منوی سایت

سرامیک خودرو در شیراز

بازدیدها: 2013

سرامیک خودرو در شیراز

تا حالا به دنبال سرامیک خودرو در شیراز بوده اید؟ سرامیک بدنه خودرو چیست؟ چه مزایا و معایبی سرامیک خودرو برای ماشین دارد؟ ما قصد داریم در این مقاله برای شما در مورد سرامیک خودرو در شیراز توضیحاتی بدهیم برای شناخت بیشتر شما امیدواریم که لذت ببرید.

 

سرامیک خودرو چیست؟

همانطور که از اسم سرامیک بدنه خودرو پیداست، این کار لایه با پوششی از نانو، بر روی بدنه خودرو ایجاد می‌شود. این پوشش از مولکول و فناوری نانو ساخته شده است که غیر قابل نفوذ در برابر عوامل مخرب محیطی است و در واقع با این پوشش نانو، خاصیت آسیب پذیری به حداقل می‌رسد.

 

سرامیک خودرو در شیراز

سرامیک خودرو در شیراز

 

روکش نانو سرامیکی خودرو چیست؟

وقتی ماشین جدیدی می‌خریم، رنگ و زیبایی بدنه‌ی آن، در چشم ما خودنمایی می‌کند. همه‌ی ما مشتاقیم این زیبایی، همیشگی باشد و بتوانیم همیشه از دیدن ماشین خود لذت ببریم. روکش نانو سرامیک خودرو نیز برای همین منظور وارد بازار شده، این پوشش سرامیکی به بدنه‌ی خودرو، درخشش و ایمنی بادوام را هدیه میدهد.

 

روکش سرامیک از چه جنسی است؟

از جنس پلیمر مایع است که به صورت دستی بر روی بدنه‌ی خارجی ماشین استفاده میشود. این پوشش بدنه، در پیوند با رنگ فابریک خودرو، یک لایه‌ی محافظتی بر روی سطح خارجی ایجاد می‌کند.

 

پوشش سرامیک بدنه خودرو:

پوشش سرامیک بدنه خودرو: پوششی به محکمی شیشه ولی انعطاف پذیر، با ماندگاری طولانی مدت و مقاومت فوق العاده در برابر نور فرابنفش و مواد شیمیایی همچنین عوامل مخرب محیطی مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده می‌باشد. با استفاده از پوشش سرامیک بدنه خودرو: عمق رنگ بدنه ماشین خود را چند برابر کرده به اصطلاح رنگ بدنه ماشین را زنده کنید همچنین براقیت چشم نواز و بالایی را به رنگ بدنه ماشین شما می دهد.

 

سرامیک خودرو در شیراز

سرامیک خودرو در شیراز هزینه سرامیک خودرو

 

چه عواملی روی هزینه سرامیک خودرو تاثیر می‌گذارد؟

نوع مدل ماشین:  اولین عامل تاثیر گذار روی هزینه سرامیک خودرو نوع مدل ماشین است. به طور مثال اگر صاحب ماشینی لوکس باشید، خدمات ویژه تری ارائه می‌شود.

نوع مواد نانو سرامیک: اگر بخواهیم هزینه‌ سرامیک بدنه خودرو را به صورت کلی بررسی کنیم، باید این موضوع را در نظر بگیریم که قیمت مواد نانو سرامیکی با هم متفاوت هستند. در واقع هر چه میزان خاصیت آبگریزی آنها بیشتر باشد، قیمت محلول نانو نیز افزایش پیدا می‌کند.

تعداد لایه‌ها برای ایجاد پوشش نانو سرامیک: سومین عاملی که روی هزینه سرامیک خودرو تاثیر می‌گذارد، تعداد لایه‌هایی است که برای ایجاد پوشش‌نانو سرامیک بر روی بدنه خودرو قرار می‌گیرد.

 

ریکاوری رنگ خودرو چیست؟

ریکاوری یا همان بازیابی رنگ بدنه خودروها، یکی از امور تخصصی است که در مراکز دیتیلینگ مجموعه لوکاپرو انجام می‌پذیرد. ریکاوری خودرو فرایندی است که در آن ظاهر رنگ بدنه خودرو به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. در این فرایند از مواد مختلفی از جمله، پولیش، واکس و همچنین مواد نانو سرامیک استفاده می‌شود، اما ابتدایی‌ترین و البته مهم‌ترین مرحله فرایند ریکاوری، تشخیص نوع آسیب‌های وارد شده به بدنه خودرو است.

