منوی سایت

نصب پمپ آب در شیراز

بازدیدها: 750

نصب پمپ آب شیراز

اگر شما هم برای افزایش فشار آب بدنبال تکنسین نصب پمپ آب در شیراز هستید و می‌خواهید از نحوه نصب پمپ آب چاه در شیراز اطلاعاتی بدست بیاورید یا می‌خواهید از هزینه نصب پمپ آب ساختمان در شیراز مطلع شوید پس در ادامه همراه ما باشید. راستی تفاوت پمپ آب شخصی و طریقه نصب پمپ آبنما را می‌دانید؟ تمام آنچه برای نصب پمپ آب بدنبالش هستید از انواع پمپ تا نکاتی کاربردی جهت نصب پمپ آب را ما برایتان یکجا گردآورده‌ایم.

 

نصب پمپ آب در شیراز

در ادامه به معرفی چند تکنسین و مرکز تعمیر و نصب پمپ آب در شیراز پرداخته ایم. اگر برای نصب پمپ آب در شیراز به دنبال یک متخصص میگردید؛ با آن ها در ارتباط باشید.

اورژانس تعمیر و نصب پمپ آب در شیراز

تکنسین نصب پمپ در شیراز غلامرضا ملکی
تلفن ثابت کد 10409
فکس کد 10409
تلفن همراه کد 10409تلفن همراه کد 10409
آدرس: فلکه فرودگاه، ابتدای بلوار سیاحتگر، جنب بانک تجارت
فروش پمپ آب در شیراز، نصب پمپ آب در شیراز، تعمیرات پمپ های آب آپارتمانی، صنعتی، کشاورزی

فروشگاه جوانمردی، فروشگاه نصب پمپ آب در شیراز

تکنسین نصب پمپ آب شیراز، محمد رضا جوانمردی
آدرس پمپ آب در شیراز: میدان فخرآباد – کد پستی: ۷۱۶۳۷۶۵۸۵۱
فروش و نصب انواع موتورهای پمپ آبی در شیراز، نصب پمپ آب در شیراز، تهیه مخازن پلی اتیلن چند لایه در شیراز، قطعات و سیم لاکی، انواع پرشن سوئیچ، ست کنترل، کارواش خانگی و صنعتی، انواع لوازمات سیم پیچی در شیراز
شماره تماس: 32324696

نصب پمپ آب شیراز، توسط امداد پمپ مرکزی شیراز

مرکز تعمیر و نصب پمپ آب در شیراز، امداد پمپ بلوار امیرکبیر
نصب و سرویس و نگهداری پمپ آب در شیراز، نصب پمپ آب در شیراز، سرویس، تامین قطعات، 24 ساعته
شماره تماس: 09176175575

فروشگاه لوازم پمپ آب در شیراز ، فروشگاه صنعتی پروین نیا

محمد علی پروین نیا – محمد رضا پروین نیا

نمایندگی انحصاری شرکت الکتروپمپ رایان صنعت پمپ، کابل افشان ایران، SURC در استان فارس، لوله های upvc ترک


فروشگاه حسنی، نصب پمپ آب در شیراز

متخصص نصب پمپ آب در شیراز: حسین حسنی

شماره تماس:38425094
بلوار امیرکبیر، نبش خیابان صنعت گر (آبگرمکن) – کد پستی: ۷۱۷۶۸۹۵۵۸۱
فروش انواع مخازن پلی اتیلن تک لایه و چند لایه، فروش و نصب انواع پمپ آب، فروش و اجرای بوستر پمپ های آپارتمانی، فروش انواع فواره آب


چرا نصب پمپ آب در شیراز رواج یافته است؟

نصب پمپ آب، یک راه بی دردسر و مطمئن برای افزایش فشار آب، به حساب میآید‌. این روزها به دلیل تراکم زیاد جمعیت در یک ساختمان کمبود فشار آب، مخصوصا برای طبقات بالاتر بسیار دیده می شود، از آنجایی که این کمبود، بسیار دردسرساز است و انجام کارهای روزمره را با مشکل روبرو می کند یافتن راه حلی مناسب و کاربردی برای جبران آن، ضروری به نظر می رسد. نصب پمپ آب، راه حل مناسبی برای جبران کمبود فشار آب است و می تواند این مشکل را تا حد قابل توجهی پوشش دهد.

