منوی سایت

رستوران های شیراز

بازدیدها: 33453

لیست رستوران های شیراز

بهترین رستوران های شیراز، معروف ترین رستوران شیراز، بهترین باغ رستوران شیراز، رستوران های خوب شیراز، محبوب ترین رستوان های شیراز، این ها عبارت هایی هستند که برای هرکس ممکن است به محض شنیدنشان یک رستوران که اخیرآ به آن رجوع کرده در ذهنش نقش ببند، ولی خب باید بدانید که تعداد رستوران های خوب در شیراز کم نیستند ولی باز هم انتخاب بهترین رستوران های شیراز برای هر کس ممکن است متفاوت باشد. حال در ادامه به سراغ بهترین رستوران های شیراز می‌رویم، رستوران هایی که در شیراز بیشترین مشتری را در یک سال اخیر داشته و اسم و رسمی برای خود پیدا کرده است.

 

شما کدام رستوران های شیراز را ترجیح می دهید؟

بهترین رستوران های شیراز کدام است؟ از میان این همه رستوران در شیراز به کدام یک مراجعه کنیم؟  بهترین رستوران ایتالیایی در شیراز، بهترین رستوران سنتی شیراز با موسیقی زنده، باغ رستوران شیراز، بهترین رستورانهای شیراز با موسیقی زنده، رستوران هتل شیراز کجاست؟ اگر شما نیز نمی توانید از میان این همه رستوران در شیراز یکی را انتخاب نمایید با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب بهترین رستوران شیراز همراهی کنیم.

 

در رستوران شیراز چه می خورید؟

قبل از اینکه بهترین رستوران شیراز را به شما معرفی کنیم باید بدانیم که شما از چه غذایی لذت می برید؟ آیا سلیقه شما غذای ایتالیایی است و به دنبال بهترین رستوران ایتالیایی شیراز هستید؟ آیا می خواهید غذایتان را با موسیقی زنده میل نمایید و به دنبال بهترین رستوران سنتی شیراز با موسیقی زنده هستید؟ یا اینکه هوس بهترین کلم پلو در شیراز را کرده اید؟ یا می خواهید با خانواده دقایقی را بگذارینید و به دنبال رستوران شام ایرانی شیراز هستید؟ و یا به دنبال رستورانهای بافت قدیم شیراز هستید؟ با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران های شیراز باب سلیقه تان آشنا کنیم.

 

مطالب پر بازدید هفته: نمایندگی های خودرو در شیراز | سونوگرافی شیراز | بیمارستان پیوند اعضا شیراز | مراکز هایفوتراپی در شیراز | خوابگاه در شيراز | درمان قطعی دیابت در شیراز | رستوران های شیراز | نمایندگی ایران رادیاتور در شیراز | نمایندگی ال جی در شیراز | لیست فرهنگسراهای شیراز]

آدرس رستوران های شیراز

 

بهترین رستوران های شیراز کدام ها هستند؟

بهترین رستوران های شیراز، رستوران شام ایرانی شیراز، رستوران بالو شيراز، رستوران باغ راز شیراز، رستوران حصین شیراز، رستوران شرزه شیراز، رستوران هفت خوان شیراز، رستوران شاندیز، رستوران برنتین شیراز، رستوران شاطرعباس شیراز ، رستوران صوفی شیراز و… است که در ادامه آدرس و شماره تلفن هر یک از آن ها ذکر شده است.


بهترین رستوران شیراز به همراه منو رستوران های شیراز

 

بهترین رستوران های شیراز

همانطور که می دانید شیراز یکی از شهرهایی است که رستوران، فست فود، کافی شاپ و غذافروشی های بسیاری دارد اما تفاوت اصلی رستوران های شیراز با سایر شهرها، پخش موسیقی زنده در فضای رستوران است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کدام رستورانها در شیراز پخش زنده موسیقی دارند؟ یا بهترین رستورانهای شیراز کدامند؟ رستوران های برتر شیراز و رستوران های معروف شیراز کدام هستند؟ در ادامه با سارجو همراه باشید.