 

ریکاوری رنگ خودرو شیراز

سرامیک خودرو در شیراز قیمت سرامیک خودرو

 

پولیش ماشین چیست؟

یک نوع ساینده است و مانند یک سمباده عمل می‌کند، اما با دانه هایی بسیار ریز تر از سمباده. در پولیش پرداخت بسیار ظریف انجام شده و این عمل بر اثر مالش مواد پولیشی و غلطش، و اصطکاک دانه های موجود در آن انجام می‌شود. وقتی می‌خواهید رنگ ماشین خود را براق و یا آن را ترمیم کنید، در واقع یک لایه بسیار نازک از سطح رنگ را از بین می برید و وقتی از یک پوشش فلز، برای براق کردن یک قطعه فلزی استفاده می کنید، باز هم یک لایه از آن فلز را حذف خواهید کرد که بعد از آن سطح کاملا تمیز و جدید در زیر لایه رویی نمایان می شود.

 

چرا قیمت سرامیک خودرو به صرفه است؟

قیمت سرامیک خودرو واقعا به صرفه است. در واقع می‌شود کسی هم که تا به حال سرویس سرامیک خودرو را درخواست نداده، می‌تواند با سبک سنگین کردن متوجه شود که نرخ سرامیک خودرو با توجه به مزایایی که دارد به صرفه است.

 

معایب نانو سرامیک خودرو:

  • زمان بر بودن نانو سرامیک بدنه خودرو
  • نیاز به تخصص
  • انتخاب زمان مناسب

 

سرامیک خودرو در شیراز

سرامیک خودرو در شیراز قیمت پوشش سرامیک بدنه خودرو مواد سرامیک خودرو

 

کاور بدنه خودرو چیست؟

امروزه زیبایی بدنه موضوع مهمی در بین علاقمندان به ماشین محسوب میشود با ورود ماشین‌های لوکس به بازار اهمیت حفظ زیبایی بدنه دوچندان شد. عواملی مانند نور خورشید، فضله پرندگان، آلودگی های محیط و گرد وغبار موجب کدر شدن رنگ ماشین و ایجاد خط و خش بر روی آن می‌شود.  درحال حاضر کاور بدنه ماشین بسیار محبوب تر از دیگر گزینه هاست. کاور بدنه ماشین با ایجاد یک لایه جدید بر روی بدنه، موجب زیبایی و براقیت سطح بدنه خودرو می شود. جالب است بدانید برخی انواع کاور ها دارای خاصیت نانو و آبگریز هستند و استفاده از این کاور بر روی شیشه خودرو باعث می شود که شیشه خودرو کثیف نشود و دیگر نیازی به برف پاک کن نداشته باشید.

 

نکات مهم برای نصب کاور بدنه خودرو:

قبل از شروع نصب بهتر است لوازمی که مانع چسبیدن صحیح کاور می شوند را از خودرو جدا کنید. لوازمی مانند آیینه خودرو، دستگیره، سپر و… ممکن است برای چسباندن برچسب مزاحمت ایجاد کنند و باعث قرار گرفتن هوا در زیر آن شوند. بهتر است با یک دستمال نمدار سطح ماشین را تمیز کنید. اینکار علاوه بر اینکه باعث چسبیدن بهتر کاور می شود، الکیتریسیته ساکن سطح بدنه را نیز از بین می‌برد. ممکن است برخی روکش ها روش نصب متفاوتی با بقیه داشته باشند. مثلا جهت چسباندن بالا به پایین برای بعضی از آنها مناسبتر است. پس قبل از شروع کار مطمئن شوید که روش درستی را انتخاب کرده اید. کاورها عرض کمی دارند پس سعی کنید برچسب را در انتهای بدنه یا روی لبه خودرو قرار دهید تا دیده نشوند.

 

کاور بدنه خودرو شیراز

سرامیک خودرو در شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 11 Average: 4.2]

مارس 24, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
حمام عمومی در شیراز x بخوانید...