منوی سایت

نمایندگی aeg شیراز ستارخان

بازدیدها: 4916

نمایندگی aeg شیراز ستارخان

آیا به دنبال نمایندگی aeg شیراز ستارخان هستید؟ به معرفی نمایندگی ابزار aeg در شیراز، نمایندگی فروش aeg در شیراز، نمایندگی جاروبرقی aeg در شیراز، نمایندگی فروش لوازم خانگی aeg در شیراز می‌پردازیم.

 

اطلاعات نمایندگی aeg شیراز شعبه ستارخان

مدیریت: دهقان

شماره تماس : 16 – 6490013 0711

نشانی: استان فارس، شهرستان شیراز، خیابان ستارخان، بعد از خیابان ولیعصر، جنب پیر کاردین

ساعت کاری:

  • 10 الی 14
  • 17 الی 22

خدمات :

  • نمايندگی AEG در استان فارس
  • نمایندگی فروش جنرال الکتریک
  • نمایندگی مابه

تاریخچه شرکت AEG

نمایندگی age شیراز

 

آ.ا.گ (AEG) که سرواژه عبارت (به آلمانی: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft) به معنای شرکت برق همگانی است، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در جهان بود که در سال ۱۸۸۳ توسط امیل راتناو (به آلمانی: Emil Rathenau) در برلین بنیان گذاشته شد و در سال ۱۹۵۱ دفتر مرکزی آن به فرانکفورت منتقل شد.

این شرکت در سال ۱۹۸۵ توسط دایملر-بنز خریداری شد که در سال ۱۹۹۶ با این شرکت کاملاً یکپارچه شد و تحت نام Daimler-Benz AG در آمدند، بخش‌های باقی‌ماندهٔ AEG به دایملرکرایسلر ایروسپیس که از شرکت‌های وابسته دایملر-بنز بود و Adtranz الحاق شدند.

نام تجاری AEG در سال ۱۹۹۶ توسط الکترولوکس تصاحب شد و از سال ۲۰۰۵ در بعضی محصولات این شرکت استفاده می‌شود، نام تجاری AEG همچنین توسط شرکای گوناگون الکترولوکس تحت “برنامهٔ همگانی صدور مجوز نام تجاری” شرکت الکترولوکس کسب مجوز شده است.

امیل راتناو در سال ۱۸۸۳ شرکت “آلمانی برق ادیسون ” را در برلین تأسیس نمود. این شرکت به شرکت آ ا گ در سال ۱۸۸۷ تغییر نام یافت. در ابتدا درگیر تولید تجهیزات الکتریکی (مانند لامپ، موتور و ژنراتور) شد، شرکت خیلی زود در سیستم‌های انتقال برق AC وارد شد. در سال ۱۹۰۷ پتر بهرنس به عنوان مشاور هنری AEG منصوب شد. این امر منجر به ایجاد اولیه هویت سازمانی این شرکت با محصولات و به اشتراک گذاری تبلیغات ویژگی‌های طراحی مشترک گشت.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

فوریه 4, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه بدلیجات و اکسسوری در شیراز x بخوانید...