منوی سایت

لیفتینگ شیراز

بازدیدها: 954

لیفتینگ شیراز

لیفتینگ شیراز امروزه به نیاز خیلی از شیرازی های خوش ذوق تبدیل شده است که بیش از خیلی از مردم دیگر به زیبایی و جوان بودن پوستشان اهمیت ویژه ای می دهند. همین امر باعث روی کار آمدن مراکز متعدد و کلینیک های زیبایی بسیاری  شده است که البته لیفتینگ شیراز یکی از خدمات قابل ارائه در این کلینیک ها است.

 

استفاده از لیفتینگ در شیراز رایج و فراوان شده

 

لیفتینگ چیست؟

در قدم اول شاید برای خیلی از ما این سوال پیش آید که اصلا لیفتینگ چیست و چه کارآیی دارد؟

با گذر زمان و بالا رفتن سن انسان ناگزیر از یک سری تغییرات فیزیکی بر روی بدن خود است. از بین رفتن جوانی و سرزندگی پوست صورت و افتادگی پوست از جمله این تغییرات ظاهری است. تحلیل رفتن اسکلت استخوانی صورت و پیرشدن آهسته استخوانی که بیشتر در نواحی فک بالا و اطراف چشم مشهود است از دیگر نشانه های بالارفتن سن است. اما امروزه با پیشرفت علم لیفتینگ یا همان کشیدن پوست صورت راه حلی قابل اطمینان برای این مشکل است. حل این مشکل و جوان سازی پوست با لیفتینگ شیراز با عمل جراحی و بدون عمل جراحی قابل انجام است، پس  به اختصار می توان گفت  لیفتینگ به معنای کشیدن پوست برداشتن چربی اضافی و سفت کردن عضلات زیرین پوست می باشد.

 

لیفتینگ در شیراز یعنی کشیدن پوست شل و افتاده و جوانی دوباره پوست

 

عمل لیفتینگ صورت در شیراز

عمل لیفتینگ صورت در شیراز با برداشتن چربی اضافی و سفت کردن عضلات زیرین و کشیدن پوست صورت و گردن نشانه هایی پیری و افزایش سن را از چهره شما را به طور چشمگیری می کاهد. البته فراموش نکنید عمل لیفت صورت در شیراز افتادگی ابروها،پوست و چربی اضافی پلک را نمی تواند تغیر بدهد.

 

عمل لیفتینگ در شیراز مورد علاقه خانم ها و آقایانی که دوست دارند به جوانی برگردند.

 

نحوه انجام عمل لیفتینگ صورت در شیراز

برای عمل لیفت صورت در شیراز باید از بی هوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با تزریق  داروهای آرام بخش استفاده شود .مدت زمان عمل لیفت صورت در شیراز حدود 3 ساعت خواهد بود. از طریق برش جراحی قسمت های اضافی و چروکیده پوست را دقیقا از محل رویش سست می کنند و بعد از ناحیه گوش به عقب کشیده می شود. حدود 24 تا 48 ساعت مدت زمان تورم بعد از عمل لیفت صورت در شیراز می باشد و در اکثر مواقع بعد از دو هفته می توان به فعالیت های روزمره برگشت.

 

بعد از دو هفته از عمل لیفت صورت شما براحتی به فعالیت روزانه برمی گردید.

 

افراد واجد شرایط برای لیفتینگ در شیراز

بطور کلی انجام این عمل زیبایی مانند هر عمل دیگری باید شرایط اولیه ای را داشته باشد . با نگاهی اجمالی می توان گفت آقایان و خانم های گروه سنی 35 تا50 سال که دارای پوست شل و افتاده و یا چین و چروک زیاد هستند از افراد واجد شرایط لیفتینگ می باشند.

 

هرچه زودتر برای رفع افتادگی پوست اقدام کنید بیشتر نتیجه می گیرید.

 

بهترین روش های لیفتینگ صورت در شیراز

لیفتینگ صورت باید به گونه ای انجام شود که فرد زیباتر و البته جوان تر به نظر بیاید، نه اینکه غیرطبیعی و کاملا متفاوت و غیرعادی به نظر بیاید. از این رو بهتر است قبل از اقدام به عمل لیفتینگ در شیراز تحقیقاتی کامل و جامع را بیاورید.

 

انواع عمل لیفتینگ در شیراز

  • لیفتینگ صورت با تزریق مایعات
  • لیفتینگ صورت با نخ سیلوئت
  • لیفتینگ صورت با نخ PDO
  • لیفتینگ صورت با نخ 360
  • لیفتینگ صورت در حالت بیداری
  • لیفتینگ صورت با جراحی
  • لیفتینگ صورت با لیزر
  • استفاده از کرم لیفتینگ صورت
  • لیفت صورت با چسب
  • استفاده از روش های خانگی برای لیفتینگ صورت (استفاده از مواد طبیعی)

 

بهترین روش لیفتینگ در شیراز به نظر شما کدام روش است؟

 

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از بهترین روش های لیفتینگ شیراز بحساب می آید که هم به رفع افتادگی پوست کمک می کند و هم محرک کلاژن سازی پوست است. البته نتایج قطعی لیفت صورت با نخ بستگی به جنس نخ،مقدار نخ بکار رفته،لوکیشن آن، میزان شلی پوست، مهارت پزشک و مراقبت های بعد از  آن و توجه به توصیه های پزشک دارد.

