منوی سایت

نصب توالت فرنگی در شیراز

بازدیدها: 586

نصب توالت فرنگی در شیراز

تا حالا دنبال تعمیر و نصب توالت فرنگی در شیراز بوده اید؟ تعمیر سیفون توالت فرنگی به چه صورت است و توسط چه کسی انجام میشود؟

توالت و توالت فرنگی مهمترین بخش هر سرویس بهداشتی است. در واقع این توالت ها هستند که علت وجودی سرویس های بهداشتی را شکل می‌دهند. شاید توالت مهمترین بخش هر سرویس بهداشتی باشد که خرید آن نیازمند دقت و بررسی بیشتری است. دقت در خرید محصولی مناسب که از منظر کیفیت و دوام، ظاهر، تناسب ابعاد با نیازها استفاده کنندگان و محیط حمام و دستشویی و فضای موجود و همچنین مکانیزم و قدرت تخلیه و استحکام تنه، بهداشت و نظافت و قیمت و مسائل اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

 

نصب توالت فرنگی در شیراز

نصب توالت فرنگی در شیراز تعمیر توالت فرنگی در شیراز

 

نکات تکمیلی جهت انتخاب و خرید توالت فرنگی چیست؟

  • درب توالت فرنگی : می‌توانید از درب های آرام بند و گرمکن دار در عوض درب های معمولی استفاده کنید.
  • صرفه جویی در مصرف آب : برخی از توالت‌های فرنگی مجهز به ساز و کارهایی برای صرفه جویی در مصرف آب سیفون می‌باشند
  • داشتن سیفون دو حالته : سیفون دو حالته امکان سیفون کردن با دو حجم آب کم و زیاد برای تخلیه جامدات و مایعات را به صورت مجزا فراهم می‌کند که نقش موثری در مصرف کمتر آب ایفا خواهد کرد
  • صدا : برخی سیستم های تخلیه و توالت های فرنگی صدای کمتری در هنگام سیفون کردن ایجاد می‌کنند
  • شیر فلاش تانک : شیرهای فلاش تانک 3 اینچی، مخزن توالت را سریع تر پر کرده و راحتی بیشتری را نسبت به شیرهای 2 اینچی به همراه دارند

 

نصب توالت فرنگی در شیراز

نصب توالت فرنگی در شیراز

 

آکس توالت فرنگی چیست؟ و چه اهمیتی دارد؟

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت در انتخاب یک توالت فرنگی مناسب، آکس توالت فرنگی می‌باشد. در هنگام خرید توالت‌های فرنگی از نوع خروجی به کف، که متداول‌ترین نوع مورد استفاده در ایران می‌باشند، توجه به آکس مناسب و همخوانی آن با سرویس بهداشتی شما، ضروری است.

 

آکس چیست؟

آکس عبارت است از فاصله‌ی مرکز لوله‌ی سیفون (خروجی) توالت فرنگی با لبه‌ی پشتی توالت فرنگی.

 

تعمیر توالت فرنگی در شیراز

نصب توالت فرنگی در شیراز

 

توالت فرنگی:

توالت فرنگی در عین سادگی، در طی زمان نوآوری زیادی را طراحی و عملکرد خود شاهد بوده است. از منظر بصری توالت را می توان به دو نوع توالت فرنگی دیواری وال هنگ wall hung و توالت فرنگی زمینی (روکار) تقسیم نمود. اما فناوری هایی که مستقیما به عملکرد توالت فرنگی ها مربوط می شود در نوع شستشو و تخلیه کاسه توالت و میزان آبی که برای این فرآیند مصرف می شود، می باشد. شرکت های پیشرو در زمینه توالت فرنگی با استفاده از فناوری ایجاد خلأ، حداکثر مکش با حداقل آب را ایجاد می نمایند به طوری که با یک بار استفاده بتوان کل کاسه را تخلیه و تمیز نمود. همچنین در بعضی از مدل های توالت های فرنگی ریموت کنترل برای باز و بسته نمودن در و یا روشن و خاموش نمودن دمنده هوای گرم به عنوان آپشن وجود دارد که به عنوان نوآوری های جدید در زمینه توالت فرنگی از طرف تولیدکنندگان به مشتریان ارائه می گردد.

 

تعمیر سیفون توالت فرنگی شیراز

نصب توالت فرنگی در شیراز

 

بیده توالت فرنگی چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر تا به حال قصد خرید و نصب توالت فرنگی را داشته اید حتما در میان مدل های مختلف توالت فرنگی نوع بیده دار آن را هم دیده اید. توالت فرنگی بیده دار یا توالت فرنگی خودشور یکی از انواع توالت فرنگی است که در آن قابلیت شستشوی خودکار قرار گرفته است که پس از استفاده از آن توالت به صورت خودکار با فشار آب مقعد را شستشو می دهد. اما خیلی از افراد از این موضوع اطلاع ندارند و نمی دانند که بیده در توالت چیست و چه کاربردی دارد و اصلا توالت فرنگی بیده دار دقیقا چه کاربردی دارد.

 

مزایای توالت فرنگی بیده دار:

  1. سهولت در شستشوی بدن
  2. عدم استفاده از دست برای شستشو
  3. صرفه جویی در مصرف آب
  4. جلوگیری از بروز بیماری های عفونی
  5. سهولت شستشو برای سالمندان و کودکان

 

نصب توالت فرنگی در شیراز

نصب توالت فرنگی در شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 5]

مارس 29, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
گنبد سازی شیراز x بخوانید...