنف ادم و کلینیک زنان؛ خدمات پاراکلینیکی(فرایند های درمانی) مربوطه را نیز(همچون: نمونه برداری، لیزر درمانی، و پروسیجر ها و فرایندهای درمانی مربوط به زنان مانند کولپوسکوپی و ….) برعهده گرفته است.
در بخش چشم پزشکی کلینیک ویژه شهید مطهری، علاوه بر معاینات روز مره پزشکان فوق تخصص؛ خدمات پارا کلینیکی(فرایند های درمانی) لیزراگزایمر چشم، لیزر چشم، عکسبرداری از قرنیه وشبکیه، آنژیوگرافی چشم و… انجام می گیرد.

 

بیمارستان مطهری شیراز

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله مطهری، با دارا بودن اتاق های عمل سرپایی و مجهز به مانیتور های پرتابل (قابل حمل )، اعمال جراحی کوچک را انجام می دهد. شایان ذکر است، در این کلینیک ویژه، تمامی معاینات، آزمایش ها، پروسیجر ها (فرایندهای درمانی ) وخدمات تشخیصی و درمانی با تعرفه دولتی و حداقل هزینه انجام می شود؛ که با اجرای طرح تحول سلامت، از همین هزینه اندک نیز به شکل چشمگیری کاسته شده است.

آزمایشگاه درمانگاه مطهری شیراز

درمانگاه مطهری شیراز|آزمایشگاه مطهری شیراز

آزمایشگاه درمانگاه مطهری شیراز

 

با بکارگیری جدیدترین ومدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی وبهره گیری ازکارشناسان ماهر وباتجربه آزمایشگاهی آماده پذیرش و انجام کلیه ی آزمایشهای تخصصی وفوق تخصصی درکوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت میباشد. مراجعین محترم میتوانند به صورت اینترنتی از زمان حاضر شدن جواب آزمایش خود مطلع شوند. همچنین به همان صورت اینترنتی جواب آزمایش خود را دریافت کنند.

 

بخش های مختلف آزمایشگاه درمانگاه مطهری شیراز

۱- پاتولو‍ژی وسیتولوژی

۲- هورمون شناسی وایمنولوژی اختصاصی

۳- هماتولوژی

۴- انگل شناسی وکامل ادرار

۵- سلولی مولکولی

۶- بانک خون

۷- بیوشیمی

۸- میکروبشناسی

۹- غربالگری جنین

۱۰- تومورمارکرها وغربالگری انواع سرطان

 

راه های ارتباطی درمانگاه مطهری شیراز

آدرس: شیراز، میدان نمازی، جنب بیمارستان نمازی، مجتمع درمانی استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری

شما می توانید برای اطلاع از نوبت های پزشکان این کلینیک ویژه در روزهای کاری با این شماره تلفن تماس حاصل فرمایید. همچنین مراجعین محترم میتوانند برای گرفتن نوبت به صورت اینترنتی اقدام کنند. با اینکار هم از رفت و آمد غیر ضروری جلوگیری می شود، و هم این کارمیتواند کمکی برای کاهش آلودگی هوا باشد، هم بیماران میتوانند بهترین زمان مناسب را برای ویزیت پزشک مورد نظرشان انتخاب کنند. برای گرفتن نوبت اینترنتی از طریق وب سایت درمانگاه که در زیر قرار داده شده است استفاده کنید.

 

شماره تماس درمانگاه مطهری شیراز: 07136121000

سایت درمانگاه مطهری شیراز: https://www.motaharyhospital.com/

ساعت کاری بخش های مختلف درمانگاه مطهری شیراز

سونوگرافی درمانگاه مطهری سه شنبه تا چهارشنبه ها۲۱:۰۰ – ۰۷:۰۰ پنجشنبه و جمعه تعطیل است. روزهای تعطیل، تعطیل می باشد.

 

بیمه های طرف قرارداد درمانگاه مطهری شیراز

بیمه تامین اجتماعی، بیمه خدمات و درمانی، نیروهای مسلح، کمیته امداد، صدا و سیما

 

نوبت درمانگاه مطهري شيرازز

بخش های مختلف درمانی درمانگاه مطهری شیراز

بخش های مختلف درمانی درمانگاه مطهری شیراز

 

سایر درمانگاه های شیراز:

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 3.7]

اکتبر 30, 2019
دسته بندی :
5
  1. رقیه گفت:

    سلام واحترام وادب لطفا بفرمایید من ازارومیه میام برا تشخیص مشکل کبد وگوارشم چطورمیتونم وبه کجا مراجعه کنم؟
    تعریف زیادی درمورد امکانات شما شنیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
لاپاراسکوپی در شیراز x بخوانید...