 

لیفتینگ صورت با نخ از روش های تضمین شده لیفتینگ بشمار می رود.

 

نحوه لیفت صورت با نخ

در روش لیفت صورت با نخ نواحی خاصی از صورت که احتیاج به لیفتینگ شیراز دارند مشخص می شوند و با ایجاد سوراخ های بسیار کوچک در پوست و رد کردن سوزن و نخ مخصوص لیفتینگ به بافت زیرین پوست عمل لیفتینگ شیراز انجام می شود. سوزن مانند قلاب عمل کرده و باعث می شود پوست بالا کشیده شود. شایان ذکر است که نخ ها از نظر طول اندازه و قطر باهم متفاوت هستند و بسته به ناحیه مورد استفاده از آنها استفاده می شود.

 

نحوه لیفت با نخ بسیار علمی و بی خطر است.

مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

 مزایای بی انکار لیفت صورت با نخ

سفت شدن بافت پوست و جوانی پوست از مزایای واقعی لیفت صورت با نخ است  . جوانی و زیبایی پوست به افزایش اعتماد به نفس شما نیز کمک بزرگی خواهد کرد.

  • نیاز به آمادگی و آزمایشات خاص قبل از عمل جراحی وجود ندارد.
  • اثرات مطلوب و تاثیرگذار لیفتینگ با نخ به سرعت قابل مشاهده است.
  • اتراث جانبی مانند زخم و بخیه روی پوست باقی نمی ماند.
  • با گذر زمان پوست به حالت کاملا طبیعی خود برمی گردد.
  • امکان انجام دوباره لیفت بعد از سالها بر روی همان قسمت یا دیگر قسمت های بدن وجود دارد.

 

عوارض لیفت صورت با نخ

اگر تحت نظر متخصص انجام گیرد و از نخ های مورد تایید fdaاستفاده شود معمولا در اکثر مواقع هیچ گونه عوارضی وجود نخواهد داشت.

عوارضی ناشی از بیهوشی شاید بعد از عمل وجود داشته باشد.

عوارضی گذرا مانند درد و کبودی ممکن است برای برخی بوجود بیاید که کاملا قابل کنترل خواهد بود و جای هیچ گونه نگرانی و استرس قبل از لیفتینگ شیراز وجود نخواهد داشت.

 

هیچ گونه عوارض جدی برای لیفت صورت با نخ تا بحال گزار ش نشده

 

هزینه لیفت صورت با نخ در شیراز

به طبع هزینه لیفت صورت با نخ که از روش های مدرن جوانسازی و زیبایی پوست بحساب می آید شاید برای عده ای کمی گران به نظر برسد ولی اگر در نظر بگیریم که چه خدمتی را دریافت می کنیم و البته تحقیق و جستجو برای پیدا کردن بهترین و با انصاف ترین مرکز لیفت صورت با نخ را انجام بدهیم. قطعا جستجوی ما بی نتیجه نخواهد ماند.

 

هزینه جراحی لیفت صورت

اگر هزینه جراحی لیفت صورت برای شما اهمیت دارد باید تمام فاکتورهای بالا را نیز در نظر بگیرید و به فکر پیدا کردن مرکز جراحی لیفت صورتی باشید که هم با انصاف باشد و البته کیفیت قابل قبولی داشته باشد و یا بصورت قسطی هزینه جراحی لیفت صورت را از شما بگیرند.و لی یادتان نرود صورت شما مهم ترین قسمت بدن شماست که دیده می شود پس هزینه جراحی لیفت صورت را بپردازید تا به ایده ال خود برسید.

 

روش های بالا بردن ابرو بدون جراحی

  • لیفت ابرو بدون جراحی و با استفاده از بوتاکس
  • بالابردن ابرو با استفاده از تزریق ژل
  • لیزر روشی امروزی برای بالا بردن ابرو بدون جراحی
  • لیفت ابرو با ورزش

 

 هزینه لیفت ابرو با نخ در شیراز

در حالت کلی هزینه لیفت ابرو با نخ در شیراز حدود 3میلیون می شود. البته گزینه های زیادی در تخمین  هزینه لیفت ابرو با نخ در  شیراز بی تاثیر نیستند. مثل مکان و موقعیت کلینیک یا مرکز زیبایی که شما پیدا کرده اید.

 

هزینه عمل لیفتینگ از گزینه هایی است که در ابتدا باید در نظر گرفته شود.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 4.1]

آوریل 30, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
سفید کردن دندان در شیراز x بخوانید...