منوی سایت

محصولات برقی شرکت پرومکس شیراز

بازدیدها: 6626

شرکت پرومکس

پرومکس چیست؟ پرومکس ساخت کجاست؟ معنی پرومکس چیست؟ پروکس چه محصولاتی دارد؟ بهترین مدل سشوار پرومکس کدام است؟ دوچرخه پرومکس ساخت کدام کشور است؟ نمایندگی پرومکس شیراز کجاست؟ در این پست همراه ما باشید تا همه چیز در مورد شرکت پرومکس بدانید. اگر به دنبال محصولات برقی شرکت پرومکس شیراز بوده اید، پس بدانید که در نوشته محصولات برقی شرکت پرومکس شیراز پس از معرفی این شرکت، به بیان محصولات این شرکت می پردازیم. با سارجو همراه باشید.

مطالب مرتبط: طراحی سایت وردپرس در شیراز | تولید محتوا | لباس زنانه شیک | خرید پیراهن مردانه در شیراز

لیست عناوین مطالب مطرح شده در پست پرومکس شیراز


 

معرفی شرکت پرومکس

شرکت پرومکس ( PROMAX) در سال 2000 میلادی فعالیت خود را با ارائه اتوی مو یا همان صاف کننده های مو و ویوها ( حالت دهنده مو) پا به عرصه بازار ایران گذاشت. به مرور زمان و در سال 2005، پرومکس محصولات حرفه ای برای آرایشگاه و سالن های آرایش آغاز کرد. با توجه به کیفیت محصولات و ارتقا خدمات بهتر به مشتری ضمانت پرومکس از 12 ماه به 18 و در سال 2010 میلادی به 24 ماه افزایش پیدا کرد.

فلسفه پرومکس همواره ارایه محصولات متنوع با کیفیت بالا، حرفه ای و با قیمت رقابتی میباشد و خوشبختانه توانسته در طول سالیان متمادی به تعهدات خود در هر سه زمینه ”تنوع، کیفیت و قیمت” عمل نماید. بنابر اعتقاد پرومکس، در بازار امروز، حق انتخاب با مشتری است.  به همین دلیل، کارکرد، کیفیت، دوام، قیمت و خدمات پس از فروش پرومکس به گونه ای است که بتواند مورد انتخاب مشتری قرار گیرد و در تمامی موارد صادقانه به تعهدات خود عمل نماید.

[مطالب مرتبط: تزریق بوتاکس در شیراز]

پرومکس در شیراز

 

شعار شرکت پرومکس:

ما به زیبایی و آراستگی می اندیشیم و مصمم هستیم تا همگان این احساس لذت بخش را تجربه کنند. همچنین اصرار داریم تا تمامی دوستداران پرومکس از نتیجه این تلاش بهره مند شوند.

پرومکس ساخت چه کشوری است؟

پرومکس ساخت چه کشوری است؟ برند مکس برای کدام کشور است؟ مارک پرومکس ساخت کجاست؟ اتو مو پرومکس ساخت کجاست؟ سشوار پرومکس ساخت کجاست؟ دوچرخه پرومکس ساخت کدام کشور است؟ این ها رایج‌ترین سوالات در مورد پرومکس است.  در جواب باید بگوییم که محصولات پرومکس در اصل ساخت کشور چین است. ولی کشورهایی دیگری از جمله، ایتالیا، کره، اتریش اقدام به ساخت این محصولات کرده اند. در ادامه چند نمونه از محصولات پروکس ساخت کشور ایتالیا، محصولات پرومکس ساخت کشور چین، پرومکس ساخت کشور اتریش و… درج شده است.

ماشین اصلاح مدل 117 در شرکت پرومکس و کشور ایتالیا تولید شده است.

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7865 ساخت کشور چین است.

ماشین اصلاح پرومکس گلد مدل ۱۲۱ ساخت شرکت پرومکس گلد و از محصولات صادراتی اصل کشور چین است

سوهان برقی کره ای پرومکس 30هزار دور مدل MP53 ساخت کشور کره است.

اتوی موی بخاردار پرومکس مدل Promax 5850C ساخت کشور

در جواب به اینکه دوچرخه پرومکس ساخت کدام کشور است باید بگوییم که کشورهای چین، فرانسه و آمریکا این محصولات را عرضه می کنند.