رستوران های شیراز – بهترین رستوران شیراز – بهترین رستوران سنتی شیراز – لیست رستوران های شیراز

رستوران های معروف شیراز

  •  رستوران عمارت شاپوری شیراز
  • رستوران هفت خوان شیراز
  • رستوران خوشا شیراز
  • رستوران صوفی شیراز
  • باغ رستوران باغ راز شیراز
  • رستوران سنتی شمس العماره شیراز
  • رستوران شرزه شیراز
  • رستوران بالو شيراز
  • رستوران حصین شیراز
  • رستوران شام ایرانی شیراز
  • رستوران برنتین شیراز
  • رستوران خوشا شیراز

رستوران شام ایرانی شیراز

رستوران شام ایرانی شیراز با منویی پر از انواع غذاهای سنتی شیرازی و غذاهای رسمی ایرانی به شما ثابت می‌کند که فرهنگ غذایی شیراز چقدر پربار است. محیط دلنشین این رستوران باسابقه با موسیقی دلپذیرتر‌ هم می‌شود و می‌توانید ساعاتی فوق‌العاده برای خود و خانواده‌تان در این رستوران بسازید.

آدرس رستوران شام ایرانی شیراز: قصرالدشت، کوچه ۱۷، جنب بیمارستان کوثر

رستوران شام ایرانی شیراز

بهترین باغ رستوران شیراز، باغ راز شیراز

 از بهترین باغ رستوران های شیراز، رستوران باغ راز است. رستوران باغ راز شیراز از زیبا ترین و مجلل ترین باغ رستوران های شیراز است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

آدرس باغ راز شیراز: شیراز، قصردشت، بلوار شاهد

رستوران باغ راز شیراز


یکی از باغ رستوران های زیبا در شیراز، باغ رستوران برنا شیراز

 

باغ رستوران برنا شیراز نیز از رستوران های زیبایی است که یکی از بهترین باغ رستوران های شیراز و بهترین رستورانهای شیراز از جایگاه مناسبی برخوردار است.

 باغ رستوران سنتی ترنج یکی از بهترین رستوران های سنتی با موسیقی زنده است. در این باغ رستوران انواع موسیقی های زنده سنتی و پاپ کلاسیک نیز اجرا میشود و لذت غذا خوردن در این رستوران را دو چندان خواهد کرد.


 رستوران عمارت شاپوری شیراز

رستوران سنتی شیراز با موسیقی زنده، بهترین رستوران های شیراز

یکی دیگر از بهترین باغ رستوران شیراز، رستوران باغ سنتی شاپوری

یکی دیگر بهترین باغ رستوران های شیراز لازم است که به رستوران سنتی شاپوری اشاره ای داشته باشیم.باغ رستوران شاپوری از رستوران های بسیار زیبای شیراز در سبک سنتی است. اگر به دنبال رستوران سنتی با موسیقی زنده هستید این رستوران گزینه ی خوبی است.

آدرس رستوران سنتی شاپوری شیراز: بلوار کریم‌خان، خیابان انوری، باغ و عمارت شاپوری

عمارت شاپوری یک بنای قدیمی دوطبقه است که در میان یک باغ زیبا با استخر و گلکاری های چشم نواز واقع شده، حیاط عمارت بعنوان کافی شاپ و رستوران عمارت در طبقه دوم بنا شده است. در رستوران عمارت شاپوری انواع پیش‌غذاها، دسرها، غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو میشود که با پخش موسیقی زنده، خاطرات لذت بخشی را برای شما برجای می گذارد.

هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران عمارت سرو می شود بنابراین اگر می خواهید از رستوران استفاده کنید می توانید برنامه ریزی تان به گونه ای باشد که یکی از وعده های غذایی را در آنجا میل نمایید.

علاوه بر این ظرفیت کلی عمارت شاپوری 150 نفر و ظرفیت اتاق‌ها بصورت جداگانه 10 تا 15 نفر است که آماده پذیرایی از جشن‌ها، مهمانی‌ها، ملاقات های دوستانه و قرارهای کاری شماست.


 

رستوران سنتی شرزه شیراز

رستوران شرزه یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوارن های شیراز است. نزدیک بودن به سایر مکان های تاریخی شیراز و پخش موسیقی زنده در آن از جمله ویژگی هایی است که گردشگران و مسافران را به رستوران سنتی شرزه می آورد. کباب لاری، باقالی پلو ماهیچه و ماهی کباب جزو غذاهای خوشمزه و با کیفیت این رستوران است البته کشک بادمجان و سالاد شیرازی آن هم خالی از لطف نیست.

رستوران شرزه: فارس – شیراز خیابان زند, خیابان مسجد وکیل 071-32241963


 

رستوران هفت خوان شیراز

رستورانهای شیراز با موسیقی زنده، بهترین رستوران شیراز با موسیقی زنده،

رستوران هفت خان شیراز و منو رستوران هفت خان شیراز

 

رستوران هفت خوان یک مجموعه غذایی لاکچری است که هر طبقه‌ آن طراحی داخلی منحصر به فرد دارد و مختص یک نوع غذاست.

