منوی سایت

راهکارهای طبیعی برای بزرگ کردن سینه

بازدیدها: 18627

راهکارهای طبیعی برای بزرگ کردن سینه

راضی بودن از اندام و فرم سینه برای خیلی از خانم‌ها امروزه با پرداخت هزینه‌های گزاف بدست می‌آید و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از اندام و ظاهر خود بدون هیج هزینه و زحمتی کاملا راضی باشد. سایز سینه‌ها نیز برای عده‌ای از خانم‌ها نیز که نه تنها به زیبایی ظاهری کمک بسیاری خواهد کرد بلکه در رابطه جنسی نیز بسیار تاثیرگذار است راضی کننده نیست. با ما همراه شوید تا با روش‌های طبیعی برای بزرگ کردن سینه بدون نیاز به جراحی آشنا شوید.

 

راهکارهای طبیعی برای بزرگ شدن سینه

  •  بزرگ کردن سینه با ورزش کردن

ورزش کردن و انجام تمرینات ویژه بر روی سینه‌ها یکی از راهکارهای ماندگار برای افزایش سایز سینه است.بعضی تمرین‌ها هستند که سینه هایتان را درشت می‌کنند وحتما برای انجام صحیح این ورزش‌ها با یک مربی ورزش مشورت کنید. البته در میان تمرین‌هایی که برای بزرگ شدن سینه وجود دارند، ما شنا سوئدی ضربدری با دمبل و تمرینات شبیه به آن را پیشنهاد می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند تا عضلات سینه را تقویت کنید.

 

بزرگ کردن سینه به روش

 

  • بزرگ کردن سینه با نوشیدن مایعات مقوی

نوشیدن مایعات و مواد مغذی یک راهکار طبیعی برای بزرگ کردن سینه ها باشد. در طول روز باید نوشیدنی‌های مغذی و ویتامین دار بنوشید تا سینه های تان بزرگ شود هر روز ترکیبی از شیر و آب پاپایا بنوشید. در واقع شیر و آب پاپایا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به رشد سینه ها کمک می کنند. اگر نمی توانید آب پاپایا را بگیرید، خود این میوه را در سالاد میوه یا اسموتی استفاده کنید.

 

 

  • بزرگ کردن سینه با ماساژ روزانه سینه‌ها

ماساژ روزانه پستان‌ها به فرم دادن و بزرگ کردن پستان ها کمک می‌کند، سینه ها را آزاد کرده و روی تخت صاف یا زمین دراز بکشید با دست راست سیــنه چپ را در دست بگیرید و با نوازش از طرفین به سمت نوک سیــنه انرا خیلی آرام ماساژ دهید. این کار را بطور مرتب روزانه به مدت 30 دقیقه انجام دهید.

برای اثر بخشی بیشتر این ماساژ رزوانه می‌توانید از موادی مثل آلوورا، روغن زیتون، یا روغن بادام، روغن گندم، روغن کنجد کمک بگیرید و ماساژ روزانه سینه‌ها را به کمک این مواد انجام دهید و 2 بار در روز این کار را انجام دهید.

  •  بزرگ کردن سینه‌ با مصرف رازیانه

مصرف رازیانه یکی از راه های بزرگ شدن سینه در یک ماه هستند ، شما باید بدانید چون دانه‌های رازیانه شامل یک منبع عالی فلاونییدها هستند که می‌تواند سطح استروژن را در بدن شما افزایش دهد و رشد بافت پستان را بهبود بخشد .

طریقه مصرف عرق رازیانه برای بزرگ شدن سینه برای خیلی از خانم‌ها جای سوال دارد. عرق رازیانه را شاید به اندازه بذر رازیانه تاثیرگذتر نباشد ولی به هرحال ماساژ سینه‌ها با عرق رازیانه و یا نوشیدن عرق رازیانه در بزرگ شدن سایز سینه‌ها تاثیرگذار است.

 

مصرف رازیانه برای بزرگ کردن سینه

 

  • بزرگ کردن سینه با تخم کتان

مصرف تخم کتان که حاوی فیتواستروژن(نوعی استروژن گیاهی) هستند، به رشد سینه‌ها کمک خواهد کرد. مصرف مرتب تخم کتان به افزایش سایز سینه کمک خواهد کرد، البته مصرف منظم و صبر دو عنصر مهم هستند که در تاثیرگذاری تمام مواد طبیعی برای یزرگ کردن سینه نقش بسزایی دارند.

  • بزرگ شدن سینه با شیر سویا

شیر سویا به دلیل داشتن ایزوفلاون ها که ساختارشان شبیه به استروژن است به بزرگ شدن سینه ها کمک می‌کند . همچنین شیر سویا سرشار از پروتئین است .

روش درست کردن شیر سویا در منزل :

ابتدا حدود 125 گرم لوبیا سویا را به مدت ۱۰ تا ۱۶ دقیقه خیس کنید و پس از آن پوست لوبیاهای سویا را بگیرید . سپس دانه های سویا را به مدت ۲ دقیقه داخل فر یا ماکروویو حرارت دهید تا آنزیم های طعم آن از بین بروند . در مرحله ی بعد ، لوبیاهای سویا را به همراه ۱ لیتر آب در مخلوط کن ریخته و سپس آن را آبکشی کنید . این مایع شیر سویا نام دارد و باید آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بجوشانید.