 

نصب پمپ آب در شیراز

نصب پمپ آب راه حل مناسبی برای جبران کمبود فشار آب است

 


انواع پمپ آب خانگی در شیراز

پمپ های آب خانگی از تنوع زیادی در بازار برخوردار هستند و این تنوع و گوناگونی انتخاب شما را سخت تر می کند. کسب آگاهی در رابطه با هرکدام از آن ها و تفاوت هایشان، می تواند شما را در این امر یاری کند و متناسب با انتظارات و شرایطی که دارید، انتخابی درست و مطمئن پیش رویتان قرار دهد.

دسته بندی پمپ آب خانگی از نظر مخزن

  • پمپ آب خانگی با مخزن
  • پمپ آب خانگی بدون مخزن

دسته بندی پمپ آب خانگی از نظر شکل ظاهری و عملکرد

  • پمپ آب جتی
  • پمپ آب بشقابی

دسته بندی پمپ آب خانگی از نظر قدرت عملکرد

  • پمپ آب کوچک آپارتمانی
  • پمپ آب نیم اسب بخار
  • پمپ آب یک اسب بخار
  • پمپ آب یک و نیم اسب بخار
  • بوستر پمپ آب

 

 

انواع پمپ آب

انواع پمپ آب


در این بخش توضیحاتی پیرامون نصب پمپ آب، در هر یک از موارد بالا را ارائه می دهیم.

  • نصب پمپ آب خانگی با مخزن: برای نصب انواع پمپ های آب ذکر شده در بالا می توان از یک مخزن یا منبع استفاده کرد و بسته به فضای ساختمان و نیاز ساکنین آن ها را در محل های مختلفی از جمله پشت بام نصب کرد.
  • نصب پمپ آب خانگی بدون مخزن: گاهی اوقات دلایلی مانند کمبود فضای کافی در ساختمان، کمبود بودجه و موارد این چنینی، مانع از نصب پمپ آب خانگی با مخزن می شوند، در این شرایط به حالت بدون مخزن روی آورده می شود. به عنوان مثال پمپ های آب آپارتمانی از جمله مواردی هستند که می توان آن ها را بدون مخزن نصب کرد. برای این پمپ ها معمولا نوع نیم اسب بخار در نظر گرفته می شود. نصب پمپ آب خانگی بدون مخزن دارای معایبی نیز می باشد، این معایب عبارت اند از: پایین آمدن عمر مفید پمپ آب، امکان ذخیره ی آب برای مواقع ضروری وجود ندارد، ممکن است ساختمان توسط اداره ی آب و فاضلاب شهری جریمه شود.( لازم به ذکر است این جریمه آنقدر هم بی ربط نیست چراکه با نصب پمپ آب خانگی بدون مخزن، همه ی آب موجود در لوله آب اصلی از طریق مکش، به داخل ساختمان شما کشیده می شود و در چنین شرایطی حقوق همسایه ها پایمال خواهد شد).
  • نصب پمپ آب جتی:  پمپ آب جتی یا جت پمپ، یک نوع پمپ خودمکش است. این نوع پمپ آب، بیشتر در مناطقی دارای چاه‌های عمیق و کم عمق نصب می‌شود چراکه در این مناطق برای دسترسی به آب در عمق چاه، به پمپ های پرقدرتی نیاز است.

 

نصب پمپ آب در شیراز

پمپ آب جتی

  • نصب پمپ آب بشقابی: این نوع پمپ آب، معمولا برای مصارف صنعتی کاربرد دارد و روش کار آن به صورت پمپاژ کردن آب و مایعاتی که کاربرد صنعتی، کشاورزی یا خانگی دارند می‌باشد.

توان اسب بخار در پمپ های آب به چه معناست؟

بازده و کارایی یک پمپ آب براساس قدرت آن، سنجیده می‌شود. در واقع اسب بخار آب، به معنی حداقل نیروی مورد نیاز جهت راه اندازی پمپ آب است. به عنوان مثال نیروی یک اسب بخار 746 وات است.

آیا از بوستر پمپ آب چیزی می‌دانید؟

بوستر پمپ، از قرار گرفتن یک یا چند پمپ آب به صورت موازی در کنارهم، تشکیل می شود و هدف آن ها ثابت نگه داشتن سطح دبی آب ساختمان، در رنجی مطلوب و متعادل است.