مجموعه رستوران هفت خوان شیراز 5 رستوران و 2 کافی شاپ دارد که جمعا هفت خوان می شود. با هر ذائقه و سلیقه ای که باشید چنانچه وارد رستوران هفت خوان شوید می توانید از این مجموعه استفاده کنید. زیرا در هر خوان غذاهای مختلف ایرانی، فرنگی، فست فود و کافی شاپ سرو می گردد. جدا از همه اینها همیشه پخش موسیقی زنده در طبقات رستوران برقرار است. البته هر طبقه به فراخور حال و هوای هر طبقه موسیقی های متفاوت با سبک های مختلف نواخته میشود.

رستوران بین المللی هفت خوان

آدرس رستوران هفت خان: فارس – شیراز بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم

شماره تماس رستوران هفت خان: 071-12270000


 

رستوران صوفی شیراز

رستوران های شیراز|رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز

 

رستوران صوفی، یکی از قدیمی‌ ترین رستوران های شیراز است. رستوران صوفی دارای معماری سنتی است. مانند بقیه رستوران‌های معروف شیراز، موسیقی زنده هم جزو برنامه معمول آن است. بنابراین اگر به دنبال رستوران به همراه موسیقی زنده هستید یکی از پیشنهادهای ما رستوران صوفی شیراز است. یکی از موارد جالب در ورودی مجموعه صوفی، خانمی است که در حال پختن نان محلی است. در رستوران صوفی غذای ایرانی و فرنگی و انواع غذاهای سنتی شیراز را می توانید پیدا کنید.

رستوران صوفی | Soufi

آدرس رستوران صوفی: فارس – شیراز خیابان عفیف اباد، جنب بانک ملت

شماره تماس رستوران صوفی:071-36261573

 

 رستوران سنتی درویش شیراز

رستوران های شیراز| رستوران در شیراز

 

رستوران درویش یکی از رستوران های سنتی شیراز است. فضای داخلی رستوران درویش با گچ بری های بسیار زیبا و تخت های سنتی تزیین شده است. اگرچه برای نشستن، میز و صندلی هم دارد. میز اردور رستوران درویش دارای انواع سالادها و پیش غذاست، در طول سرو غذا موسیقی زنده نواخته می شود که سبک آن اغلب سنتی است. پس اگر به دنبال موسیقی سنتی زنده در شیراز هستید پیشنهاد ما رستوران درویش شیراز است.

 

رستوران خوشا شیراز

رستوران های شیراز | رستوران خوشا شیراز

رستوران خوشا شیراز

 

رستوران خوشا شیراز یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های شیراز است. رستوران خوشا شیراز انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می‌کند. رستوران خوشا شیراز با سالن پذیرایی سر پوشیده و آلاچیق‌های زیبا در فضای باز آماده پذیرای میهمانان در وعده‌های ناهار و شام است. اما اگر می خواهید از موسیقی زنده خوشا شیراز بهره مند شوید باید برای وعده شام به این مجموعه زیبا مراجعه نمایید.

 

معروف ترین باغ رستوران شیراز، باغ رستوران خوشا شیراز

از بهترین باغ رستوران های شیراز، باغ رستوران خوشا شیراز از غذا خوری های مجلل شیراز به حساب می آید. اگر به دنبال رستوران سنتی با موسیقی زنده هستید این رستوران شیراز گزینه ی خوبی است.

آدرس باغ رستوران خوشا شیراز: شیراز، بلوار صنایع، روبروی گلدشت حافظ

شماره تماس رستوران خوشا شیراز: 36504324


رستوران بالو شیراز ، رستورانی پنج ستاره از نگاه توریست‌ها

در رستوران بالو شیراز می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و سنتی شیرازی را نوش جان کنید. همین‌طور منوی کافه این رستوران با انوع خوراکی‌های عالی منتظر شماست. موسیقی دلنشین، دکوراسیون بسیار زیبا، دیزاین حرفه‌ای غذاها و اتمسفر صمیمانه، بالو را به یکی از جذاب‌ترین رستوران های شیراز تبدیل می‌کند. کلم‌پلوهای این رستوران را دست کم نگیرید.

