منوی سایت

فروشگاه آنلاین میوه شیراز

بازدیدها: 1191

فروشگاه آنلاین میوه شیراز

در دنیای امروز خرید تمام اقلام زندگی بصورت اینترنتی و تلفنی بسیار رواج پیدا کرده است. شما شیرازی عزیز چقدر از این امکانات دنیای امروز برای راحتی بیشتر خود استفاده می‌کنید؟ با چند فروشگاه آنلاین میوه شیراز آشنایی دارید؟ چقدر بصورت آنلاین و اینترنتی خرید میوه و سبزیجات را انجام می‌دهید؟ تیم سارجو در این مقاله بر آن شده است تا با معرفی میوه فروشی آنلاین شما را با برترین‌های فروشگاه آنلاین میوه در شیراز آشنا کند. با ما همراه شوید.

 

 

معرفی برترین‌های فروش آنلاین میوه شیراز

در اینجا به معرفی مختصر بهترین‌های فروشگاه آنلاین میوه شیراز پرداخته‌ایم.

فروت مروت شیراز

فروت مروت شیراز فروشگاه آنلاین مواد غذایی تازه و روزانه با ارسال سریع به تمام نقاط شیراز حتی در کمتر از یک ساعت می‌باشد که مواردی همچون گارانتی بی قید و شرط مرجوع یا جایگزینی سفارش‌ها و همچنین پشتیبانی اختصاصی و پاسخگو از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه می‌باشد.

  • آدرس اینترنتی فروت مروت شیراز: http://fruitmruit.com/
  • آدرس فروت مروت شیراز: شیراز، بلوار میرزای شیرازی، کوچه7، کوچه 26، ساختمان ارس
  • تلفن همراه: ۸۹۱۷ ۸۷۸ ۰۹۱۷

 

 

فروت مروت شیراز

ارم روت شیراز

ارم فروت  شیراز در اسفندماه 1398 بنا گردیده است. ارم فروت شیراز به تقسیم و رعایت منافع شهروندی می‌اندیشد و باور دارد با تغییر زیرساختهای شهری و ایجاد انتخابهای متنوع و جدید برای شهروندان شیرازی می تواند به خلق شهروند ناب یاری رساند.

  • آدرس اینترنتی ارم فروت شیراز: http://www.eramfruit.ir/page.aspx?id=8
  • اینستاگرام ارم فروت شیراز: eramfruit
  • پست الکترونیک ارم فروت شیراز: info@eramfruit.ir
  • تلفن ارم فروت شیراز:  36475079-071
  • پشتیبانی  9 صبح تا 7 شب : 09056218880

 

ارم فروت شیراز

لیان فروت شیراز

میوه مارکت لیان فروت شیراز در سال 1398 عرضه محصولات خود را به صورت آنلاین و مجازی شروع کرد. این گروه با هدف کاهش زمان خرید وهزینه های حمل و نقل و قیمت تمام شده محصولات و همچنین کنترل کیفیت محصولات ، سعی دارد رضایت مشتریان خود را با در اختیار قرار دادن بهترین محصول موجود در بازار و در کوتاه ترین زمان جلب نماید.

 

لیان فروت

میوه سه سوته

فروشگاه اینترنتی میوه سه سوته خدمات خود را در عرصه فروش آنلاین میوه ، صیفی جات و سبزی جات در سطح شهر شیراز ارائه مینماید .به طوری که با کلیه مراکز فروش میوه و تره بار در سطح شهر قرارداد داشته و پس از ثبت سفارش  بهترین کیفیت  را در کمترین زمان ممکن برای مشتری و یا کاربر ارسال مینماید.

 

 

فروشگاه 5فصل شیراز

فروشگاه 5 فصل با هدف کاهش دغدغه های خانواده ها  در زمینه تامین و خرید مواد غذایی  سالم ، تازه و ارزان از تابستان 1398 گرد هم آمدند و بعد از چند ماه بررسی بازار مواد غذایی شروع به راه اندازی سایت واپلیکیشن 5 فصل نمودند و از آنجایی که شیوع ویروس کرونا باعث افزایش مشکلات خانواده ها برای تامین مایحتاج غذایی شان شده است ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی 5فصل  زودتر از موعد برنامه ریزی شده انجام گردید و از اسفند ماه 1398 شروع به ارایه خدمات به همشهریان محترم شیرازی نمود.

