منوی سایت

نمایندگی ال جی در شیراز

بازدیدها: 7499

آیا به دنبال بهترین نمایندگی ال جی در شیراز هستید؟

نمایندگی ال جی در شیراز کجاست؟ از کجا لیست نمایندگی های ال جی در شیراز و شماره تلفن نمایندگی ال جی در شیراز را پیدا کنیم؟ با ما همراه باشید تا با نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز، نمایندگی گوشی ال جی در شیراز، نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز و نمایندگی رسمی خدمات ال جی شیراز، استاناوین پست نمایندگی ال جی در شیراز:


 

توضیح اجمالی در مورد شرکت ال جی

شرکت ال جی، همانند شرکت های دیگر نمایندگی هایی در دنیا دارد که یکی از آن نمایندگی ها، نمایندگی ال جی در شیراز می‌باشد. شرکت ال جی یک شرکت چند ملیتی کره ای م‌باشد که در زمینه ساخت لوازم‌های خانگی و تلفن همراه فعالیت می‌کند. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم به معرفی نمایندگی ال جی در شیراز گرفتیم. همچنین ما در پایان این مقاله لیستی از آدرس و شماره تماس نمایندگی ال جی در شیراز را به شما ارائه می‌دهیم.

نمایندگی ال جی در شیراز

 نمایندگی ال جی در شیراز

ما در این مقاله مقدمه ای کوتاه در مورد نمایندگی ال جی در شیراز به شما دوستان عزیز ارائه میدهیم

 

مواردی که در مورد نمایندگی ال جی در شیراز مورد توجه است:

  • نمايندگي ال جي شيراز
  • نمایندگی lg در شیراز
  • نمایندگی ال جی در شیراز
  • نمایندگی ال جی شیراز
  • نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز
  • نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز
  • نمایندگی ال جی سه راه بهار شیراز
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز
  • نمایندگی کولر گازی ال جی در تهران
  • آدرس نمایندگی ال جی
  • نمایندگی فروش کولر گازی ال جی
  • خدمات پس از فروش ال جی در شیراز
  • تعمیرات یخچال ال جی در شیراز
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز
  • نمایندگی رسمی خدمات سونی و ال جی شیراز، استان فارس

“اگر برای تعمیر دستگاه ال جی خود به دنبال نمایندگی ال جی در شیراز میگردید و میخواهید به آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در شیراز و به طور کلی به آدرس نمایندگی محصولات تلویزیون ال جی در شیراز دسترسی پیدا کنید به جدول پایین لیست نمایندگی ال جی در شیراز رجوع کنید.”


آدرس نمایندگی ال جی در شیراز


انواع نمایندگی ال جی در شیراز:

نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات ال جی(LG) در شیراز. نمایندگی مایکروفر(ماکروفر،ماکروویو) ال جی در شیراز، نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در شیراز، نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در شیراز، نمایندگی یخچال ال جی در شیراز، نمایندگی جارو برقی ال جی در شیراز، نمایندگی اجاق گاز ال جی در شیراز، نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز، نمایندگی گوشی ال جی در شیراز، نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز، خدمات پس از فروش ال جی در شیراز، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز، نمایندگی ال ای دی ال جی در شیراز، نمایندگی اسپلیت ال جی در شیراز


 نمایندگی ال جی در شیراز و  در سایر شهرهای ایران

علاوه بر تاسیس نمایندگی ال جی در شیراز، میتوان به نمایندگی ال جی تهران، نمایندگی ال جی اهواز، نمایندگی ال جی در کرمان، نمایندگی ال جی اصفهان، نمایندگی ال جی تبریز و … اشاره نمود.


 

تعمیرگاه تخصصی موبایل ال جی در شیراز

چند وقتی است که شرکت ال جی فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه تلفن همراه کم کرده است. اما در همین اواخر این شرکت یکی از مطرح ترین شرکت تولید تلفن همراه بوده است. در این زمینه هنوز هم کاربران زیادی هستند که به تلفن های همراه ال جی علاقه مندند و از این محصولات استفاده میکنند. بنابراین یک واحد نمایندگی ال جی در شیراز به تعمیرات تلفن همراه ال جی اختصاص یافت. متخصصان تعمیراتی که در این نمایندگی ال جی در شیراز کار میکنند، از دانش فنی بالایی برخوردار میباشند.

