منوی سایت

کوتاهی مو شیراز

بازدیدها: 1528

کوتاهی مو شیراز

آیا به دنبال مراکز کوتاهی مو شیراز می‌گردید؟ ما دراین مطلب از سارجو به معرفی سالن های آرایشی کوتاهی مو شیراز می‌پردازیم. نکات مهم قبل و هنگام کوتاهی مو را بررسی می‌کنیم. در نهایت شما میتوانید یک آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در شیراز انتخاب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

قطعاً برای اکثر خانم‌ها، کوتاهی مو و انتخاب مدل، یکی از سخت‌ترین کارهاست. مثلاً موهای خیلی خورد یا کوتاه در ماه‌های گرم سال بسیار رایج و موردپسند است. اما به هر حال ممکن است شما به مدل‌های دیگر فکر نموده یا حتی بخواهید فقط چند سانت از موهای خود را کوتاه کنید.

[مطالب مرتبط: تزریق بوتاکس در شیراز]

 

کوتاهی مو در شیراز

کوتاهی مو شیراز | مدل موی کوتاه در شیراز

 

کوتاه کردن متعدد مو باعث رشد بیشتر آن نمیشود

دور ریختن انتهای موها، تاثیر مستقیمی بر رشد موهای شما ندارد. زیرا انتهای مو، تاثیری روی فولیکول‌های پوست سر، که تعیین می‌کنند موها با چه سرعتی و چه مقدار رشد کنند، ندارد. پیرایش مو در واقع، موهای شما را برای رشد، سالم‌تر نگاه می‌دارد.

 

همیشه میتوانید موهایتان را بیشتر کوتاه کنید

اگر ۱۰۰ درصد مطمئن نیستید که می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید، قسمت کوچکی از موهایتان را که کمتر از مقداریست که در نظر دارید، کوتاه کنید. همیشه فرصت این را دارید که موهایتان را کوتاه کنید بنابراین از مقدار کوتاه‌تر شروع کنید تا ببینید ابتدا چه احساسی به آن دارید.

 

گاهی پیرایش موها را به تعویق بیاندازید

گاهی فواصل زمانی بین پیرایش موهای خود را تغییر دهید، مثلاً به جای مرتب‌سازی معمول 6 یا 8 هفته‌ای، وقفه‌ای 3 یا 4 ماهه، بین پیرایش موها ایجاد نمایید. زیرا حدوداً هر سه یا چهار ماه، انتهای موها شروع به دوشاخه شدن می‌کند (اصطلاحاً موهای شما موخوره می‌گیرد) و این زمانی است که موهای شما واقعاً نیاز به پیرایش دارد.

 

ایجاد لایه، مطابق با جنس مو

زمانی که موهای خود را کوتاه می‌نمایید، مطابق جنس موهایتان آنها را خورد نمایید. در مدل مو خورد موهای با جنس مجعد و محکم، با تکه‌هایی که کاملاً متقارن و یکدست نیستند، زیباتر می‌شوند. در صورتی برای موهای صاف، هر چقدر این تقارن و تناسب حفظ شود، بهتر است.

 

کوتاهی موها را خودتان انجام ندهید

من همیشه موهایم را خودم کوتاه میکنم اما همچین کوتاهی شدیدی را هرگز خودم انجام نمی‌دهم. بعضی اصلاحات را اگر می‌توانید انجام دهید اما همیشه بهترین کار این است که با یک حرفه‌ای قبل از شخم زدن موهایتان در دستشویی مشورت کنید. کوتاهی موها را خودتان انجام ندهید.

 

شامپو نمودن مو قبل از کوتاهی را حذف نمایید

به هر حال بعد از کوتاهی، شما باید موهای خود را بشویید. پس نیازی نیست که دو بار موها و پوست سر خود را شسته و خشک نموده و به آنها آسیب بزنید.

 

نکات مهم قبل از کوتاه کردن مو

 

نوع موهایتان را در نظر بگیرید

شما میتوانید با هر نوع جنس مویی، موهایی کوتاه داشته باشید اما به موهایتان فکر کنید. موهای من در ریشه فر هستند که به این معناست که نمی‌توانند به خوبی دختری با موهای صاف، مدل کوتاه داشته باشند.

