منوی سایت

پرستار کودک در شیراز خدمات نگهداری از کودک و نوزاد در شیراز

بازدیدها: 1897

پرستار کودک در شیراز

تا حالا برای فرزندانتان به دنبال پرستار کودک در شیراز  و کلینیک خدمات نگهداری از کودک و نوزاد در شیراز بوده اید؟ شما پدر و مادران عزیز به این فکر کردید که برای فرزندان خود به دنبال استخدام پرستار در منزل باشید؟ ما قصد داریم در مقاله موضوعاتی درباره پرستار کودک در شیراز برای شما به اشتراک بگذاریم.

 

کار پرستار کودک چیست؟

همگام با افزایش زنان شاغل در کشور، افراد و مراکز مسئول نگهداری از نوزادان و کودکان مانند مهدکودک ها و پرستاران کودک در کشور ایجاد شده اند. آنها در ساعاتی که مادران سرکار خود هستند و یا برای کاری نمی توانند در کنار فرزندانشان باشند، از بچه ها مراقبت می کنند. برخی از مادران ترجیح می دهند به جای گذاشتن فرزند خود در مهدکودک، به استخدام پرستار در منزل بپردازند. حتی در برخی موارد پرستار کودک به صورت شبانه روزی به نگهداری از کودک می پردازد.

بنابراین کار پرستار کودک معمولا مراقبت از کودکان در خانه های شخصی افراد است. میزان و نوع مسئولیت پرستار بر اساس سن کودک و تعداد آنها متفاوت است. مثلا برای نوزاد، پرستار باید به موقع به او غذا داده، پوشکش را تعویض و به میزان لازم او را بخواباند. ولی وقتی از کودک ۵ ساله مراقبت می کند، درکنار غذا دادن، تعویض لباس و خواباندن، باید با او بازی کرده، او را به گردش برده و آموزش هایی را نیز به او بدهد. پرستار کودک قبل از هر چیز باید عاشق بچه ها باشد و از نگهداری و بودن با آنها لذت ببرد. همچنین باید مهربان، صبور، باحوصله و تا حدی شوخ طبع باشد. او باید خلاق بوده و بتواند فعالیت های جالب و جذابی را برای بچه ها تدارک ببیند.


 

هزینه نگهداری کودک در منزل شیراز

یمت پرستاری کودک و بچه به عواملی همچون محیط زندگی و نوع خدماتی که پرستار باید ارائه دهد و سطح تجربه او بیتگی دارد و حقوق پرستاری از کودک با توجه به آن خدمات متفاوت می باشد. نرخ های تخمین زده برای هزینه نگهداری کودک در منزل شیراز که در جدول زیر درج شده است؛ می تواند بنا به عوامل مختلف و سفارشات مانند افزایش زمان نگهداری، کاهش زمان، مصافت بین درخواست کنند و پرستار، خدمات اضافی و یا کمتر و … کم و یا بیشتر باشد.

 

ساعات کاری پرستار کودک در منزل شیراز سن و نوع جنسیت پرستار کودک در منزل شیراز  وضعیت مددجو خدمات مورد نیاز قیمت به تومان
8 ساعت کاری ( در روز ) کودک کاملا سالم و سلامت نگهداری و پرستاری، آشپزی و امور منزل برای کودک شما 1.600.000 الی 1.800.000
8 ساعت کاری ( در روز ) دو کودک یا دوقلو کاملا سالم و سلامت نگهداری و پرستاری، آشپزی و امور منزل برای کودک شما 1.900.000 الی 2.200.000
به صورت شبانه روزی (تمام وقت ) کودک کاملا سالم و سلامت انجام کلیه امور مربوط به کودک و آشپزی و امور منزل شما 2.200.000 الی 2.500.000
به صورت شبانه روزی ( تمام وقت ) 2کودک یا 2قلو کاملا سالم و سلامت نگهداری و پرستاری، آشپزی و امور منزل برای کودک شما 2.600.000 الی 2.900.000

پرستار کودک در شیراز

پرستار کودک در شیراز پرستار کودک دیوار شیراز

پرستاری از کودک به چه معناست؟

خانواده ها به دلیل مشغله ها ی زیاد روزمره همواره نیازمند افرادی هستند که بتوانند با خیال راحت کودکان عزیزشان را به آن ها بسپارند یا چنانچه مادر از پس مسئولیت های کودک یا کودکان(به خصوص چند قلو ها)بر نمی آید نیاز پرستار در منزل پیدا میکنند. امروزه با تغییر شیوه زندگی اکثر مادر و پدرها برای تامین نیاز های زندگی هر دو شاغل می باشند در نتیجه وقت رسیدگی به کودکان به صورت تمام و کمال را ندارند. کودکان زیر 5 سال به شدت نیازمند فردی برای وقت گذاشتن و بازی کردن با آنها می باشند. برای حل این معضل پرستار کودک پیشنهاد می شود. پرستار کودک فردی باتجربه و دانش بالایی در ضمینه پرستاری از کودک می باشد. در خدمات پرستاری از کودک فرزند شما طبق برنامه ریزی دقیق و تفکیک شده و در چهار چوب تعیین شده رشد می کند. پرستاران کودک بر اساس نوع نیاز خانواده ها و مشخصات کودکان فرستاده می شوند.