آدرس سرای سنتی بالو شیراز : خیابان لطفعلی خان زند، بلوار دستغیب، خیابان سنگ سیاه

رستوران بالو شیراز

لیست کامل رستوران های شیراز

رستوران شیراز

آدرس رستوران های شیراز

شماره رستوران های شیراز

رستوران صوفی عفیف آباد شیراز، خیابان عفیف آباد، جنب مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس

07136284011

07136284012

رستوران های هتل شیراز شیراز، دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه چهارم 07132274820
رستوران سنتی شرزه شیراز شیراز، خیابان زند، خیابان مسجد وکیل

07132246648

رستوران دالاهو شیراز شیراز، بعد از پلیس راه شیراز – سپیدان 09391184346
رستوران صوفی ستارخان شیراز شیراز، ستارخان، روبروی مسکن و شهرسازی 07136491515
رستوران ایتالیایی بلپاسی شیراز شیراز، انتهای خیابان خاک شناسی، جنب کافی شاپ تولیپ

07132274925

07132274926

رستوران کهن شیراز شیراز، بین چهارراه چنچنه و تپه تلویزیون 07132292070
رستوران شاندیز شیراز شعبه 1 : شیراز، دروازه قران شعبه 2 : شیراز، بلوار چمران، هتل چمران 07132274749
رستوران هتل رویال شیراز شيراز، بلوار جديد قرآن (شهيد ربانی) 07132274356
رستوران منوچهری شیراز شیراز، کیلومتر یک جاده شیراز – سپیدان، روبه روی پمپ بنزین برادران شریفی 07136702871
رستوران سنتی اعیان شیراز شیراز، قدوسی غربی، خیابان محلاتی، بین کوچه 2 و 4 07136307458
رستوران فرنگی اعیان شیراز شیراز، ستارخان بعد از کوچه 5، مجتمع بهاران، جنب نمایندگی والی پور 07136290752
باغ رستوران خوشا شیراز شیراز، بولوار صنایع، روبروی گلدشت حافظ 07136504324
رستوران هندی دهلی شیراز شیراز، بلوار گلستان نرسیده به میدان، هتل رز ریحان 07136344040
مجموعه رستوران باغ راز شیراز شیراز، خیابان شاهد 07136235000
رستوران سنتی و بیرون بر کهن شیراز، ابتدای بلوار دکتر حسابی، بالاتر از میدان صنایع، سمت چپ 07136255794
رستوران و چایخانه سنتی خان سرا شیراز شیراز، بلوار صنایع بعد از پیتزا تا به تا 07136230988
رستوران رویال کارما شیراز شیراز، بلوار چمران، بلوار نیایش، نبش کوچه 13 07136252393
رستوران هامرز شیراز شیراز، بلوار ستارخان، مجتمع بهاران
رستوران مدرن باكويه شیراز شيراز، بلوار جديد قرآن، نرسيده به ميدان ابوالكلام، مجموعه باكويه

07132291000

07132281000

رستوران رودکی شیراز شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی 07132247291
باغ رستوران مهر آفرین شیراز شیراز، 200 متر بعد از زیر گذر شهرک گلستان، سمت چپ 09177029688
رستوران کلاسیک طوبی شیراز شیراز، معالی آباد، روبروی پارک ملت، کوچه جنب شیرینی آلما 07136359840
رستوران چینی اژدها شیراز شیراز، خیابان سمیه، خیابان شهید حدادی، جنب هتل آپارتمان سبز

07132286074

07132262386

مجموعه خوشا صدرا شیراز شیراز، شهر صدرا، فاز 1، میدان بهارستان، بلوار آبشار 07136417700
رستوران ایتالیایی ستاره فارس شیراز شیراز، خیابان عفیف آباد، مجتمع ستاره فارس

07136262083

07136262084

رستوران برنتین شیراز شیراز، ستارخان، نبش کوچه 12 07136282007
باغ رستوران نخلستان شیراز شیراز، بلوار صنایع، بعد از فرمانداری

