منوی سایت

نمایندگی بوش در شیراز

بازدیدها: 19669

نمایندگی بوش در شیراز

نمایندگی بوش در شیراز در کدام مناطق شیراز قرار دارد؟ شما به دنبال کدام نمایندگی بوش در شیراز هستید؟ نمایندگی بوش زرگری شیراز، نمایندگی بوش در ستارخان شیراز، نمایندگی بوش در خیابان پیروزی و یا نمایندگی بوش شیراز عفیف آباد، برای پیدا کردن تمام نمایندگی‌های بوش در شیراز و آدرس نمایندگی فروش بوش در شیراز و همچنین نمایندگی بوش در استان فارس ادامه این محتوای تیم سارجو را از دست ندهید.

معرفی چند نمایندگی بوش در شیراز

در اینجا لیست چند نمایندگی بوش در شیراز و همچنین آدرس نمایندگی فروش بوش در شیراز را برایتان شرح داده‌ایم:

  • نمایندگی بوش در ستارخان شیراز

نشانی نمایندگی بوش در ستارخان شیراز: استان فارس، شهرستان شیراز، خیابان ستارخان، بعد از خیابان ولیعصر، جنب پیر کاردین

شماره تماس نمایندگی بوش در ستارخان شیراز: 07136490013 | 07136490014 | 07136490015 | 07136490016

ساعت کاری نمایندگی بوش در ستارخان شیراز: صبح‌ها: 10 الی 14، بعدازظهرها: 17 الی 22

 

 

  • نمایندگی بوش زرگری شیراز

آدرس نمایندگی بوش زرگری شیراز : شيراز، خيابان قصرالدشت، نرسيده به چهارراه زرگرى، نبش كوچه ٥٤

  • نمایندگی بوش شیراز عفیف آباد

آدرس نمایندگی بوش شیراز عفیف آباد: شيراز، خيابان عفیف آباد، جنب بانک سینا، نمایندگی بوش شیراز عفیف آباد

شماره تماس نمایندگی بوش شیراز عفیف آباد: 07136269070 – 07136275535

ساعات کاری : 9الی 13:30 – 17 الی 22


لیست نمایندگی  بوش در شیراز

نام نمایندگی بوش در شیراز آدرس نمایندگی بوش در شیراز شماره تماس
لوازم خانگی اسدزاده(بوش) شیراز، خیابان توحید – نبش پاساژ ایرونی- روبروی پاساژ پردیس 07132340656

نمایندگی لوازم خانگی بوش شیراز

شیراز، میدان معلم

07132281005
نمایندگی بوش در شیراز شیراز، خیابان ستارخان، بعد از خیابان ولیعصر، جنب پیر کاردین 07136490013
فن آوران الکترونیک
(نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز)
شیراز ، بلوار گلستان، حدفاصل کلبه و چهارراه ادبیات، 100 متر بعد از خیابان استاد شهریار 07137302619

 

چگونه خدمات نمایندگی بوش در شیراز جهت تعمیرات را دریافت کنیم؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، روند خدمات دهی نمایندگی بوش در شیراز و همچنین نمایندگی بوش در استان فارس و سایر شهرستان ها به صورت غیر حضوری است. با توجه به بعد مسافت، همکاران ما ترتیبی داده اند که نیازی به مراجعه کاربران به تهران نباشد. ساکنین محترم شیراز برای بهره مندی از خدمات نمایندگی bosch مرکز سخت افزار ایران، باید از طریق پست اقدام کنند.

کاربر دستگاه مورد نظرش را به نمایندگی بوش در تهران ارسال می کند. پس از آن کالا به واحد مربوطه هدایت می شود. سپس کارشناسان مرتبط با تعمیرات همان دستگاه، آن را عیب یابی کرده و منشأ مشکلات را شناسایی می کنند. پس از طی این مراحل، روند تعمیرات آغاز خواهد شد. چنانچه نیاز به تعویض قطعات باشد، این کار پس از هماهنگی با مشتری و کسب اجازه از وی انجام می شود. در این صورت قطعات جایگزین شده اورجینال هستند و کیفیت کاری دستگاه تضمین خواهد شد.

پس از پایان فرایند تعمیر، دستگاه تست می شود و در صورت سالم بودن، به دقت بسته بندی می گردد. پس از هماهنگی با مشتری و پرداخت هزینه های مرتبط، دستگاه به آدرس وی ارسال می گردد. تیم پشتیبانی نمایندگی بوش شیراز پاسخگوی سوالات شما در این خصوص خواهند بود.

 

نمایندگی بوش در ایران را چه شرکت هایی پشتیبانی می‌کنند؟

دفتر مرکزی لوازم خانگی بوش در شهر گرلینگن ایالت بادن وورتمبرگ قرار دارد و سایت رسمی لوازم خانگی بوش با نام http://www.bosch-home.com فعالیت می‌کند. در ایران لوازم خانگی بوش تحت عنوان گارانتی بوش سرویس در حال ارائه خدمات پس فروش به مشتریان خود می‌باشد.  لازم به ذکر است بدانید شرکت بوش سرویس در ایران دارای چهار شرکت زیر مجموعه با نام‌های کاسپین، مهستان، کارا گستر و سناپویان است که عمده فعالیت این شرکتها در واردات لوازم خانگی بوش و خدمات پس از فروش گارانتی محصولات بوش بوده است و هر یک از شرکتها کارت گارانتی با نام شرکت خود در بازار داشته اند.

 

 دلیل موفق نمایندگی بوش

یکی از کاملترین سبدها در حوزه لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه با تنوع بالا مربوط به برند بوش می‌باشد، از این رو چند مورد از جملات گفته شده در سخنرانی سالگرد شرکت بوش و رازهای موفقیت بوش را در زیر بیان می‌کنیم.

  1. رابرت بوش: “من دستمزدهای بالا پرداخت نمی کنم چون ثروتمند هستم. بلکه ثروتمند هستم چون دستمزدهای بالا پرداخت می کنم.” او همچنین گفت: “من ترجیح می دهم به جای از دست دادن اعتماد، پول از دست بدهم.”
  2. اسکل : شرکت ها مانند اتومبیل ها به مخلوط های انفجاری نیاز دارند که آن ها را به جلو سوق دهند. چه چیز دیگری به جز برنامه ریزی و خلاقیت می تواند این کار را بکند؟
  3. کریستین ولف: بوش می تواند به عنوان یک شرکت به خود افتخار کند زیرا زندگی را برای میلیون ها انسان راحت تر کرده و چهره دنیا را تغییر داده است.
  4. وینفراید کرشمن(موسس شرکت بوش): که رابرت بوش در جایی بزرگ شده که مردم یاد گرفته اند که سخت کوشی، شجاعت و تعهد قوانین پایه برای رسیدن به موفقیت هستند.

 

 

سخن آخر

در اینجا بر آن شدیم شما را با نمایندگی بوش در شیراز کاملا آشنا کنیم، اگر شما خواننده عزیز دارای نمایندگی معتبر هریک از برندهای لوازم خانگی هستید و خواهان بیشتر دیده شدن به عزیزانی که بدنبال نمایندگی شما هستند می‌باشید، برای درج آگهی در سارجو بانک مشاغل شیراز با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 4]

فوریه 7, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
نمایندگی دوو شیراز x بخوانید...