منوی سایت

فروش محصولات آرایشی مپ در شیراز

بازدیدها: 844

فروش محصولات آرایشی مپ در شیراز

تا حالا دنبال فروش محصولات آرایشی مپ در شیراز بوده اید؟ مپ بوته در سال 2008 در شهر استانبول متولد و شروع بکار کرد. این مجموعه توسط یک تیم متخصص و سخت کوش با بیست و پنج سال سابقه در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی تاسیس شد. محصولات این شرکت تحت لیسانس شرکت ایتالیایی رد او ویو تولید میشود.

مطالب پربازدید مرتیط:

لوازم آرایشی در شیراز

کرم پودر مپ:

کرم پودر نرم و فوق العاده راحت، تاثیر گذار برای مدت زمان بالا و آرایشی سبک، بی عیب و طولانی مدت،. این کرم پودر مناسب برای دوام بیشتر و پایان یک آرایش کامل است.کرم پودر مپ فاقد چربی و دارای پروتیین ابریشم است که مانع آسیب و ایجاد لک بر روی پوست شما میشود . بهترین جایگزین برای کرم های گریم.

 

فروش محصولات مپ در شیراز

فروش محصولات مپ در شیراز آدرس فروش محصولات مپ در شیراز نمایندگی محصولات مپ پنکیک مپ کرم پودر مپ اصلی

 

نمایندگی محصولات آرایشی مپ:

گالری لوازم آرایشی و بهداشتی دیاموند شیراز ارائه دهنده محصولات اصلی مپ در شیراز میباشد.

آدرس: پارامونت، مجتمع خلیج فارس، طبقه دوم روبروی پله برقی، پلاک 17

شماره تماس: 09174748476

 

مشخصات ریمل برند مپ چیست؟

ریمل حجم دهنده تری ایکس دی مپ دارای یک شانه اریب کاملا جدید می باشد که به شما اجازه می دهد تک تک مژه ها، حتی کوتاه ترین و غیر قابل دسترس ترین آنها را نیز پوشش دهید این محصول حاوی پروتئین ابریشم می باشد که این آمینو اسیدها با ایجاد یک سپر محافظ، کراتین مژه ها را به هم وصل کرده و علاوه بر فرم دهی بسیار زیبا باعث مرطوب کنندگی مژه ها نیز می باشد.

  • ریمل مشکی بدون داشتن مواد کربن بلاک
  •  بدون ایجاد لک و سیاهی دور چشم با حداکثر حجم
  •  فرمول پیشرفته با پروتئین ابریشم جهت تقویت و حالت دهی مژه ها
  •  برسی حرفه ای که به راحتی مژه ها را حجم و حالت میدهد

 

فروش محصولات مپ در شیراز

فروش محصولات مپ در شیراز کرم پودر مپ ساخت کجاست رنگ بندی کرم پودر مپ

 

رژلب برند مپ:

یکی از قسمتهای صورت که نقش زیادی در زیبایی و گیرایی چهره دارد، داشتن لبهای زیبا و جذاب می باشد. برای داشتن چنین لبهایی باید از رژ لبی استفاده کنید که لبهای شما را صاف و نرم کند و رنگی زیبا و ماندگار را روی لبهایتان باقی بگذارد تا آرایش شما بی عیب و نقص باشد. رژ لب مایع مات مپ بوته مدل Vivid Matte یک رژ لب با رنگ خالص و کاملا مات و مخملی می باشد. رنگ این رژ مایع بسیار خالص و غلیظ است و تاثیر کاملا مات بر روی لب دارد. بافت این محصول بسیار سبک بوده و بر روی لب بدون هیچ گونه تغییر به مدت طولانی باقی می ماند.

 

پنکیک برند مپ:

پنکیک ابریشمی MAP دارای پوشش بسیار بالایی هست که ظاهری مات و یکدست به پوست میبخشد این محصول بسیار نرم و سبک بوده و بافتی کرم پودری دارد که همین باعث میشود هیچ گونه ریزشی نداشته باشد. حاوی پروتئین ابریشم است (مانند کرم پودر MAP) این پروتئین آبرسان بسیار قوی پوست است و سبب طراوت و شادابی پوست شما میگردد.

 

محصولات مپ در شیراز

فروش محصولات مپ در شیراز شماره تماس نمایندگی مپ شیراز کرم پودر مپ چطوره محصولات آرایشی

 

محصولات اصل، از هر لحاظ بی عیب هستند و هیچ ماده یا بافت عجیبی در آنها مشاهده نمی شود. مثلا در مورد کرم ها، غلظت نمونه های واقعی زیاد بوده و پس از خروج از تیوب، وا نرفته و بافت غیر یکدست ندارند. رژلب های تقلبی از روی ظاهرشان کاملا قابل تشخیص هستند زیرا بافت درستی نداشته و رنگ هایشان نیز جذاب نیست. ریمل های اصل عموما بوی خوبی دارند. نمونه هایی که پس از بیرون کشیدن فرچه، بوی تند و زننده ای از خود منتشر می کنند، تقلبی هستند و ممکن است به چشمان شما آسیب برسانند. البته اصل یا تقلبی بودن ریمل را از روی غلظت مایع و فرم فرچه آن هم می توان به راحتی تشخیص داد.

 

محصولات مپ در شیراز

فروش محصولات مپ در شیراز شماره تماس محصولات مپ در شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 3]

فوریه 20, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان واریس در شیراز x بخوانید...