منوی سایت

مدل مو چتری

بازدیدها: 1998

مدل مو چتری

مدل مو چتری انواع متفاوتی دارد. برای هر نوع صورت و هر فردی مدل مو چتری متفاوت است. به عنوان مثال مدل مو چتری برای صورت گرد، مدل موی چتری برای صورت بیضی، مدل موی چتری برای صورت لاغر و یا حتی مدل موی چتری بچه گانه متفاوت است. یا برای کسی که دنبال مدل مو چتری با مقنعه می باشند نیز کمی تفاوت وجود دارد. اگر به دنبال آموزش مدل موی چتری دخترانه هستید و یا می‌خواهید از انواع مدل مو چتری بیشتر بدانید این مقاله را از دست ندهید.


در پست مدل موی چتری می‌خوانیم:


چه مدل مو چتری به من می‌آید؟

 مدل مو چتری یا bangstyle یکی از پرطرفدارترین‌ها مدل‌های مو در میان خیلی از دختران می‌باشد، که سالهای سال مد بوده و از مد نیفتاده است. مدل مو چتری می‌تواند چهره شـما را بهتر از قبل نشان دهد و زیبایی زیادی را برای شما فراهم کند، البته این مدل مو بایستی به فرم صورت شما بیاید تا زیبایی خودش را نشان دهد. در ادامه بهترین‌های مدل مو چتری رابه همراه نکاتی مفید که اگر بخواهید موهایتان را چتری بزنید حتما بکارتان می‌آید آورده‌ایم.


انواع فرم صورت و مدل مو چتری

  • مدل موی چتری برای صورت گرد

اندازه مناسب موها برای خانم هایی که صورتی گرد دارند تا زیر چانه است وگرنه صورت شما گردتر به نظر می رسد. شما باید کاری کنید که صورت باریك‌تر و كشیده‌تر به نظر برسد. باید به دنبال مدلی باشید که پهنای صورت را کمتر نشان دهد، مدل‌ موی چتری برای صورت گرد می‌تواند صورت را لاغرتر نشان دهد پف یا فر دادن جلوي موها می‌تواند چهر‌ه‌تان را زیباتر کند انتخاب مدل موی چتری با چتری بولد شما را به یک فرد جدید تبدیل می کند و به شما اعتماد به نفسی می‌دهد که تا به حال نداشته‌اید.

 

مدل مو چتری برای صورت گرد بسیار مناسب است.

  • مدل مو چتری برای صورت بیضی

باید کاری کنید که صورت کوتاه‌تر و پهن‌تر جلوه کند بنابراین باید مو تا كناره‌هاي چانه بيايد همچنین هرقدر قد مو كوتاه‌تر باشد بهتر است. برای مدل مو چتری برای صورت بیضی از آرایشگرتان بخواهید موها در کنار صورت قرارگیرند، مدل مو چتری می‌تواند تغییر زیادی در چهره‌ی شما بوجود بیاورد زیرا از طول صورت بیضی می‌کاهد و متمایل به گرد شدن می‌کند. هم چنین اگر کناره‌های مو را صاف نگه دارید مانند قاب چهره‌ی شما را در برمی‌گیرد.

 

مدل مو چتری برای صورت بیضی را با دقت انتخاب کنید.

  • مدل مو چتری برای صورت لاغر

مدل موی چتری برای صورت لاغر یکی از مناسب‌ترین مدل موها می باشد زیرا این مدل باعث گردتر به نظر رسیدن صورت می‌شود و اگر شما پیشانی کشیده‌ای دارید بهتر است از این مدل برای کوتاه کردن موهایتان استفاده کنید. مدل مو چتری برای صورت لاغر باعث کادربندی صورت‌های کشیده می‌شود، البته چتری‌های بلند هم می‌تواند شما را زیباتر کنند. دقت داشته باشید که موهای خیلی لخت شده برای صورت‌های لاغر مناسب نیست چرا که لاغری و بی‌حالی صورت‌های لاغر را افزایش می‌دهد.


انواع مدل مو چتری

  • مدل چتری اناناسی

یک مدل جدید در انواع مدل موی چتری است که با حالت دهی به مو و تلفیق چند مدل مو انجام می‌شود. این مدل چتری برای موهایی که مدل دار هستند کاربرد دارد. برای انجام این مدل کوتاهی، موهای جلوی سر به سه قسمت برای انجام مدل چتری آناناسی تقسیم می‌شوند.

مدل مو چتری آناناسی از انواع مدل مو چتری است.