 

پرومکس چیست؟ معنی پرومکس چیست؟

برند پرومکس در سال 2001 میلادی (سال 1380) فعالیت خود را به عنوان برند حرفه ای و تخصصی حالت دهنده های برقی مو و با نام تجاری مکس MAX آغاز کرد. از سال 2005 با توجه به حرکت اساسی و رو به تکامل شرکت در تجهیز لوازم برقی برای سالن های آرایش و آموزشگاه ها، برند قدیمی “مکس” (MAX) نیز به پرومکس تبدیل شد. سه حرف اول از کلمه PROFESSIONAL (به معنای حرفه­ ای) به برند مکس اضافه شد تا بتواند بهتر و کاملتر نمایانگر این تغییر باشد. هنوز هم بسیاری از مشتریان به دلیل آغاز کار برند با نام مکس و قدمت این نام تجاری ، همچنان آن را مکس می نامند، اما در حقیقت مکس MAX و پرومکس PROMAX یک برند واحد محسوب می شود.

 

محصولات برقی شرکت پرومکس شیراز

محصولات برقی پرومکس شیراز نمایندگی فروش محصولات پرومکس در تهران نمایندگی پرومکس در کرج

 

محصولات برقی شرکت پرومکس چیست؟

پرومکس (PROMAX) برندی است که در تولید محصولات شخصی برقی فعالیت دارد و با وجود تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب این محصولات ، برند پرومکس از محبوبیت بالایی در خاورمیانه بر خوردار می باشد. از مزایای محصولات پرومکس گارانتی 24 ماهه این محصولات است و همچنین وجود هولوگرام حرارتی دال بر اصل بودن آنها ست.

از جمله محصولاتی که توسط این کمپانی ارائه می شود عبارتند از انواع سشوار های پرومکس، اتو و انواع حالت دهنده های موی پرومکس ، و ماشین های اصلاح و ریش تراش پرومکس . در بین محصولات متنوع این برند می توان به ماشین های اصلاح سر و صورت پرومکس 1472 و پرومکس 1944 ، ماشین های اصللاح سر پرومکس 1862 و پرومکس 1733 و همچنین اتو موی پرومکس 5742 به عنوان پرفروش های این برند اشاره نمود. علاوه بر این محصولات آرایش موی پرومکس چرخشی نیز از قبیل شسوارهای چرخشی پرومکس و فرکننده موی چرخشی پرومکس نیز طرفداران زیادی دارد. از آنجا که محصولات پرومکس هم مصرف خانگی و هم مصرف حرفه ای و آرایشگاهی دارند می توان متناسب با هر سلیقه ای و جهت هر کاربردی از آنها استفاده نمود.


مراکز فروش محصولات پرومکس در شیراز:

سشوار مسافرتی پرومکس وینسلو

شماره تماس: 5-66962003-021
وبسایت: www.vinselo.com


فروش محصولات پرومکس

شماره تماس: ۰۹۳۵۳۸۹۵۹۱۶

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پیامکی کد 52583401 را به سامانه 10004410 پیامک کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. لینک خرید محصول : http://yon.ir/e6e5u لینک کانال تلگرام جهت مشاهده سایر محصولات : vahsudan@


فروشگاه اینترنتی سیتی کالا فروش محصولات پرومکس
تهران، م شوش، خ صابونیان، مجتمع تجاری میلا، ط 2 ش 405

کدپستی: 1187817398 (فروش فقط به صورت اینترنتی می‌باشد)
021-55083613-5
021-55083594
ساعات کاری 8:30 الی 17:00
تماس در ساعات غیر اداری: 09100628115


 

نمایندگی فروش محصولات پرومکس در تهران

تهران خیابان جمهوری ، بین خیابان ولیعصر و شیخ هادی ،کوچه شهریار پلاک ۵ طبقه دوم ، نگان سرویس

تلفن دفتر خدمات مرکزی: ۰۲۱-۶۶۴۱۱۷۵۷

محصولات پرومکس توسط سایت نگان شاپ و دیجیکالا به فروش میرسند. در صورتی که قصد خرید به صورت اینترنتی از دیگر فروشگاه های آنلاین را دارید حتما از اصل بودن کالا و مدل دستگاه مطمئن شوید. چرا که متأسفانه دیده شده در اینترنت و یا سطح شهر محصولات تقلبی ‌ای با نام پرومکس به فروش می‌رسند. برای این منظور می توانید ابتدا مدل دستگاه خود در سایت پرومکس جستجو کرده و سپس اقدام به خرید از سایت های معتبر نمایید.