 

موهای طبیعی را در حالی که خشک هستند پیرایش نمایید

برای خانم‌هایی که موهای با حالت طبیعی دارند بهتر است که موهایشان موقع کوتاه شدن خشک باشد. در این حالت نتیجه کار بهتر خواهد بود. البته تشخیص این موضوع را به آرایشگر خود واگذار نمایید.

 

تمام چتری‌ها مساوی کوتاه نمی‌شوند

اگر به این موضوع فکر می‌کنید که موهایی با مدل چتری داشته باشید، ابتدا متوجه شوید که چه چیزی برای صورت شما و جنس موهای شما بهترین حالت را دارد. چتری‌های بلند و باریک، برای صورت‎‌های مربعی شکل مناسب است، در صورتی که چتری کوتاه برای صورت‌های گرد زیباتر خواهد بود.

 

موهای کوتاه کار بیشتری می‌برند

کوتاه کردن موها باعث نمی‌شود که مراقبت از آنها راحت‌تر شود. بلکه نگهداری مناسب از موهای کوتاه، مستلزم مراجعه بیشتر و مرتب‌تر به سالن زیبایی می‌باشد، تا حالت و سبک موهای شما در وضعیت مناسبی حفظ شود. بنابراین اگر موهای کوتاهی دارید با توجه به رشد موهایتان، در زمان مناسب خود به سالن مراجعه نمایید.

 

موهای خود را در دوره‎ منظم کوتاه کنید تا موخوره به سراغ موهایتان نیاید

اگر به صورت مرتب موهای خود را کوتاه نکنید، موخوره‌های پایین مو بیشتر شده و به تدریج به سمت بالای مو می‌آیند و باعث شکنندگی و ضعیف شدن موهای شما می‎‌شوند. اگر در پایین موهای خود تعدادی موی دو شاخه شده مشاهده نمودید، یعنی زمان آن است که به برای کوتاهی مو به آرایشگاه مراجعه نمایید.

 

مدل موی کوتاه در شیراز

کوتاهی مو شیراز | بهترین مدل های کوتاهی مو شیراز

 

لیست سالن آرایشی برای کوتاهی مو شیراز

نام آرایشگاه کوتاهی مو شیراز

آدرس آرایشگاه کوتاهی مو شیراز

تلفن آرایشگاه کوتاهی مو شیراز

سالن زیبایی آنا ابتدای معالی آباد، از طرف میدان احسان، ساختمان احسان، طبقه ، واحد 1 ۰۹۳۶۰۹۱۲۸۹۵
سالن زیبایی شعله بانو غریب ملاصدرا، ابتدای حکیمی، طبقه چهارم بیرون بر اصیل ۰۹۱۷۰۰۶۱۵۵۰
سالن زیبایی لی لی یاس بلوار بعثت، چهار راه خلدبرین به سمت فلکه سنگی، بین کوچه ۱۶ و ۱۸ جنب بانک ملت ۰۷۱۳۶۴۸۱۱۴۰
سالن زیبایی مژده موسوی چهار راه باغ تخت، چهارراه آریا،خیابان صور اسرافیل، روبروی کوچه ۱۴< ۰۷۱۳۲۲۷۰۹۶۴
سالن زیبایی مریم فضلی فلکه گاز، نبش کوچه ۱۵، ساختمان بیلیارد، طبقه سوم ۰۹۹۱۷۳۳۸۴۰۰
سالن زیبایی راشین انصاری قدوسی شرقی خیابان صدا و سیما نبش کوچه13 ۰۹۱۷۱۰۱۶۰۶۴
سالن زیبایی آی نور رحمت آباد، کوچه ۳۷، ساختمان پردیس، طبقه ۳،واحد5 ۰۹۰۱۳۰۷۶۱۰۸
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 10 Average: 3.7]

فوریه 16, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
طرز تهیه انواع ماسک صورت خانگی x بخوانید...