 

نصب پمپ آب در شیراز


هزینه نصب پمپ آب ساختمان در شیراز چقدر است؟

هزینه تعمیر پمپ آب و یا هزینه نصب پمپ آب ساختمان در شیراز با توجه به شرایط پروژه و زیرساخت ها تعیین می شود. برندهای متفاوتی از پمپ و منبع در بازار موجود است و تعمیر هر کدام از این برندها به قطعات مختلفی نیاز دارد. به همین دلیل هزینه نصب پمپ آب ساختمان برای برندهای مختلف متفاوت است


قانون استفاده و نصب پمپ آب

قانون استفاده از پمپ آب که توسط شرکت آبفا وضع شده است باید توسط تمامی مشترکینی که از پمپ آب استفاده می‌کنند رعایت شود.

  • نصب پمپ آب در مکانی سرپوشیده ضروری است.
  • تا حد امکان بهتر است پمپ و مخزن در نزدیکی هم قرار بگیرند.
  • زمینی که مخزن روی آن قرار می گیرد باید یکدست و هموار و کاملا تراز باشد.
  • زمین مورد نظر باید از ظرفیت کافی برای تحمل وزن یک مخزن پر از آب، برخوردار باشد.
  • لازم است مکان مورد نظر برای نصب پمپ آب و مخزن، از گنجایش کافی برای نصب هر دو مورد، برخوردار باشد.
  • این مکان باید دارای شرایطی باشد که بتوان از ورودی ساختمان به این قسمت لوله کشی انجام داد و همچنین از این قسمت یک خروجی به لوله کشی ساختمان متصل نمود.
  • هدایت سرریز آب از مخزن، به مکانی ایمن و دور از تجهیزات برقی ضروری است.
  • با توجه به حجم آب مصرفی ساختمان اقدام به انتخاب ابعاد و اندازه مخزن بپردازید.(هر واحد 250 لیتر)

مراحل نصب پمپ آب در شیراز

بهترین کار برای نصب پمپ آب، سپردن آن به دست تعمیرکاران و نصابان حرفه ای می باشد با این وجود دانستن کلیاتی درباره مراحل نصب پمپ آب، خالی از لطف نیست.

مرحله اول:  ابتدا مطابق توضیحات بالا مکانی مناسب برای نصب پمپ آب در نظر گرفته می شود. برای جلوگیری از ورود هرگونه املاح و شن و سنگریزه به آب، در ابتدای ورودی آب به مخزن از هوزینگ استفاده کنید.

مرحله دوم: در این مرحله به دو خروجی از هوزینگ احتیاج است. یک خروجی برای استفاده در حالت بایپس و یک خروجی دیگر، جهت ورود آب به مخزن ذخیره لازم است.

مرحله سوم: در این مرحله از نصب پمپ آب، یک لوله ی خروجی از مخزن آب برای ورود به پمپ آب در نظر می‌گیریم.(توجه کنید لوله ی ورود به پمپ آب باید مطابق با  لوله ی ورودی استاندارد پمپ باشد در غیر این صورت  برای پمپ مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود)

مرحله چهارم: در آخرین مرحله از نصب پمپ آب، به قسمت خروجی پمپ شیر یک طرفه متصل می‌شود و در ادامه بر روی آن، پنج راه، درجه، کلید و منبع تحت فشار نصب می‌گردد. لازم به ذکر است که شیر یکطرفه حتما قبل از پنج راه نصب شود زیرا در غیر این صورت، کارایی کلید اتومات هنگام قطع و  وصل شدن را با اختلال روبرو می‌کند.

 

مطالب مرتبط:

انواع لوله باز کن خانگی را بشناسید

لوله بازکنی در شیراز

فروشگاه لوازم کشاورزی در شیراز

تعمیر کولر آبی در شیراز

مراحل نصب پمپ آب در شکل موجود است.

مراحل نصب پمپ آب

 

همراهان گرامی امید است اطلاعات ذکر شده پیرامون نصب پمپ آب در شیراز برای شما مفید واقع شده باشد، شما می‌توانید بهترین نصابان پمپ آب در شیراز را برای انجام این کار فرا بخوانید و از مشکلات ناشی از کمبود فشار آب رهایی یابید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 5]

مارس 2, 2021
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
خرید بخاری در شیراز x بخوانید...