 

 

پرستار کودک باید به چه نکته و مشخصات کودک دقت کند؟

مشخصات کودکان شامل مواردی همچون سن،قد، وزن، وضعیت روحی و جسمانی، داشتن بیماری های خاص و … می باشد. پرستاران کودک همواره آموزش ها و دوره های پرستاری را دیده اند و دارای مدرک می باشند. پرستار باید بتواند در شرایط بحرانی بهترین تصمیم گیری ها را انجام دهد و همواره از کودکی که پرستاری می کند به چشم فرزند خود نگاه کند همچنین تمام تصمیم گیری هایی که برای کودک انجام می دهد باید در راستای پیشرفت و تکامل کودک باشد. پرستار کودک باید برای تمام سنین کودک سلامت بهداشتی کودک را فراهم کند زیرا سیستم ایمنی کودک هنوز تکامل نیافته و در برابر خطر های احتمالی بسیار آسیب پذیر می باشد. قبل از درخواست پرستار کودک همواره باید مشاوره های لازم جهت انتخاب مناسب ترین فرد با مشخصه های سازگار با کودک انجام شود. همچنین بهتر است پس از انتخاب پرستار، مادر در کنار او باشد تا پرستار با شرایط تربیتی خانواده آشنا شود و بتواند کارش را بدون نقص انجام دهد.

پرستار کودک در شیراز

پرستار کودک در شیراز پرستار کودک شیراز نی نی سایت نیاز به پرستار کودک در منزل

مطالب مرتبط:

  1. پرستار سالمند
  2. خانه بازی کودک شیراز
  3. خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شیراز
  4. خرید عمده پوشک بچه مولفیکس در شیراز
  5. قیمت اجاره ی دستگاه شیردوش برقی در شیراز

 

پرستار کودک کیست؟

امروزه به شخصی که در نگهداری کودک به مادر کمک می‌کند، پرستار کودک یا پرستار بچه می‌گویند. در زمان قدیم به زنی که در نگهداری کودک به مادر کمک می‌کرد دایه یا لَلِه یا دَدِه گفته می‌شد. دایه گاه به معنای زنی است که بچهٔ زن دیگری را شیر دهد. همچنین گاه به معنای ماما و قابله، کسی که کمک می‌کند بچه‌ای زاده شود، است.

پرستار کودک یا پرستار بچه به شخصی گفته می شود که در نگهدار ی و مراقبت از کودک به مادر کمک می کند. یکی از بزرگترین دغدغه های مادران شاغل، نگهداری کودکشان می باشد که بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند این کار توسط پرستار کودک در منزل صورت بگیرد. اما از آنجاییکه پرستار کودک در منزل، زمان زیادی را با کودک دلبند شما سپری می کند، تاثیر بسیاری بر رفتار و کردار کودک شما خواهد داشت بنابراین انتخاب یک پرستار کودک یا پرستار بچه خوب، مطمئن و دلسوز بسیار حائز اهمیت است. اگر شما هم تصمیم به استخدام پرستار بچه در منزل دارید باید با حقوق کودک خود و حقوق پرستار بچه آشنا باشید. هزینه پرستار کودک در منزل بر اساس انتظارات شما متفاوت است.

پرستار کودک در شیراز

پرستار کودک در شیراز هزینه نگهداری کودک در منزل نیاز به پرستار در شیراز مراقب سالمند در شیراز

پرستار کودک در منزل باید متناسب با سن کودک باشد:

سن کودک از نکات مهم اولیه است که باید در هنگام انتخاب پرستار کودک در منزل در نظر گرفته داشته باشید. اگر کودک دلبند شما در سنین پایین تر است، پرستار بچه باید مهارت های نگهداری از کودک را داشته باشد و داشتن تجربه کاری بسیار مهم است. توجه داشته باشید که پرستارانی که تجربه نگهداری از بچه های سنین پایین را دارند یا خودشان مادر هستند گزینه بهتری جهت نگهداری بچه در منزل می باشند.

در مورد کودکان بزرگتر شرایط فرق می کند و پرستار کودک در منزل باید تحصیلات مرتبط داشته باشد چرا که باید توانایی پرداختن به کارهای آموزشی کودک را داشته باشد علاوه بر آن بتواند با کودک بازی های متناسب با سن او انجام دهد.