 

مطالب پر بازدید هفته: نمایندگی های خودرو در شیراز | سونوگرافی شیراز | بیمارستان پیوند اعضا شیراز | مراکز هایفوتراپی در شیراز | خوابگاه در شيراز | درمان قطعی دیابت در شیراز | رستوران های شیراز | نمایندگی ایران رادیاتور در شیراز | نمایندگی ال جی در شیراز | لیست فرهنگسراهای شیراز]

 

نمایندگی تعمیرات موبایل lg (نمایندگی موبایل ال جی در شیراز)

نشانی
شیراز خیابان توحید مجتمع صوت و تصویر فارس پلاک 89
تلفن تماس
07132237058

نمایندگی lg در شیراز

نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز برای تعمیرات موبایل ال جی

ما در این مقاله توضیحاتی در مورد نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز برای تعمیرات تلفن همراه ال جی به شما ارائه میدهیم

 

خدمات نمایندگی ال جی در شیراز

نمایندگی ال جی در شیراز و استان فارس با هدف ارائه و عرضه محصولات ال جی در شیراز و استان فارس تاسیس شد. زمانی که شما وارد نمایندگی ال جی شیراز میشوید، خودتان متوجه تفاوت کیفیت سرویس های نمایندگی ال جی در شیراز با سایر مراکز مشابه خواهید شد. خدماتی که نمایندگی lg در شیراز به شما ارائه میدهد، مجموعه اقداماتی است که برای راحتی شما و رفع نیاز شما، برای شما انجام و به شما ارائه میشود.

 

نمایندگی ال جی شیراز

ارائه توضیجاتی در مورد خدماتی که نمایندگی ال جی شیراز ارائه می دهد

ما در این مقاله توضیحاتی در مورد خدماتی که نمایندگی ال جی شیراز به کاربرانش ارائه میدهد، به شما ارائه میدهیم.

 

نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی شیراز

در شیراز، نمایندگی ال جی شیراز گوناگونی وجود دارد که در زمینه فروش و تعمیرات فعالیت می‌کنند. اما با توجه به این که نیاز کاربران بیشتر به تعمیرات لوازم این شرکت سوق پیدا کرده است، بیشتر مراکز نمایندگی ال جی در شیراز به تعمیرات محصولات این شرکت میپردازند. محصولات و لوازم خانگی های این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. بنابراین اگر شما از لوازم این شرکت استفاده می‌کنید و اگر لوازم شما دچار مشکل فنی شدند، نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز میتواند به شما کمک کند.


“اگر برای تعمیر دستگاه ال جی خود به دنبال نمایندگی ال جی در شیراز می‌گردید و میخواهید به آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در شیراز و به طور کلی به آدرس نمایندگی محصولات تلویزیون ال جی در شیراز دسترسی پیدا کنید به جدول پایین لیست نمایندگی ال جی در شیراز رجوع کنید.”


 

بخش تعمیرات نمایندگی ال جی در شیراز

می‌توان گفت بخش تعمیرات نمایندگی ال جی در شیراز دارای بیشترین متقاضی است. کیفیت بالا و هزینه مناسب، سبب شده هموطنان بیشتری به نمایندگی ال جی اعتماد کرده و جهت تعمیر وسایل الکتریکی خود به نمایندگی ال جی مراجعه کنند. در مرکز تعمیرات ال جی، متخصصان و مهندسین باتجربه و کارآمدی وجود دارند که با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و مدرن، فرآیند عیب یابی و تعمیر دستگاه‌های ال جی را انجام می‌دهند. اگر برای تعمیر دستگاه ال جی خود به دنبال نمایندگی ال جی در شیراز می‌گردید و میخواهید به آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در شیراز و به طور کلی به آدرس نمایندگی محصولات تلویزیون ال جی در شیراز دسترسی پیدا کنید به جدول پایین رجوع کنید.