07136231630

07136231631

سفره خانه سنتی خورشید شیراز شیراز، بعد از دروازه قرآن، جنب زیبا شهر 07132424193 07132424194
رستوران ایتالیایی داوینچی شیراز شیراز، بلوار چمران، هتل بزرگ چمران 07136262000
رستوران وزرا شیراز شیراز، معالی آباد، بین دوستان و پزشکان، ساختمان اوتانا 1، جنب بانک اقتصاد نوین 07136342006
رستوران بهاران شیراز شیراز، خیابان زند، روبروی دانشکده مهندسی 07132334343 07132355898
رستوران تین شیراز شیراز، میدان دانشجو، ابتدای ساحلی غربی 07132270529
کافه رستوران جردن شیراز شیراز، چهارراه حافظیه، به طرف دروازه قرآن، بعد از باغ جهان نما، روبروی خیابان نفت 07132260010
رستوران و بیرون بر خان نایب شیراز شیراز، فلکه گاز، ابتدای باغ تخت 07132284010 07132284020
رستوران دهلیز شیراز شیراز، خیابان ساحلی غربی، بالاتر از جهاد دانشگاهی 07132253132
رستوران زیتون شیراز شیراز، بلوار صنایع، تاچارا 07136255862 07136255867
رستوران سنتی سیتا شیراز شیراز، خیابان سمیه، روبروی درب شرقی پارک آزادی 07132289659
رستوران شاطرعباس شیراز شیراز، خاکشناسی 07132261371 07132261370
باغ رستوران میلانو شیراز شیراز، بلوار دکتر حسابی، مقابل شهرک بهشتی، کوچه 38 09013334190
رستوران بزرگمهر شیراز شیراز، کیلومتر 24 اتوبان شیراز-تخت جمشید، پل اول زرقان 07132628686 09023146861
سفره خانه سنتی کته ماس شیراز شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، تقاطع پیروزی (سه راه نمازی)، طبقه زیرین مهمانپذیر سعید 07132231818 07132231919
رستوران سلطانیه شیراز شیراز، بلوار بهشتی (خلدبرین)، جنب کوچه 12 07136471081 07136471082
مجموعه غذایی دست چین شیراز شیراز، نرسیده به زیرگذر شهرک گلستان، کوی آپادانا 07136223333
مجموعه غذایی آندیا شیراز شیراز، میدان ولیعصر، جنب درمانگاه نادر کاظمی 07137250087
رستوان ايتاليايی فورنو شیراز شيراز، صنايع، بالاتراز كوچه 16 دكترحسابی، جنب مبل خاورميانه 07136353607
رستوران و بیرون بر یزدی شیراز شیراز، خیابان 20 متری سینما سعدی (هفت تیر) 07132337777
رستوران درویش شیراز شیراز، قصردشت، رحمت آباد، روبروی بانک مسکن 07136268898
رستوران سوفیا شیراز شیراز، خیابان شمس تبریزی (سه راه بهار)، جنب آش شمس تبریزی 07138202010
رستوران نمکدون شیراز شیراز، تقاطع بولوار آزادی و خیابان ارم، هتل ستارگان 07132276100
رستوران سریر شیراز شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی غربی، بعد از پارک محله 07136278322 07136278735
رستوران هخامنش شیراز شیراز، خیابان حر، روبروی آتش نشانی، نبش کوچه 6 07132284200
کافه رستوران طاقچه شیراز شیراز، بلوارآزادی، بین چهارراه باغتخت ومیدان اطلسی، بعد از کوچه 10. 07132278058
رستوران هزار و یک شب شیراز شیراز، زیرگذر صنایع، 500 متر به طرف کمربندی اکبرآباد 07136247816
رستوران آب و آتیش شیراز شیراز، شهرک صدرا، بلوار دانش، روبروی بانک ملی 07136410660
رستوران لوتوس شیراز شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین، هتل بین المللی پارس. 07132332255
رستوران سلامت گستر نیایش شیراز شیراز، بلوار چمران، بلوار نیایش، کوچه 3، بعد از اولین چهارراه، سمت چپ 07136362047
رستوران پاتریس شیراز شیراز، بولوار صنایع، کوچه 16 دکتر حسابی، انتهای کوچه سمت راست 07136543460
رستوران سن مارکو شیراز شیراز، فرهنگ شهر، روبروی نمایندگی تویوتا 07136332225
مجتمع پذیرایی احسان شیراز شیراز، خیابان قصردشت، بالاتر از دانشکده دندانپزشکی، ابتدای خیابان مهدی آباد 07136278571
رستوران انارستان شیراز شیراز، بلوار صنایع، ورودی آرین، فرعی 22/8 07136357986
رستوران اکبر جوجه شیراز شیراز، کیلومتر 5 دروازه قرآن، 20 متر مانده به پلیس راه، سمت راست 09173154128
باغ و رستوران ترنج شیراز شیراز، پل صنایع به سمت اکبر آباد، سمت چپ، کوچه حشمت الله دینکانی، کوچه 5 09178187484
مجموعه غذایی آیوت شیراز شیراز، شهرک صدرا، بلوار مولانا، نبش بلوار ارم 07136435100
خانه فرهنگ وكيل شیراز شيراز، روبروى حمام وكيل، پلاك 22 07132230884
باغ رستوران پشت راه شیراز شیراز، شهرک آرين، اتوبان محلاتی به طرف كمربندی، بعد از پل شهيد ذيانی، داخل كند رو فرعی دوم 09351825440
مجموعه پذيرايی بيروت شیراز شيراز، ستارخان، نبش كوچه12 07136273615
خانه باغ ایرانی شیراز شیراز، چهاراه گمرک، خیابان مشیر شرقی، کوچه 18 07132325184
رستوران و بیرون بر نون و نمک شیراز شیراز، بزرگراه گویم – سپیدان، 500 متر بعد از ایران خودرو 09173173759
باغ رستوران یاس شیراز ورودی جاده صدرا، 2 کیلومتر بعد از هایپر استار، سمت راست 07136123066
رستوران هال شیراز شیراز، بلوار نیایش، جنب کافه گرن، ساختمان هومر 07136541866
رستوران سرو شیراز شیراز، هدایت غربی، کافه رستوران سرو 09215756576
رستوران سنتى سراى مهر شیراز شیراز، بازار وکیل، سرای مشیر 07132229572
مجموعه غذایی دارات شیراز شیراز، بلوار دکتر حسابی، روبروی شهرک آرین 07136239519
رستوران و چايخانه سنتی آوا شیراز شیراز، بلوار دکتر حسابی، شهرک آرین، کوچه 22/8 09173171927
کافه رستوران اشکنه شیراز شیراز، بلوار کریم خان زند، خیابان رودکی بین هتل کریم خان و آریو برزن 09174807003
سفره خانه سنتی و رستوران کیلیم شیراز شیراز، فلکه صنایع، بلوار دکتر حسابی، انتهای کوچه16 09016538779
باغ رستوران یاد ایام شیراز شیراز، بلوار دکتر حسابی، انتهای کوچه 16، سمت چپ 09170003056
باغ رستوران جای همیشگی شیراز شیراز، خیابان دینکانی، کوچه 4 ( کمربندی صنایع ) 09395494947