 

لیست مراکز خدمات پرستاری کودک در منزل

شرکت خدماتی شکوفایی، آماده ارائه خدمات نگهداری از کودک و نوزاد در شیراز

تلفن ثابت کد 11324
آدرس شرکت پرستاری کودک شکوفایی: شهرک گلستان، فلکه دوم، جنب بانک صادرات، ورودی آپادانا
شرکت خدماتی شکوفایی با بیش از ده سال سابقه کار به شماره ثبت 19349 با مجوز رسمی و تحت پوشش اتحادیه، نگهداری از کودک، مراقبت از سالمند، امور منزل، پرستاری، نظافت آپارتمان و محل کار، اعزام مراقب به بیمارستان و منزل به صورت شبانه روزی و نیمه وقت، کلیه نیروهای اعزامی این شرکت بیمه حوادث می باشند.


شرکت خدماتی ایمن رود، آماده ارائه خدمات نگهداری از کودک و نوزاد در شیراز

تلفن ثابت کد 14383
آدرس شرکت خدمات پرستاری کودک در شیراز: سه راه برق، نبش کوچه ۲۱ قصردشت، مجتمع ۱۰۴، طبقه اول – کد پستی: ۷۱۳۳۸۵۳۹۸۹
مجری نگهداری سالمندان و کودک به صورت پاره وقت و شبانه روزی، مجری انجام امور منزل و آشپزی بصورت پاره وقت و شبانه روزی، اعزام همراه به بیمارستان


مرکز خدمات پرستاری در منزل پارسه شیراز، آماده ارائه خدمات نگهداری از کودک و نوزاد در شیراز

تلفن تماس : 36236980 _ 09179308785_09364860351

مرکز خدمات پرستاری پارسه شیراز اواسط سال 95 فعالیت خود را به صورت جدی در شهر شیراز آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست اعتماد بسیاری از مشتریان خود را به شیوه شایسته ای جلب نماید. به گونه ای که هم اکنون این مرکز یکی از برترین مراکز ارائه ی خدمات پرستاری در شهر شیراز می باشد.


شرکت نسیم سلامت پارس شیراز، آماده ارائه خدمات نگهداری از کودک و نوزاد در شیراز

شیراز – خیابان معدل، روبروی اداره کل آموزش و پرورش، ساختمان شاپرک 4، طبقه اول، واحد 4

تلفن شرکت خدمات پرستاری کودک در شیراز: 07132349715


موسسه آفتاب صبح امید شیراز ، آماده ارائه خدمات نگهداری از کودک و نوزاد در شیراز

آدرس شرکت پرستاری کودک و نوزاد در شیراز: شیراز – بلوار پاسداران، خیابان شهید فلاحی، کوچه 2، پلاک 212

تلفن: 07138475056


مارتهای لازم برای پرستار کودک در منزل:

  • تجربه و تسلط کافی در مراقبت از کودک
  • داشتن اطلاعات کامل از شرایط نگهداری از کودک در منزل
  • صبور بودن و داشتن روحیه شوخ طبعی
  • علاقه مند بودن به کودکان
  • توانایی برقرار کردن ارتباط خوب با کودک و خانواده کودک
  • برنامه ریزی فعالیت های مهیج و سرگرم کننده برای کودکان
  • مسئولیت پذیر بودن
  • مهارت کنترل امور در شرایط بحرانی
  • مهارت حفظ آرامش در شرایط کاری پرفشار
  • پر انرژی بودن

پرستار کودک در شیراز

پرستار کودک در شیراز موسسه پرستاری در شیراز استخدام پرستار در منزل شیراز

مطالب مرتبط:

 خدمات نگهداری از کودک و نوزاد در شیراز هزینه نگهداری کودک در منزل شیراز نگهداری از کودک در منزل شیراز پرستار کودک دیوار شیراز خدمات پرستاری در منزل شیراز پرستار کودک شیراز نی نی سایت نگهداری از کودک در شیراز نگهداری ساعتی کودک در شیراز استخدام پرستار بچه در شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

مارس 20, 2020
دسته بندی :
4
  1. محبوبه گفت:

    پرستارکودک
    از نوپاه تا ۵ سالگی
    از شنبه تاچهارشنبه از ساعت ۷تا۳ونیم‌

  2. محبوبه گفت:

    من دیدگاه من عالی هستم
    واز کودک خوب مراقبت میکنم‌

  3. محبوبه گفت:

    من دنبال کار میگیردم
    پرستار کودک
    از نوپاه گرفتم تا۵سالگی
    ۱۰ساله سابقه کار تو مهد دارم
    ۲ساله تو خونه پرستار بچه بودم از ساعتد۷صبح تا ۴ بعداز ظهر
    ازشنبه تاچهارشنبه

  4. مونا گفت:

    سلام عزیزم می بخشید چگونه باید باهاتون ارتباط بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
عمل لوزه در شیراز x بخوانید...