 

نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز

توضیحاتی در مورد نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز برای کاربران عزیز سایت

ما در این مقاله توضیحاتی در مورد نمایندگی تعمیرات ال جی در شیراز به شما عزیزان ارائه میدهیم

 

نمایندگی کولر گازی ال جی در شیراز

زمانی که یک شرکت می‌خواهد نمایندگی خودش را در کشوری دیگر تاسیس کند، ابتدا به سراغ پایتخت آن کشور میرود. بنابراین می‌توان گفت که نمایندگی اصلی و یا سرگروه تمام انواع نمایندگی ال جی در شیراز، در شهر تهران واقع شده است. حال تعداد نمایندگی کولر گازی ال جی در شیراز بسیار کم است. حال برای رجوع به نمایندگی ال جی در شیراز باید به نمایندگی محصولات ال جی بروید.

 

نمایندگی کولر گازی ال جی در تهران

توضیحاتی کوتاه در مورد نمایندگی کولر گازی ال جی در تهران برای کاربران عزیز سایت

ما در این مقاله توضیحاتی را در مورد نمایندگی کولر گازی ال جی در تهران به شما ارائه می‌دهیم

 

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی – نمایندگی کولر گازی ال جی

همانطور که قبلا گفته شد شرکت ال جی نمایندگی های بسیاری در ایران و در شیراز دارد. اما بعضی از انواع نمایندگی ال جی در شیراز، به فروش و عرضه محصولات خاصی می‌پردازند. یکی از این نمایندگی ها، نمایندگی فروش کولر گازی ال جی یا نمایندگی کولر گازی ال جی می‌باشد. شما با مراجعه به این نمایندگی می‌توانید انواع کولر گازی های این شرکت را تهیه نمایید.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی ال جی در شیراز

تلفن :071-37275420

 

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی – نمایندگی کولر گازی ال جی

ارائه توضیحاتی در مورد نمایندگی فروش کولرگازی ال جی به کاربران سایت

ما در این مقاله توضیحاتی را در مورد نمایندگی فروش کولر گازی ال جی به شما طرفداران این شرکت ارائه می‌دهیم

 

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش LG در شیراز

خیابان شمس سه راه بهار روبروی بانک ملی

09214086312


تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی ال جی در شیراز

آدرس : شیراز، معالی آباد، گلدشت، نرسیده به شهرداری منطقه شش،جنب بانک تجارت، نبش بازارچه

شماره تماس : 09177010960–09174520960

 


نمایندگی مجاز ال جی در شیراز

آدرس : شیراز، معالی آباد، گلدشت، نرسیده به شهرداری منطقه شش،جنب بانک تجارت، نبش بازارچه

شماره موبایل: 09177010960-09174520960


 

نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز

تلویزیون ال جی در ایران و حتی در شیراز طرفداران خاص خودش را دارد. به همین سبب یک نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز و در ایران تاسیس شد. شما تنها در نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز می‌توانید انواع تلویزیون های این شرکت را بیابید و خریداری نمایید. نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز می‌تواند به شما تلویزیون های ارجینال این شرکت را ارائه بدهد.


“اگر برای تعمیر دستگاه ال جی خود به دنبال نمایندگی ال جی در شیراز می‌گردید و میخواهید به آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در شیراز، آدرس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در شیراز و به طور کلی به آدرس نمایندگی محصولات تلویزیون ال جی در شیراز دسترسی پیدا کنید به جدول پایین لیست نمایندگی ال جی در شیراز رجوع کنید.”


شماره تلفن نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز

دفتر مرکزی شیراز 38323797

 

نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز

ارائه توضیحاتی در مورد نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز به کاربران عزیز سایت

ما در این مقاله توضیحاتی را در مورد نمایندگی تلویزیون ال جی در شیراز به شما کاربران عزیز و دوستداران تلویزیون این شرکت ارائه می‌دهیم

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز

همانگونه که در ایران و حتی در شیراز بعضی از نمایندگی های ال جی مشغول به فروش و عرضه محصولات خاص این شرکت هستند، بعضی از همین نمایندگی ها مشغول به تعمیرات همان محصولات خاص می‌باشند. اگر بخواهیم که یکی از این نمایندگی ها را معرفی کنیم، می‌توانیم به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز اشاره کنیم. شما با مراجعه به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز می‌توانید تلویزیون های آسیب دیده خود را تعمیر و ترمیم کنید.

