منوی سایت

کشتارگاه در شیراز

بازدیدها: 14229

کشتارگاه در شیراز

کشتارگاه در شیراز را چطور ارزیابی می‌کنید؟ چقدر از کشتارگاه دام فارس اطلاع دارید؟ تیم سارجو در اینجا لیست کشتارگاه های شیراز را به همراه آدرس کشتارگاه شترمرغ در شیراز و لیست کشتارگاه های مرغ استان فارس و شماره تلفن کشتارگاه شیراز بصورت یکجا گردآوری کرده است، با ما همراه شوید تا اطلاعات کاملی در مورد کشتارگاه در شیراز در سارجو بدست بیاورید.

مطالب مرتبط: طراحی سایت در شیراز | سئو سایت در شیراز | تولید محتوا در شیراز | گوگل ادوردز

لیست کشتارگاه های شیراز

لیست کشتارگاه های شیراز به همراه آدرس کشتارگاه و شماره تلفن کشتارگاه شیراز را در زیر براحتی پیدا کنید. اگر بدنبال آدرس کشتارگاه شترمرغ شیراز نیز هستید در جدول زیر برای شما فراهم شده است.

لیست کشتارگاه در شیراز

ردیف  نام کشتارگاه شیراز شماره تماس آدرس کشتارگاه توضیحات
 1 کشتارگاه بالپا شیراز 07137793256 شیراز، کیلومتر 25 جاده جهرم ، نرسیده به روستای بید زرد سفلی
 2 کشتارگاه کیان مرغ شیراز 07137712991 شیراز، كيلومتر 5 جاده قره باغ – روستاي كيان آباد
 3 کشتارگاه دام فارس  شیراز، برمشور
 4 کشتارگاه صنعتی شیراز مرغ 07138405057  شیراز، بزرگراه امام خمینی (کمربندی عادل آباد)، شهرک رضوان، خیابان سپیدار، کوچه شهید رضایی
 5 کشتارگاه تخصصی شترمرغ 07136354362 شیراز،  خان زنیان – جاده همت آباد – کیلومتر 9 جاده قره چمن کشتارگاه شترمرغ شیراز
 6 کشتارگاه شیراز مرغ 09171172042  شیراز، پیربنو،روبه روی نساجی شاهچراغ کشتار و بسته بندی طیور
 7 کشتارگاه سنتی دام فسا 07132241427  شیراز، کیلومتر 2 جاده فسا شیراز
 8 کشتارگاه صنعتی زرین مرغ شیراز 07132296535 شیراز،  بلوار پاسداران کشتار و بسته بندی مرغ
 9 کشتارگاه صنعتی بهین دام فارس فارس، مرودشت،  جاده زندان- بعد از روستای قربان لک کشتار دام در مرودشت
 10 کشتارگاه دام گراش 07152445627 فارس، گراش، انتهای بلوار فلسطین کشتار دام در گراش استان فارس

 

چه  نکات بهداشتی در کشتارگاه باید رعایت شود؟

  1.  در کشتارگاه طیور كليه گله هاي طيور پرورشي بايد ظرف مدت 48 ساعت قبل از بارگيري توسط دكتر دامپزشك مسئول فني بهداشتي مرغداري و يا كارشناسان اداره دامپزشكي محل، مورد معاينه درمانگاهي قرار گرفته و نسبت به صدور گواهي بهداشتي جهت حمل به کشتارگاه (‌با اعتبار حداكثر 5 روز) اقدام شود.
  2. کارگران و کارکنان کشتارگاه‌ها، مراکز بسته‌بندی و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی باید از لباس کار، ماسک و دستکش در حین انجام کار استفاده کنند.
  3. كشتار طيور بايد در يكي از کشتارگاههاي طيور داخل استان و حتي الامكان در نزديكترين كشتارگاه انجام پذيرد و در صورت نياز، ‌صرفا لاشه طيور كشتار شده با رعايت ضوابط به سطح استان های دیگر منتقل شود.
  4. كليه سالنهاي عمليات و نيز تجهيزات کشتارگاه  بايد در پايان كشتار روزانه بدقت و به طور كامل شستشو و پاكيزه شده و با ماده ضد عفوني کننده مناسب گند زدايي گردند.رد و پس از اخذ گواهي بهداشتي حمل به استان هاي ديگر حمل شود.
  5.  در دفع فضولات دام باید دقت لازم صورت گیرد. رعایت نکات بهداشتی و دفن در محل مناسب بسیار ضروری است.
  6.  در کشتارگاه، لاشه دام باید حداقل ۲۴ ساعت در سالن سرد نگهداری شود تا در اثر جمود نفسی و تغییر اسیدیته نسوج دامی، تب کریمه کنگو از بین برود.
  7.  از نگهداري هر گونه طيور و ساير حيوانات در كشتارگاه بايد جدا خودداري گردد.

 

نکات ایمنی تماس با دام و مصرف گوشت در این دوران با وجود کرونا

از آنجا که تماس با دام آلوده، گوشت و خون آن و نیز مصرف گوشت آلوده می‌ تواند موجب انتقال بیماری شود، سازمان بهداشت کشور تاکید دارد که افراد به طور جدی از خرید گوشت از مراکز غیرمعتبر خودداری کرده و حتما هنگام تماس با دام رعایت موارد ایمنی و بهداشتی را داشته باشند، رعایت نکات زیر در تماس با دام و مصرف گوشت به سلامتی شما و خانوادتان در این دوران کمک خواهد کرد.

  • کشتار دام­ در کشتارگاه و رعایت اصول بهداشتی در هنگام کشتار نقش بسیار مهمی در پیشگیری از بیماری دارد،
  • پرهیز از کشتار دام در خارج از کشتارگاه‌ها، رعایت اصول بهداشتی و استفاده از وسایل حفاظت فردی توسط کارکنان کشتارگاه، انتقال و عرضه‌کنندگان گوشت بسیار مهم است.
  •  خودداری از خرید گوشت‌های بدون مهر دامپزشکی
  • خودداری از مصرف گوشت تازه (گوشت خریداری‌شده باید به مدت حداقل  ۲۴ ساعت در یخچال ۰ تا ۴  درجه سانتی‌گراد، نگهداری و سپس، مصرف شود)
  •  خودداری از مصرف جگر به ‌صورت خام و نیم پز (جگر خریداری‌شده باید قبل از مصرف به مدت حداقل ۴۸ ساعت در یخچال ۰ تا ۴  درجه سانتی‌گراد، نگهداری شود
  •    استفاده از دستکش، هنگام خرد کردن گوشت در مراکز عرضه و نیز منزل ضروری می‌باشد.
  •   اجتناب کودکان، روستاییان، دامداران و شیردوشان از لمس و یا له‌ کردن کنه‌ها که شاید ناقل بیماری باشند.
  • استفاده از تجهیزات و لوازم ایمنی و حفاظت کننده در هنگام پشم‌چینی دام‌ها و سم‌پاشی اماکن دامی و اصطبل‌های روستایی برای کاهش جمعیت کنه‌ها

 

سخن آخر

تیم سارجو در اینجا سعی کرد کشتارگاه در شیراز را به شما عزیزان معرفی کند تا پیدا کردن کشتارگاه شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن را برای شما عزیزان آسان کرده باشد. اگر در زمینه کسب و کار خود نیاز به یک تبلیغ همگانی و پربازدید دارید سارجو بهترین گزینه است. درنگ نکنید و با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 16 Average: 4.2]

ژانویه 5, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان فوری تبخال x بخوانید...