منوی سایت

لیست اقامتگاههای سنتی شیراز

بازدیدها: 1189

لیست اقامتگاههای سنتی شیراز

تا حالا دنبال لیست اقامتگاههای سنتی شیراز بوده اید؟ تا حالا برایتان پیش آمده است که به شهر شیراز سفر کنید و  دنبال لیست اقامتگاههای سنتی شیراز بگردید؟ زندگی و اقامت در یک خانه سنتی ایرانی تجربه‌ای دلنشین است که شاید اکثر ما از آن خاطره‌ای داشته یا شنیده باشیم. خانه‌هایی که در آن اصالت فرهنگ و سنت‌های قدیمی وجود دارد و با شرایط بومی هر منطقه نیز منطبق هستند. شهرنشینی، افزایش جمعیت و نیاز به ساخت خانه‌های بیشتر و کوچک‌تر در کم‌رونق‌شدن این خانه‌ها مؤثر بودند، اما در این میان اقامتگاه‌هایی وجود دارند که نام بوم‌گردی بر آنها گذاشته شده، اقامتگاه‌هایی که براساس معماری سنتی ایرانی بازسازی یا ساخته می‌شود. در سالیان اخیر روزبه‌روز به رونق و محبوبیت این اقامتگاه‌ها افزوده شده است.

اقامتگاه چیست؟

اقامتگاه بوم گردی و سنتی معمولا برای گردشگران ساخته میشود و در خود گردشگر پذیرا میباشد که ساختار بومی و خدمات، محصولات و فعالیت‌های گردشگری، ساختار محیطی بوم‌گرا، ساختار مالکیت و مدیریت خانوادگی و مشارکت جامعه بومی و در نهایت داشتن ساختارهای مناسب زیربنایی گردشگری، که ارکان و هسته‌های اصلی یک اقامتگاه است.

لیست اقامتگاههای سنتی شیراز

لیست اقامتگاه سنتی در شیراز اقامتگاه سنتی سپهری شیراز لیست اقامتگاه های بوم گردی شیراز اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز

 

لیست اقامتگاههای سنتی شیراز

لیست اقامتگاههای سنتی شیراز

آدرس اقامتگاههای سنتی شیراز

شماره تماس اقامتگاههای سنتی شیراز

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز 07137325914
اقامتگاه سنتی سپهری شیراز
اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز 07132222961
اقامتگاه سنتی پسین شیراز 07132220015
اقامتگاه سنتی گلشن شیراز 07132220715
اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز

 

اقامتگاه بومگردی چیست؟

بوم گردی نوعی از یک سفر است که امروزه در میان گردشگران چه داخلی و خارجی طرفداران بسیار دارد. به طوری که این واژه هم اکنون در گردشگری نه به شکل سنتی بلکه کاملا مدرن برگزار می‌شود و در گسترش و رونق دادن به صنعت توریسم تأثیر به سزایی داشته است. افراد بسیاری هستند که شاید نامِ اقامتگاه بوم گردی را شنیده باشند اما معنی آن را ندانند.

 

لیست اقامتگاههای سنتی شیراز

لیست اقامتگاه سنتی در شیراز اقامتگاه ماه منیر شیراز اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز اقامتگاه بوم گردی گلشن راز

 

‌مزایای یک اقامتگاه سنتی نسبت به یک هتل چیست؟

اگر یک اقامتگاه شاخص‌های واقعی را داشته باشد، شما تجربه زندگی در اقلیم جدید همراه با مردم بومی را خواهید داشت. شما می‌توانید به کوچه‌های روستا بروید و با مردم معاشرت کنید. در برخی از اقامتگاه‌ها مردم بومی در ساعاتی برای عرضه محصولات سنتی خود به داخل خانه‌های پذیرای مسافران می‌آیند یا برخی غذاهای محلی طبخ می‌کنند و گردشگر می‌تواند نحوه آماده‌سازی این غذاها را یاد بگیرد.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 5 Average: 4.2]

اکتبر 8, 2019
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
کوهنوردی شیراز x بخوانید...