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز

ارائه توضیحاتی در مورد نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز به کاربران عزیز سایت

ما در این مقاله توضیحاتی را در مورد نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شیراز به شما کاربران عزیز ارائه میدهیم

 

نمایندگی ال جی سه راه بهار شیراز

نمایندگی ال جی سه راه بهار شیراز یکی از انواع نمایندگی ال جی در شیراز میباشد. نمایندگی ال جی سه راه بهار شیراز ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات این شرکت می‌باشد. شما با مراجعه به این نمایندگی ال جی در شیراز میتوانید از خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم ال جی خود بهره کامل را ببرید.

 

نمایندگی ال جی سه راه بهار

ارائه توضیحاتی در مورد نمایندگی ال جی سه راه بهار شیراز برای کاربران سایت

ما در این مقاله توضیحاتی را در مورد نمایندگی ال جی سه راه بهار شیراز به شما کاربران عزیز ارائه میدهیم


 

لیست نمایندگی ال جی در شیراز

نام نمایندگی ال جی در شیراز

آدرس نمایندگی ال جی در شیراز

شماره تماس نمایندگی ال جی در شیراز

نمایندگی فروش محصولات گلدایران – تقوایی شیراز – بلوار پاسداران – بلوار باغ حوض – روبرو دوربرگردان دوم – نمایندگی ال جی تقوایی 07138381290-91-92-93
فروشگاه مرکزی گلدیران (غفوری نسب) شیراز – زرهی – تقاطع بعثت – ساختمان ثنا 09170503083 – 07138301902
فروشگاه ال جی توکلی شیراز – خیابان نادر – چهار راه اصلاح نژاد – روبرو پارک انقلاب 07132306964 – 07132324112
نمایندگی ال جی توکلیان شیراز – خیابان عفیف آباد – جنب بانک اقتصاد نوین 07136291113
نمایندگی ال جی گلدیران اکبر صادقی شیراز – خیابان نمازی – بعد از خیابان فرهنگ – روبرو بانک تجارت 07132231952
فروشگاه ال جی گلدیران پلاس قصردشت شیراز – خیابان قصردشت – رحمت آباد – قبل از بانک مسکن – نبش کوچه 41 07136291518
فروشگاه ال جی گلدیران رجب صادقی شیراز – میدان شهدا – خیابان پیروزی – روبرو خیابان فرهنگ 07132221709
نمایندگی مرکزی ال جی شیراز کامران مشایخ شیراز – چهار راه هنگ – روبرو بانک ملی – نبش کوچه 21 07132344440 – 07132344441

اگر مایل بودید که نمایندگی ال جی شیراز خود را به مردم معرفی کنید، می توانید در سایت سارجو به صورت رایگان عضو شوید.

ویژگی‌های نمایندگی‌های مجاز گلدیران برای تعمیر تلویزیون‌ ال جی

از مزایای تعمیر تلویزیون‌های ال جی توسط نمایندگی‌های مجاز گلدیران می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • اعزام تکنسین درمحل، در کم‌ترین زمان، برای بررسی ایراد تلویزیون‌‌های ال جی توسط نمایندگی های مجاز تلویزیون ال جی در شیراز
  • تعمیر و رفع ایراد تلویزیون‌های ال جی در محل، پس از بررسی عیب در کم‌ترین زمان توسط نمایندگی های مجاز تلویزیون ال جی در شیراز
  • اعزام تکنسین‌ در تمام نقاط کشور که مسلط و متخصص به تمام قسمت‌های فنی تلویزیون‌های ال جی هستند
  • اطمینان از درستی تعمیر انجام شده توسط متخصص گلدیران و کاهش هزینه‌های اضافی تعمیرات توسط نمایندگی های مجاز تلویزیون ال جی در شیراز
  • استفاده از قطعات و ابزارهای اصلی برای تعمیر، به جای استفاده از قطعات و ابزارهای غیر مرتبط توسط نمایندگی های مجاز تلویزیون ال جی در شیراز
  • وجود چنین ویژگی‌های مهمی برای تعمیر تلویزیون‌های ال جی توسط گلدیران، سبب شده است که اطمینان کافی را برای تعمیرات انجام شده برای مشتریان خود بدست بیاورد.