لوازم یدکی ماشین ریش تراش پرومکس:

  • پایه نگه دارنده موپیچ و اتو مو پرومکس
  • دیس پانسر سشوار (دیفیوزر)
  • تیغه یدکی
  • تیغه یدکی ماشین اصلاح های Accu blade

پرفروش ترین محصولات پروکس

همانطور که خواندید، از جمله محصولاتی که توسط این کمپانی ارائه می‌شود عبارتند از انواع سشوار های پرومکس، اتو و انواع حالت دهنده های موی پرومکس و ماشین های اصلاح و ریش تراش پرومکس. در بین محصولات متنوع این برند می‌توان به ماشین های اصلاح سر و صورت پرومکس 1472 و پرومکس 1944، ماشین های اصللاح سر پرومکس 1862 و پرومکس 1733 و همچنین اتو موی پرومکس 5742 به عنوان پرفروش های برند پروکس اشاره نمود.

مطالب مرتبط: طراحی سایت وردپرس در شیراز | تولید محتوا | لباس زنانه شیک | خرید پیراهن مردانه در شیراز

محصولات برقی شرکت پرومکس شیراز

محصولات برقی پرومکس شیراز نمایندگی تعمیرات سشوار مکس در تهران پرومکس ساخت کدام کشور است

 

استاندارد عایق حفاظتی:

این استاندارد جهت حفاظت و ایمنی انسان از برق گرفتگی در محصولات برقی به کار می رود، به طوری که اگر دست او این دستگاه را لمس کند هیچگاه دچار برق گرفتگی نخواهد شد. نماد این استاندارد دو مربع در داخل یکدیگر می باشد.

 

مطلب پیشنهادی:

 

چگونه کالای اصل را تشخیص دهیم؟

کالاهای اصلی پرومکس دارای هولوگرام و دفترچه فارسی به همراه ضمانت نامه نگان سرویس هستند لازم به ذکر است که تمام ضمانت نامه های غیر از نگان سرویس فاقد اعتبار است. هولوگرام ۲۴ ماه ضمانت پرومکس دارای ویژگی های خاصی میباشد که به وسیله آنها میتوانید از اصل بودن محصول خود اطمینان پیدا کنید. این هولوگرام دارای ۳ ویژگی زیر است:

1) لوگو پرومکس به رنگ قرمز
این لوگو با مرکب حرارتی چاپ شده است که با دادن حرارت به آن محو و پس از سرد شدن به حالت اولیه باز میگردد.

2) برش مخصوص
برش لبه های هولوگرام که علاوه بر زیبایی به متفاوت شدن هولوگرام اصل کمک میکند.

3) روکش محافظتی
با خراشیدن این قسمت از هولوگرام لوگوی خطی پرومکس نمایان میشود.این لوگو نیز از جنس مرکب حرارتی میباشد.

 

محصولات برقی شرکت پرومکس شیراز

 محصولات برقی پرومکس شیراز پرومکس ساخت کجاست نمایندگی محصولات مکس در شیراز

 

عبارت های جستجو شده برای محصولات پرومکس

پرومکس چیست سشوار پرومکس ساخت کجاست پرومکس ساخت کجاست اتو مو پرومکس ساخت کجاست پرومکس ساخت چه کشوری است دوچرخه پرومکس ساخت کجاست پرومکس ساخت کدام کشور است برند مکس برای کدام کشور است؟ مارک پرومکس ساخت کجاست برند پرومکس ساخت کجاست

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

ژانویه 22, 2020
دسته بندی :
1
  1. تارا گفت:

    سلام میشه لطفا بگید خدمات پس از فروش سشوار پرومکس در شیراز کجاست سشوارم مشکل داره کجا میتونم ببرم برا تعمیر؟؟لطفا راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
پانچ صورت در شیراز x بخوانید...