منوی سایت

مانیکور و پدیکور در شیراز

بازدیدها: 872

مانیکور و پدیکور در شیراز

آیا به دنبال مراکز مانیکور و پدیکور در شیراز هستید؟ قیمت مانیکور و پدیکور در شیراز در آرایشگاه چقدر است؟ فواید مانیکور و پدیکور در شیراز چه چیز هایی است؟ وسایل مانیکور شامل چه چیر هایی می شود؟ انواع مانیکور ناخن چه مواردی هست؟ همه چیز درباره مانیکور و پدیکور در شیراز را در مقاله ی زیر از سارجو بخوانید.

معنی مانیکور و پدیکور در شیراز چیست؟

مانیکور به کاری گفته میشود که برای زیبا تر کردن ناخن و دستان شما انجام می شود. پدیکور ناخن نیز همان کارهاییست که برای زیباتر شدن و بهبود وضعیت ناخن و پوست دست انجام می‌شود اما با این تفاوت که این بار این کار به روی پاها انجام میشود. پاها بخش مهمی از بدن ما و به نوعی قلب بدن ما هستند و نسبت به دیگر اعضای بدن فعالیت بیشتری در طول روز دارند.

خدمات مانیکور و پدیکور معمولا شامل ماساژ دست، سوهان ناخن، مرتب کردن شکل ناخن‌ها با گرفتن پوست اضافه دور ناخن، لایه برداری از پوست دست، تقویت ناخن و در نهایت لاک زدن می‌شود.

 

مانیکور و پدیکور در شیراز

مانیکور و پدیکور در شیراز

انواع مانیکور ناخن در شیراز چیست؟

مانیکور پایه:

مانیکور پایه شامل نظم‌بخشی و هماهنگی بین ناخن‌های دست است تا آن‌ها را به صورت زیبا و شبیه به هم در کنار هم قرار دهد. این مانیکور به فرایند نرم شدن دستان شما کمک می‌کند؛ با این مانیکور سلول‌های مرده روی پوست دست و اطراف ناخن از بین رفته و پوست سالم‌تر و جوان‌تری خواهید داشت.

مانیکور آمریکایی:

در این نوع مانیکور، ابتدا کل ناخن به رنگ صورتی طبیعی (یا با برق ناخن) رنگ می‌شود و بعد قسمت جلویی ناخن‌ها به رنگ بژ در می‌آید.

مانیکور فرانسوی:

مانیکور فرانسوی French Manicure، یک روش مانیکور (لاک ناخن زدن) است. این ایده ابتدا در پاریس به وجود آمد و مایه اصلی آن، استفاده از رنگ صورتی و طبیعی خود ناخن به علاوه خطی از رنگ سفید در قسمت جلو است. این ترکیب، یادآورنده رنگ طبیعی ناخن است. قسمت جلویی ناخن سفید می‌شود و بقیه آن با برق ناخن، رنگ صورتی می‌گیرد.

تاریخچه مانیکور فرانسوی ممکن است به قرن ۱۸ برگردد و در دهه ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ بسیار معمول بوده‌است. دلیل انتخاب این مدل، سادگی و ظاهر طبیعی و بسیار تمیز ناخن است.

مانیکور با ژل:

اگر به دنبال یک مانیکور ماندگار هستید؛ بهتر است سراغ مانیکور با ژل بروید؛ تمام مراحل مانیکور پایه در این مانیکور نیز انجام می‌شود؛ اما در نهایت از یک ژل لاستیکی مخصوص استفاده خواهد شد که برای جذب و تثبیت به نور فرابنفش احتیاج دارد. این مانیکور ها زمان بیشتری برای آماده‌سازی دارند و در نهایت تا ۴ هفته نیز باقی می‌مانند. در این نوع مانیکور صدف ناخن تراش خورده نمی‌شود؛ علاوه بر این، ناخن‌های شما در زیر این ژل حفاظتی، به خوبی محافظت شده و رشد می‌کند و اندازه آن بلندتر خواهد شد. در صورتی که ناخن‌های کوتاهی دارید می‌توانید از این نوع ژل استفاده کنید.

 

مانیکور و پدیکور در شیراز

مانیکور و پدیکور در شیراز

 

مطالب مرتبط و پربازدید: 

فواید مانیکور و پدیکور در شیراز چه چیز هایی است؟

برای سلامتی پوست دست مفید است

دستان ما روزانه در معرض آلودگی‌ها و گرد و غبار قرار می‌گیرد. اگر به پوست دست رسیدگی نشود، پوست دست خیلی زود دچار پیری شده و چروک و لک می‌شود. ماساژی که از مانیکور ناخن نصیب دست و پای شما می‌شود به نوعی پوستتان را احیا کرده و سرزنده می‌کند. لایه برداری از پوست دست و پا و از بین بردن سلول‌های مرده‌شان راهی برای بهبود وضعیت پوست و نرم شدن آن به شمار می‌رود.

به روی جریان خون تاثیر مثبت دارد

مانیکور به روی جریان خون بدن نیز تاثیرگذار است. چرا که دست و پا هر دو از اعضای فعال بدن به شمار می‌روند بنابراین ماساژ آن‌ها به روی کل بدن تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر این‌ها، مرطوب کردن پوست، لایه برداری و احیای سلول‌های مرده پوست از جمله موارد دیگری هستند که نه تنها تاثیر خارجی دارند بلکه تاثیر داخلی درون بدنتان نیز خواهند داشت.