شیر سویا را پس از سرد شدن می‌توانید میل کنید و تا ۳ روز در یخچال نگه دارید . برای طعم بهتر آن می توانید از شکلات ، وانیل ، یا نمک نیز استفاده کنید.

 

  • بزرگ شدن سینه با موز

موز به عنوان یک آرامش دهنده طبیعی برای ماهیچه ها شناخته می شود و همچنین غنی از پتاسیم و منیزیم است که می تواند به طور موثر اندازه سینه های زنان را به طور طبیعی بهبود بخشد. به همین دلیل است که موز در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه ضروری است.  برای بهترین نتیجه، شما باید موز رسیده فیبری را به جای موز گوشتی انتخاب کنید.

موز را له و به آن روغن اضافه و مخلوط کنید و بصورت دورانی دقایقی روی سینه ها ماساژ دهید و بعد با آب گرم بشویید این کار را دوبار در روز به مدت یک ماه انجام دهید تا نتیجه ی دلخواه حاصل شود.

 

 

  • بزرگ شدن سینه با ترک عادت‌های غلط

عادات بد باعث می‌شوند که رشد سینه هایتان متوقف شود. برای مثال، سیگار کشیدن از رشد سینه جلوگیری می‌کند. مصرف زیاد الکل نیز نه تنها سینه‌ها را از بین می‌برد، بلکه موجب سرطان نیز می‌شود. مصرف زیاد قهوه، زیاد کار کردن (و در نتیجه استرس زیاد)، خواب کافی نداشتن، علل دیگر رشد نکردن سینه‌ها هستند. با تصحیح سبک زندگی به بزرگ کردن سینه‌ها به روش طبیعی کمک خواهید کرد.

  • بزرگ شدن سینه با قرص ویتامین e

بزرگ شدن سینه با قرص ویتامین e بر کسی پوشیده نیست، چرا که یک تنظیم کننده موثر هورمونی است. قرص ویتامین e  برای بزرگ شدن سینه باعث افزایش ترشح هورمون های تخمدان شده و کمک می‌کند تا سطح استروژن خون ثابت بماند. مصرف روزانه یک قرص ویتامین e  به بزرگ شدن سینه‌ها کمک خواهد کرد.

شایان ذکر است اگر بدنبال یک منبع طبیعی ویتامین e هستید، برگ آب تره به عنوان یک منبع غنی از ویتامین E شناخته شده است که برای بزرگ شدن سینه ها در زنان بسیار مفید است. قبل از اینکه از آن استفاده کنید، برگ های آب تره باید به پودر تبدیل شوند. پودر برگ آب تره را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید و سپس هر روز می توانید آن را بنوشید.

 

 

  • بزرگ شدن سینه با مصرف غذاهای حاوی استروژن

همانطور که می‌دانید استروژن یک هورمون زنانه است که به بزرگ شدن سایز سینه‌ها کمک خواهد کرد، مصرف روزانه غذاهای حاوی استروژن در افزایش این هورمون زنانه در بدن و در نتیجه بزرگ شدن سینه‌ها بسیار تاثیرگذار است. بعضی از غذاهای حاوی مقادیر قابل توجه استروژن شامل:

عدس و نخود –  لوبیای قرمز و لوبیای لیما – لبنیات مانند پنیر و ماست – تخم شنبلیله – ادویه جات مانند مریم گلی، شبدر و پونه – میوه هایی مانند سیب، گیلاس و آلو – سبزیجاتی مانند چغندر، هویج و خیار – دانه هایی مانند برنج، جو و گندم.

  • بزرگ شدن سینه با آب پیاز

بزرگ شدن سینه با آب پیاز شاید برایتان تعجب آور باشد، اما اگر می خواهید به نتیجه قابل ملاحظه ای دست یابید، سعی کنید قبل از اینکه به خواب بروید، این درمان را به کار برید و آن را تا صبح که از خوب بیدار می شوید در همان حال بگذارید. بعد، مخلوط را با آب گرم بشویید. حتما استفاده از آب پیاز به دلیل بوی آن کمی برای شما سخت خواهد بود اما دو ماه تحمل کنید تا نتایج قابل توجهی را به زودی مشاهده نمایید.

 

بزرگ شدن سینه

 

سخن آخر

در این مقاله تیم سارجو بر آن شد تا شما را برای داشتن سینه‌های بزرگ و خوش فرم کمک کند تا به روش طبیعی بدون نیاز به جراحی به آنچه می‌خواهید برسید. تمام روش‌های طبیعی که برای افزایش سایز سینه در بالا ذکر شد نیازمند صبر و حوصله است تا به نتیجه دلخواه برسید. فراموش نکنید نباید از بعضی از این داروها به طور هم زمان استفاده کنید زیرا این امر باعث عوارض غیر منتظره‌ای خواهد شد.

 راهکارهای طبیعی برای بزرگ کردن سینه روشهای بزرگ شدن پستانها در طب سنتی بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند بزرگ كردن سينه با طب سوزنی آيا خوردن سينه باعث بزرگ شدن آن ميشود؟ نی نی سایت امپول استروژن براي بزرگ شدن سينه ويتامين اي براي بزرگ شدن سينه چیکار کنم سینم بزرگ بشه طريقه مصرف عرق رازيانه براي بزرگ شدن سينه

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 12 Average: 3.2]

اکتبر 19, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
پانچ صورت در شیراز x بخوانید...