  • آدرس اینترنتی فروشگاه 5فصل شیراز: https://5fasl.ir/
  • آدرس فروشگاه 5فصل: شیراز -پل معالی آباد – بلوار بهشت
  • تلفن بخش فروش: 09170206034

 

میوه آنلاین

فریشو

فریشو سامانه سفارش اینترنتی میوه و سبزیجات در شیراز است.تیم فریشو هر روز سخت تلاش می کند تا تازه ترین محصولات را به دست شما برساند همه جای شیراز هستند و این یعنی  در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز شما را به شما تحویل می‌دهد.

فارس فروت

فارس فروت ارائه دهنده میوه و سبزیجات با کیفیت و قیمت تضمین شده و بدون واسطه و در سریع ترین زمان ممکن به مشتری های گرامی ​​​​و همچنین ارائه بستری امن و راحت جهت پروسه خرید اینترنتی شما شیرازی‌های عزیز می‌باشد.

  • آدرس اینترنتی فارس فروت: https://farsfruit.ir/
  • آدرس فارس فروت : شیراز، بلوار سیبویه، بازار میوه و تره بار، سمت راست، مغازه آرش
  • تلفن تماس فارس فروت: 09164884598

 

فروشگاه اینترنتی تره باکس

تره باکس فروشگاه آنلاین میوه

فروشگاه اینترنتی باباحسن

باباحسن یک فروشگاه فیزیکی به همراه امکان سفارش آنلاین محصولات سالم کشاورزی و دامپروری و فرآورده های آنها است. باباحسن در تلاش است بتواند محصولات و فرآورده های تهیه شده توسط تولیدکنندگان را به صورت مستقیم و با حذف واسطه های مختلف به همراه کنترل کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برساند.

  • آدرس اینترنتی فروشگاه باباحسن: http://www.babahassan.ir/
  • آدرس فروشگاه باباحسن: شیراز ، میدان احسان ، جنب درمانگاه سینوهه

 


چرا خرید از فروشگاه آنلاین میوه شیراز رواج یافته است؟

شما می توانید در منزل، محل کار یا هر مکان دیگری بنشینید و به راحتی از فروشگاه آنلاین میوه شیراز خرید خود را انجام دهید و این یکی از مهمترین مزایای خرید از فروشگاه آنلاین میوه شیراز به شمار می‌رود. از دیگر مزایای خرید از فروشگاه آنلاین میوه شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال با کیفیت و کمترین زمان ممکن : فروشگاه اینترنتی آنلاین میوه، در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین محصولات را به دست شما خواهند رساند. دیگر نیازی نیست که شما شیرازی عزیز برای انجام خرید در صف منتظر بمانند تا هزینه محصولات خریداری شده را بپردازند. براحتی می توانید در هر مکانی که قابل اتصال به اینترنت باشد، خرید اینترنتی خود را انجام دهید و دیگر نیازی به هدر دادن وقت برای رسیدن به مکان فیزیکی فروشگاه‌ها نیست.
  • صرفه جویی در وقت :با خرید از فروشگاه اینترنتی میوه شیراز، تنها با چند کلیک تمامی نیاز های خود را در حداقل زمان ممکن خریداری نمایید .
  • کاهش ترافیک : با خرید و سفارش دهی خود از طریق فروشگاه آنلاین میوه شیراز در کاهش ترافیک که یکی از عامل های مهم در شهر شیراز  میباشد را سهیم خواهید شد.
  • کاهش آلودگی : خرید از فروشگاه آنلاین میوه شیراز باعث  کاهش آلودگی و صرفه جویی در مصرف سوخت وسایل نقلیه خواهد شد. هرچند که ممکن است تاثیرات نسبتا کمی را داشته باشد اما قطعا در طولانی مدت تاثیرگذار خواهد بود.

 

فروشگاه آنلاین میوه

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 15 Average: 5]

اکتبر 12, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه دوربین عکاسی در شیراز x بخوانید...