حالا نوبت شماست که اگر رستوران خوب و با کیفیتی می شناسید و تجربه ی حضور خوبی در آنجا داشتید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از نظر شما بهترین رستوران شیراز کدام است؟ و دلیل انتخاب شما چیست؟

لینک های مرتبط:


لیست رستورانهای بافت قدیم شیراز

کافه رستوران عتیق در میان بهترین رستوران های شیراز

آدرس کافه عتیق: بلوار کریمخان زند، خیابان رودکی، کوچه ۲ رودکی، ابن سینا، کافه عتیق

رستوران خانه سنتی پرهامی

آدرس خانه پرهامی: خیابان لطفعلی خان زند، محله گود عربان، روبروی مسجد نصیرالملک، کوچه ۳۶/۴، پلاک ۱۰

بهترین رستوران شیراز

رستوران و اقامتگاه تاریخی درب شازده

آدرس درب شازده: خیابان دروازه سعدی، کوچه‌ی بازارچه‌ی فیل

 

آدرس رستورانهای بافت قدیم شیراز

 

نمونه غذای رستوران های شیراز

رستوران های خوب شیراز، باغ رستوران با موسیقی زنده در شیراز، رستوران سنتی شیراز

رستوران های شیراز

 

نمونه غذای رستوران های شیراز

نمونه غذای رستوران های شیراز

 

رستوران های شیراز|بهترین رستوران شیراز

نمونه غذای رستوران های شیراز

 

منو رستوران هفت خوان شیراز رستوران سنتی پات شیراز رستوران لبنانی طباخ شیراز

رستوران های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 11 Average: 4.8]

جولای 24, 2019
دسته بندی :
4
  1. مينا حسين زاده گفت:

    سلام
    من رستوران كته ماس رو نميشناختم به پيشنهاد شما براي ناهار رفتيم اونجا. غذاشون عالي بود پيشنهاد ميكنم كته كبابش رو حتما تست كنيد اما از ميز اردور راضي نبودم، راستي اجراي موسيقي هم خيلي عالي بود اهنگهاي شاد نواحته شد و ما لذت برديم.
    ممنونم

  2. admin گفت:

    خوشحالیم که محتوای تیم سارجو در باب رستوران های شیراز برای شما مفید واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
بهترین استیک شیراز x بخوانید...