 

نمایندگی فروش محصولات ال جی

فروشگاه ال جی نمایندگی توکلیان

شماره تماس: (071) 36291113-5
محل: شیراز، عفیف آباد
آدرس: خیابان عفیف آباد جنب بانک اقتصاد نوین


فروشگاه لوازم خانگی ال جی در شیراز

هایسنس برادران توکلی

فکس کد 10025
چهارراه اصلاح نژاد، جنب بانک صادرات – کد پستی: ۷۱۷۳۷۹۴۹۸۵


مطالب مرتبط نمایندگی ال جی در شیراز:

دیگر نمایندگی ها و فروشگاه های کولر گازی ال جی فارس ← شیراز

نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس- قیر و کارزین- قیر – بلوار طالقانی – ف لوازم خانگی افتخاری


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز خ قصرالدشت بالاتر از دانشگاه دندانپزشکی مجتمع بازرگانی رضوی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز ـ خیابان جهاد سازندگی ـ بعد از خیابان سروناز ـ طبقه فوقانی فیش اند چیپس


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس – لامرد- خیابان بسیج -روبروی کودکستان -ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز-خیابان نادر-چهار راه اصلاح نژاد-جنب بانک صادرات-ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز-خیابان زینبیه- خ اسلامی- انتهای خیابان سمت چپ – پ 114


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-آباده-خیابان امام خمینی-روبروی بانک تجارت-ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-داراب-خیابان حافظ -روبروی پارک کودک -ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-کازرون- خیابان حضرتی –ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-لار-بلوار فرهنگ-جنب بانک کشاورزی-ف لوازم خانگی رحمتی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-جهرم-بلوار جانبازان – جنب نان فانتزی تک -ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-نی ریز- بلوار آزادی- ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: بلوار استقلال – بلوار بعثت – ساختمان دکوران – ط چهارم – واحد


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-اقلید- خیابان امام -روبروی دبیرستان امام-مجتمع تجاری پارسیان – ف لوازم خانگی علی صمدی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز – خیابان زرهی – روبروی تقاطع بعثت – ساختمان ثنا -ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس- ارسنجان-خ 15 خرداد – تقاطع پروین اعتصامی -فروشگاه دنیای دیجیتال


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز.خیابان قصرالدشت.رحمت آباد.نبش کوچه 41.کدپستی7183654195


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز– خیابان نمازی – ف لوازم خانگی ال جی ( فیض )


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز-فلکه هنگ-روبروی بانک ملی-ف لوازم خانگی ال جی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-کازرون- خیابان قدمگاه – جنب نان سنگکی -ف فدک


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شهرستان اوز- میدان محمدی ساخنمان مدرسه دینی کالای خانگی عارف


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-اوز- جنب پارک کودک – ف لوازم خانگی مولوی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: فارس-فیروزآباد-خیابان بروجردی – نبش کوچه مسجد النبی -ف نیلوفر آبی


نمایندگی LG-ال جی
نشانی: شیراز ـ خیابان پاسداران – ابتدای بلوار بعثت – ساختمان دکوران – طبقه 4 – واحد 14

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 5]

اکتبر 28, 2019
دسته بندی :
8
  1. امیر احدی گفت:

    برای تعمیر و سرویس یک دبل ویدئو ال جی کجا مراجعه کنم؟مولتی ویدئو مدلdc4080w

    1. آزاده طهماسبی گفت:

      دوست عزیز سلام. آدرس و شماره تلفن نمایندگی های ال جی در شیراز در جدول بالا گذاشته شده. شما می تونید تماس بگیرید ببینید کدومشون کار شما رو انجام میدن

  2. امیر احدی گفت:

    شیراز هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
برد گوشی چیست؟ x بخوانید...