منوی سایت

زیپ لاین شیراز

بازدیدها: 3536

زیپ لاین شیراز

شما چقدر از زیپ لاین در شیراز می‌دانید؟ زیپ لاین را اصلا چقدر می‌شناسید؟ بزرگترین زیپ لاین ایران در کدام شهر قرار دارد؟ اگر سوالاتی مشابه این سوالات برای شما هم پیش آمده است این نوید را به شما می‌دهم که تیم سارجو در اینجا به هرآنچه شما از زیپ لاین بخواهید پاسخ داده است و شما را با زیپ لاین پارک کوهستانی دراک شیراز آشنا کرده‌ایم. با ما همراه شوید.

زیپ لاین اصلا چیست؟

زیپ لاین ( zip-line ) ورزش و تفریحی مهیج است که امروزه در مناطق طبیعی گوناگون، پارک ها و مناطق دیگر نصب شده و روز به روز به علاقه مندان این رشته و تفریح جذاب در سراسر دنیا اضافه  می‌شود، زیپ لاین بوسیله یک قرقره و کابلی از جنس استیل ضد زنگ که در شیب نصب شده انجام می شود. زیپ لاین شکل های مختلفی دارد و اغلب به عنوان سرگرمی استفاده می شود.

زیپ لاین در شیراز

  • زیپ لاین پارک کوهستانی دراک شیراز

زیپ لاین دراک که در مجموعه بزرگ پارک کوهستانی دراک شیراز قرار دارد، با طول ۱۲۰۰ متر و ارتفاع ۲۰۰ متر، از هیجان‌انگیزترین جاذبه های گردشگری شیراز است و یکی از جذاب‌ترین زیپ‌لاین‌های ایران نیز به شمار می‌رود.

جالب است بدانید زیپ لاین دراک از لحاظ امنیتی در رتبه دوم امن ترین زیپ لاین های ایران قرار دارد. آموزش نحوه استفاده از زیپ‌لاین در کوه دراک صورت می‌پذیرد و مربیان آموزش‌دیده کوهنوردی و کوهستان روی آن نظارت دارند. از نکات جالب زیپ‌لاین دراک شیراز، استفاده از آن به‌صورت دو نفره است. بدین ترتیب کودکان زیر ۹ سال نیز می‌توانند به همراه یکی از والدین خود از لذت و هیجان زیپ‌لاین بهره ببرند.

آدرس زیپ لاین دراک: شیراز،  ابتدای بلوار حسینی الهاشمی، از سمت فرهنگ شهر،پارک کوهستانی دراک شیراز

شماره تماس: 09177202561

  • زیپ لاین پارک سایه شیراز

زیپ لاین سایه شیراز در دامنه کوه ساخته شده است، دارای دو لاین  به طول 400متر و ارنفاع70متر می‌باشد،  محیطی جذاب به همراه کافی شاپ و پل معلق نیز از دیگر ویژگی های این زیپ لاین است. قیمت زیپ لاین سایه شیراز نفری 40 هزار تومان می‌باشد.

ساعات کاری زیپ لاین سایه: شنبه تا چهارشنبه 17 الی 23 – پنج شنبه 16 الی 23 – جمعه 8 الی 23

آدرس زیپ لاین سایه: شیراز، بلوار رسول اعظم، جنب پارک نماز، بوستان سایه

شماره تماس:  09395050642

 

مطالب مرتبط :

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 14 Average: 4.7]

نوامبر 14, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
کوهنوردی شیراز x بخوانید...