  • مدل مو چتری خرد شده

این مدل موی چتری برای موهایی که در پایه از مدل خرد شده یا لایه ای استفاده کرده‌اند برای نشان دادن حالت چتری مو در جلوی سر استفاده می‌شود. سبک جدیدی از مدل موی چتری است که برای بیشتر سبک چهره‌ها کاربرد دارد.

  • مدل مو چتری پسرانه

این مدل کوتاهی موی جلوی سر هم در دختران و هم در پسران مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. مدل مو چتری پسرانه با یک حالت اسپرت همراه بوده و به چهره حالتی خاص می‌بخشد. برای افرادی که موهای فعلی شان پسرانه و کوتاه است پیشنهاد می‌شود.

مدل مو چتری پسرانه از انواع مدل مو چتری بروز است.

  • مدل موی چتری کوتاه یا پیکسی

مدل موی چتری کوتاه یا پیکسی برای افرادی است که تمایل به داشتن مدل اسپرت برای موهای خود دارند.

مدل مو چتری طرفدارن زیادی دارد.


آموزش مدل موی چتری دخترانه

اگر قصد دارید موهای خود را به مدل موی چتری دخترانه تغییر دهید و بدون رفتن به آرایشگاه و نزد آرایشگر، موهایتان را در خانه کوتاه کنید، بهتر است پیش از دست بکار شدن این آموزش مدل موی چتری دخترانه را با دقت بخوانید. البته که کمک گرفتن از یک آرایشگر حرفه ای برای یک مدل موی چتری بهترین انتخاب است. اما با کمی تمرین، ممارست و البته اعتماد به نفس می‌توانید هر از چند گاهی نظمی به چتری موهایتان بدهید و این آموزش مدل موی چتری دخترانه کمک بزرگی به شما خواهد بود.

 

آموزش مدل مو چتری دخترانه را در سارجو دنبال کنید.

تجهیزات لازم برای آموزش مدل مو چتری دخترانه

ابتدا شما به یک شانه کوچک احتیاج خواهید داشت. لطفا از برس یا هر چیز دیگری استفاده نکنید، فقط یک شانه ی ساده کافیست! برای کوتاه کردن مدل مو چتری در منزل شما به یک قیچی نوک تیز مخصوص آرایشگری نیاز دارید. حتما از قیچی مو استفاده کنید. قیچی های دیگر مناسب این کاربری نیستند. این موضوع بسیار در تسلط و خوب و مرتب زدن موها تاثیر دارد. باز هم تاکید می کنم، فقط از قیچی مو استفاده کنید! در کنار آن چند عدد کلیپس نگهدارنده مو هم فراهم کنید.

 

تجهیزات آموزش مدل مو چتری را قبل از شروع کار آماده کنید.

مراحل کوتاهی مدل مو چتری

  • موهای تمیز و خشک را به سمت جلوی سر شانه بزنید.
  • با کمک یک شانه دم باریک تا وسط سر خود را یک مثلث در بیاورید(طول مثلث بسته به سلیقه ی خود تا آنجا که میخواهید حاشیه داشته باشید)
  • قسمت جدا شده ی مثلثی را جدا کرده و بقیه ی موها را با کلیپس ببندید تا بقیه ی موها تمرکزتان را به هم نزند.
  • موها را شانه کنید و مقابل چشماهایتان بگیرید و یک پیچ به آن دهید (با این کار مرکز کوتاه تر از حاشیه ها میشود)
  • میتوانید انگشتان و قد موها را در وسط بینی قرار دهید و با قیچی تیز موها را کوتاه کنید(قد مو بنا به سلیقه ی خودتان است)
  • اگر میخواهید چتری تان کاملا کج باشد کافیست چتری را به سمتی که راه خواب موهایتان است برده و قیچی بزنید دقت کنید که قیچی را دقیقا مماس با خط آبی که نشان زده ایم قرار دهید یعنی قیچی باید زاویه دار باشد و نه صاف(با توجه تصویر بالا).
  • همیشه مدل مو چتری را بصورت عمودی کوتاه کنید، نه افقی! شما قرار است با نوک قیچی به اصطلاح نیش های کوچکی به نوک چتری تان بزنید و این کار را در تمام ردیف چتری تان ادامه دهید.

به خاطر داشته باشید که چون با توجه به بلند شدن سریع چتری‌ها اگر بخواهید چتری‌های خود را دائم مرتب و کوتاه نگه دارید باید هر چند هفته یک بار به آرایشگاه مراجعه کنید و این کار در مجموعه هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند، بنابراین اگر قصد داشتن یک مدل موی چتری مرتب را دارید لازم است که آموزش مدل مو چتری دخترانه را فرا بگیرید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 4.7]

جولای 21, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
سفید کردن دندان در شیراز x بخوانید...