از عفونت و قارچ ناخن جلوگیری میکند

بسیاری از افراد به دلیل رسیدگی نکردن به وضعیت ناخن‌هایشان به عفونت یا قارچ ناخن مبتلا می‌شوند. شاید شما در طول روز زمان زیادی برای رسیدگی به ناخن‌هایتان نداشته باشید اما زمانیکه به مانیکوریست مراجعه می‌کنید دیگر شما کنار نشسته‌اید و مانیکوریست شما اگر هرگونه قارچ یا عفونتی روی ناخن‌هایتان ببیند به شما اطلاع داده و نسبت به برطرف کردنشان پیشنهاداتی ارائه می‌دهد. اما با مراجعه مکرر به مراکز اسپا و مانیکور ناخن می‌توانید از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید.

 

مانیکور و پدیکور در شیراز

مانیکور و پدیکور در شیراز

 

ابزار مانیکور و پدیکور در شیراز چه چیز هایی هستند؟

قیچی و ناخن گیر: این دو ابزار ساده که در تمام خانه‌ها و ست ابزار ناخن وجود دارند، برای فرم دادن به گوشه‌های ناخن ها و کوتاه کردن آن‌ها کاربرد دارند.

سوهان یا سنباده: این ابزار هم برای فرم دادن به ناخنها در پدیکور و مانیکور معمولی کاربرد دارد که هر خانمی باید نحوه استفاده از آن‌ را بداند. معمولا هر سوهان و سنباده‌ای دارای دو سمت است که یکی از آن‌ها نسبتا نرم و صاف است که برای صاف و صیقلی کردن ناخنتان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بافر ناخن: این ابزار هم شکلی شبیه به سنباده ناخن دارد و حتی بسیاری از سنباده‌های مکعبی، در یک سمت خود این ابزار را دارند که وظیفه‌اش درخشان و براق کردن سطح ناخن است.

پوشر کوتیکول: این ابزار معمولا شکل‌های گوناگونی دارد که البته همه در داشتن حالتی قاشقی شکل یکسان‌اند. از پوشر کوتیکول یا عقب راننده کوتیکول، برای برطرف کردن کوتیکول و پوسته اضافی موجود در روی ناخن در قاعده ناخنها استفاده می‌شود.

گوشت گیر یا نیپل: این وسیله مانند یک قیچی مخصوص برای بریدن گوشت و پوست اضافی موجود در اطراف ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از آن، باید خیلی مراقب باشید تا باعث خونریزی و آسیب انگشت‌ها نشوید.


معرفی مراکز مانیکور و پدیکور در شیراز

لیست مراکز مانیکور و پدیکور در شیراز

نام مرکز مانیکور و پدیکور در شیراز

آدرس مرکز مانیکور و پدیکور در شیراز

شماره تماس

سالن زیبایی بالسا شیراز  شیراز – معالى آباد، ورودى گلدشت ١، بعد از منازل سازمانى هوابرد، ساختمان خورشيد 07136256633
سالن عروس رز اسپاد شیراز  شیراز – فرهنگ شهر، خیابان زنبق، نبش زنبق 1 07136325069
رها نیل شیراز  شیراز – خیابان ارم، نبش کوچه 11
سالن زیبایی آنتیک شیراز شیراز – خیابان قصردشت، رحمت آباد، انتهای کوچه 45 07136266974
زیباکده بادریس شیراز شیراز – فرهنگ شهر، ایستگاه 14، بلوار کسائی، بعد از کوچه 10 07136317635
سالن آرایشی زیبا رخ شیراز شیراز – پل معالی آباد، خیابان شهید کبار(35 متری دینکان)، سمت چپ، نبش کوچه 4 07136361330
سالن زیبایی اتری خانم شیراز شیراز – خیابان زرگری، کوچه 12 07136263841
سامی دخت شیراز شیراز – تاچارا، کوچه ۱۱، انتهای فرعی ۵\\۱۱، ساختمان دانوب
سالن زیبایی سارا افقهی شیراز  شیراز – دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه 3 07132274820
سالن زیبایی اپال شیراز شیراز – صدرا، فاز 1، بلوار پاسدارن، روبروی اکو پارک، ساختمان تندیس، طبقه سوم، واحد 2 07136411167
سالن عروس آزیتا بردبار شیراز شیراز – ستارخان، روبروی مجتمع بهاران، ساختمان یگانه (طبقه فوقانی شاورما)، طبقه 3، واحد 4 07136268025
انستیتو زیبایی سایا شیراز شیراز – عفیف آباد، کوچه 4، ساختمان استاربود، واحد 1 07136286563
سالن زیبایی کویین شیراز شیراز – خیابان ارم، خیابان سروناز، روبروی مرکز چشم بینا گستر 07132292770
سالن زیبایی شادن شیراز  شیراز – جنب استخر انقلاب، نبش ابیوردی 2، کوچه 2، ساختمان نسیم امید، طبقه 4 07136283170
سالن زیبایی فرشیده شیراز  شیراز – قدوسی غربی، نبش محلاتی، حد فاصل املاک میلیارد و بانک اقتصاد نوین، ساختمان سینا، طبقه اول 07136314879
سالن زیبایی ویس شیراز  شیراز – معالی آباد، روبروی پارک ملت، ساختمان طوبی 8، طبقه 5
سالن زیبایی تی تیش شیراز شیراز – خیابان ملاصدرا، نبش هدایت 07132354140
سالن اسپا و ناخن تانری شیراز  شیراز – بلوار پاسداران، خیابان شهید آقایی، اول گلچین شرقی 07138329709

مانیکور و پدیکور معمولا در آرایشگاه زنانه در شیراز انجام می‌گیرد.

 

سخن آخر

 اگر شما هم در حوزه آموزش مانیکور و پدیکور در شیراز دارای مهارت هستید و یا به آموزش مانیکور و پدیکور می‌پردازید، برای ثبت آگهی و معرفی خود در این پست پربازدید با شماره 09177093591 تماس بگیرید. 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 4.8]

فوریه 23, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
قرص چاقی در شیراز x بخوانید...