منوی سایت

مجتمع تجاری ستاره فارس عفیف آباد شیراز

بازدیدها: 2417

مجتمع تجاری ستاره فارس عفیف آباد شیراز

اگر به دنبال خرید در مجتمع ستاره فارس عفیف آباد شیراز هستید، ادامه ی مطلب را مطالعه کنید. به معرفی مجتمع تجاری ستاره فارس شیراز واقع در خیابان عفیف آباد می ‌‌‌پردازیم.

پاساژ ستاره فارس

مجتمع تجاری ستاره فارس شیراز | پاساژ ستاره شیراز

یکی از مراکز خرید بزرگ در شیراز مجتمع تجاری ستاره فارس است. که در ۹ طبقه احداث شده و مساحتی برابر۴۵۰۰۰ متر مربع دارد. طبقات مختلف این مجتمع، گزینه های متفاوتی را پیش روی شما قرار می دهند. این مرکزخرید در حدود ۴۵۰ واحد تجاری برای عرضه انواع کالاها شامل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتالو … دارد که بیشتر کالاهای آن ها از مناطق آزاد تهیه می شوند. در کنار این امکانات مجتمع تجاری ستاره فارس دارای انواع کافی شاپ ها و رستوران های متعدد غذاهای آسیایی، مکزیکی، دریایی، چینی و هندی بوده که به شما تجربه امتحان کردن غذاهای بین المللی را ارزانی می دارند و اما بخش پر هیجان مجموعه شهربازی بزرگ آن است که طیفگسترده ای از بازدید کنندگان را به سمت خود می کشاند.

مرکز خرید ستاره فارس شیراز خدمات رفاهی و تفریحی منحصر به فردی را در اختیار شهروندان، خریداران و گردشگرانمی‌گذارد. از جمله رستوران لوتوس، چندین واحد کافی شاپ، کافی نت، آسانسور پانارومیک، تریا و شهر بازی، سرگرمی های کامپیوتری و … . می توانید در رستوران و فست فود آن انواع غذاهای چینی، آسیایی، ایتالیایی، مکزیکی،دریایی، هندی، کنتاکی، پیتزا و ساندویچ را سرو کنید. شهربازی ستاره فارس یکی از بزرگ ترین شهربازی های سر پوشیده در شهر شیراز است که در آن جدید ترین بازی هایکامپیوتری و سرگرمی های برقی دیده می شود. تجربه ی آن را به صورت خانوادگی و دسته جمعی به شما پیشنهاد میکنم.

مجتمع بین ساعات 2 تا 4 بعد از ظهر بسته است.

آدرس: استان فارس، شیراز،، خیابان عفیف آباد

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 5]

ژانویه 18, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
اماکن زیارتی شیراز x بخوانید...