منوی سایت

مدل کوتاهی مو

بازدیدها: 341

مدل کوتاهی مو

مدل کوتاهی مو با توجه به فرم صورت، بدن و موقعیت هر کس فرق دارد. مدل کوتاهی مو برای صورت کشیده یا مدل کوتاهی مو برای صورت گرد تفاوت دارد. شما بدنبال مدل کوتاهی موی بلند هستید؟ یا مدل مو کوتاه مجلسی می‌خواهید؟ از جدیدترین مدل کوتاهی مو 2020 خبر دارید؟ شاید هم مدل کوتاهی مو 2018 برایتان جذاب است! یا فقط طرفدار مدل موی کوتاه پسرانه هستید؟ در اینجا هر آنچه از انواع مدل کوتاهی مو بخواهید را پیدا می‌کنید، تا انتها با ما باشید.


در پست مدل کوتاهی مو می‌خوانیم:

 


 چگونه مدل کوتاهی مو را انتخاب کنیم؟

وقتی تصمیم می‌گیرید موهایتان را کوتاه کنید بهتر است قبل از دست بکار شدن چند نکته را حتما در نظر بگیرید تا از مدل کوتاهی مویی که انتخاب می‌کنید پشیمان نشوید و این تغییر اساسی در چهره‌تان باب میلتان باشد.

  • مدل کوتاهی مو با توجه به فرم صورت

در صورتی که صورت شما شکل مستطیل، بیضی، مربعی، دایره ای، مثلثی، کشیده یا لوزی داشته باشد ، در صورتی که مدل کوتاهی مو مناسبی برای موهایتان انتخاب کنید، ظاهر شما زیباتر و متعادل تر خواهد بود و در کل به یک مدل مو کوتاه مجلسی میرسید. پس از دانستن فرم دقیق صورتتان به این نکات دقت کنید.

 

مدل کوتاهی مو با توجه به فرم صورت در انتخاب شما تاتثیر دارد.

 

1-مدل کوتاهی مو برای صورت گرد

چهره‌های گرد با خطوط هموار منحنی و چانه‌ی گرد مشخص می‌شوند. پیشانی و چانه هر دو اندکی پهن هستند ولی استخوان گونه‌ی کوچکتری دارند. از طریق موها صورتتان را زاویه‌دار کنید مدل‌های مویی که گردی صورتتان را زیباتر می‌کنند، موهای بلند و لایه‌ای که تا زیر چانه هستند، موهای لایه لایه و تیز، موهای کپ و موهای چتری که روی شانه‌ می افتند هستند، می‌توانید از مدل پیکسی بلند هم استفاده کنید که فرم خاصی به صورتتان بدهد.

 

2-مدل کوتاهی برای صورت کشیده

چهره‌های کشیده نسبت یکسانی را در صورت حفظ می‌کنند. این بدین معنی است که پیشانی، گونه‌ها و چانه تقریبا پهنای یکسانی دارند.مدل کوتاهی برای صورت کشیده بهتر است که بالا و کناره‌های مو در آن نسبتا بلند است و با کمک موها موجب کوتاه تر دیده شدن صورتتان بشوید. مدل کوتاهی برای صورت کشیده که شما را زیباتر جلوه می دهند:موهای بلند با چتری کوتاه، چتری های فردار یکطرفه یا به بلندی چانه،برای ترفند پهن تر جلوه دادن ایده آل هستند. وقتی چتری های صاف یا خمیده داشته باشید، تا حد زیادی می‌توانید کشیدگی صورت خود را پنهان کنید. موهای خود راکوتاه نگه دارید، به دلیل اینکه این مدل کوتاهی مو چهره شما را کشیده تر میکنند.

3-مدل کوتاهی برای صورت مثلتی

در صورت مثلثی خط چانه و قسمت پایینی صورت پهن تر از قسمت پیشانی صورت است. به این معنی که آنها یک فک زاویه ای گسترده دارند که به یک پیشانی کوچک محدود می شود. بنابراین برای خانم هایی که دارای این مدل صورت هستند حتما باید مدل کوتاهی مو مناسبی انتخاب کنند که این عدم تعادل در چهره را جبران کند. شما باید از مدل های مثل باب که توجه را به چانه ها جلب می کند پرهیز کنید در عوض می توانید از مدل پیکسی با چتری استفاده کنید که توجه را به چشم ها و قسمت بالای صورت جلب می کند.از شینیون صاف در پشت موها که موها را از صورت شما دور میکند خودداری کنید.

 

فرم صورت مثلثی مدل کوتاهی مو را محدود میکند

4-مدل کوتاهی برای صورت لوزی

صورت لوزی شکل فرمی از صورت است که دارای پیشانی و خط فک باریک می‌باشد ولی گونه ها پهن هستند به گونه ای که خط استخوان گونه‌ها پهن‌ترین قسمت از صورت است. برای ظریف‌تر کردن و متعادل کردن صورت باید مدل کوتاهی مو مناسبی انتخاب کنید که گونه‌های صورت شما را بپوشاند

اگر صورت شما چنین فرمی دارد، لازم است مدل کوتاهی مویی را  انتخاب کنید که باریکی چانه و برجستگی پیشانی را پنهان کرده و بیشتر روی برجستگی گونه ها تاکید داشته باشد. مراقب مدل هایی که در آن موهای خود را از وسط باز میگذارید یا ارتفاع زیادی به بالای سر خود میدهید باشید. اگر چتری دارید موهای دم اسبی یا خرگوشی را امتحان کنید.

  • مدل کوتاهی مو با توجه به فرم  و استایل بدن

با در نظر گرفتن نوع و استایل بدنتان می‌توانید مدل کوتاهی مو درستی را برای خودتان پیدا کنید، اگر یک بدن ورزشی دارید، هر مدل مویی برای شما خوب خواهد شد، دوری کنید مانند موهای بلند و یا موهای صاف و یا یک مدل مو با حجم پر، اگر گوش‌های بزرگ دارید، از مدل بسیار کوتاه و همچنین دم اسبی محکم و خرگوشی استفاده نکنید. (و یا برای مردان، اطراف موها را کمی بلندتر بگذارید تا پهنای مناسب برای پوشش گوش ها را داشته باشید)، اگر پیشانی پهن و وسیع دارید، می‌توانید آن را با مدل کوتاهی موی چتری بپوشانید.

 

 

  • مشورت با یک فرد حرفه ای

اگر زمان زیادی برای فهمیدن مدل مویی که دوست دارید گذاشته‌اید و همچنان برای انتخاب مدل کوتاهی مو مردد هستید و انتخاب یک مدل کوتاهی مو برایتان دشوار است بهتر است ازیک آرایشگر حرفه ای مشاوره گرفته و یک ملاقات با ارایشگر موهای خود تنظیم تا در مورد نظرات خود با او صحبت کنید. شما لازم نیست که موی خود را حتما آن‌جا کوتاه کنید، اما پرسیدن نظر یک فرد حرفه ای میتواند به تصمیم گیری شما کمک زیادی بکند.

 

مدل کوتاهی مو را با مشورت با آرایشگر انتخاب کنید.

 


مدل کوتاهی موی بلند

مدل کوتاهی موی بلند، از انواع مدل کوتاهی مو برای بانوان است، که در مدل‌های مختلف روی انواع موهای کم پشت و پر پشت قابل انجام است. مدل کوتاهی موی بلند، مختص خانم‌هایی است که تمایل دارند، قد موهایشان خیلی کم نشده و تنها از حالت یکنواختی و بی‌مدلی در بیاید. هر فردی متناسب با پرپشت و کم پشت بودن موها و همین طور سبک مورد علاقه خود یک مدل کوتاهی موی بلند یا مدل مو کوتاه مجلسی  برمی‌گزیند.

مدل کوتاهی موی بلند را باید با دقت انتخاب کرد.


مدل کوتاهی مو 2020

اجرای صحیح یک مدل کوتاهی مو ساده تا پیچیده‌ترین مدل کوتاهی مو برای یک آرایشگر حرفه ای، بسیار مهم بوده و در هر صورت برای کوتاهی مو باید وقت و زمان کافی در نظر بگیرد بهترین مدل کوتاهی مو 2020 با توجه به موارد بالا را می‌توانید اینجا انتخاب کنید البته بعضی از مدل کوتاهی مو ثابت بوده و مثلا مدل کوتاهی مو 2018 در مدل کوتاهی مو 2020 نیز یافت می‌شود.

مدل کوتاهی مو 2020 را میتوان از سایت سارجو انتخاب کرد

مدل کوتاهی 2020

مدل کوتاهی مو 2020

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

جولای 23, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
سفید کردن دندان در شیراز x بخوانید...