منوی سایت

درمان سلولیت در شیراز

بازدیدها: 496

درمان سلولیت در شیراز

اگر شما هم می‌خواهید از درمان سلولیت در شیراز و همچنین مراکز درمان سلولیت در شیراز آگاه شوید، ادامه این مقاله را از دست ندهید، تا ضمن پاسخ به پرسش‌هایی از قبیل، درمان قطعی سلولیت وجود دارد یا خیر ؟ درمان سلولیت پشت پا با ورزش امکان پذیر است؟ شما را با مراکز درمان سلولیت و درمان سلولیت با لیزر آشنا کنیم.

 

در پست درمان سلولیت در شیراز می‌خوانیم

 


سلولیت چیست؟

سلولیت عارضه‌ای است که در آن پوست مناطقی از ذخایر چربی دارد و این ذخایر چربی یک حالت فرورفته و ظاهری ناصاف به پوست می‌دهند. سلولیت‌ها  در واقع چربی بدن تان هستند که ظاهری نامناسب روی سطح پوست تان ایجاد می کنند. زمانی که چربی زیر جلدی، خلاف جهت شبکه بافت همبند و نزدیک به سطح پوست تان فشار وارد می کند، باعث ایجاد ظاهری برآمده و فرورفته روی پوست تان می شود.

 

سلولیت در شیراز


آیا سلولیت در مردان و زنان یکسان ظاهر می‌شود؟

اغلب آقایان به دلیل داشتن پوستی محکم‌تر، سلولیت ندارند.‌ دلیل دیگر نیز هورمون‌ها هستند. هورمون‌ها از عوامل عمده در تنظیم و تعدیل سوخت وساز و ذخیره چربی‌ها در زیر پوست هستند. ولی اگر دچار سلولیت شوند (که درصد بسیار کمی از آقایان درگیر سلولیت می‌شوند)، این بافت همبند، یک الگوی متقاطع ایجاد می‌کند که همانند یک توری برای ایجاد ظاهری صاف‌تر در هنگام پوشش دادن چربی‌ها عمل می‌کند.

زنان در دوران بلوغ، سندرم پیش ازقاعدگی، یائسگی و در ماه‌های اول استفاده از قرص‌های بارداری دچار تغییرات هورمونی می‌شوند و به همین دلیل است که اغلب زنان لاغر و یا دارای وزن مناسب هم سلولیت دارند، که در خانم‌ها، سلولیت شکل لانه‌زنبوری را تشکیل می‌دهند که به لایه‌های چربی اجازه می‌دهد تا در بین آن‌ها وارد شود،


علل ایجاد سلولیت را می‌دانید؟

  • هورمون‌ها

هورمون ها نقش مهمی در بروز سلولیت بازی می کنند. استروژن، انسولین، نورآدرنالین، هورمون های تیروئید و پرولاکتین بخشی از فرایند تولید این عارضه هستند

  • عوامل ژنتیکی

برخی ژن های خاص احتمال بروز سلولیت را افزایش می دهند. عوامل ژنتیکی به ویژگی های شخصی وابسته اند، از جمله سرعت متابولیسم در بدن فرد، توزیع چربی در زیر پوست و نژاد شخص. تمام موارد نامبرده بر روی احتمال بروز سلولیت تاثیر می گذارند.

  • رژیم غذایی

اگر شما  چربی، کربوهیدرات یا نمک بیش از حد در رژیم غذاییتان مصرف می‌کنید  و یا مواد غذایی دارای فیبر کمتری روزانه مصرف می‌کنید، احتمال شکل گرفتن سلولیت در پوستان افزایش خواهد یافت.

  • ورزش نکردن

ورزش نکردن و عدم فعالیت باعث تجمع چربی در زیر پوست و ایجاد سلولیت خواهد شد.

 

 

  • گردش خون

هنگامی که گردش خون ضعیف و نارسا باشد، بدن دچار کمبود اکسیژن می‌شود و این باعث منقبض شدن بافت‌های الیافی پوست می‌شود.

 

از دیگر عوامل ایجاد سلولیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استرس و خستگی‌های طولانی
  • سبک زندگی
  • نور خورشید
  • پوشیدن لباس تنگ
  • افزایش سن
  • اضافه وزن
  • جنسیت

 


 درمان سلولیت چگونه ممکن است؟

اگر سلولیت شما را اذیت می کند و به عنوان یک شیرازی بفکر درمان سلولیت در شیراز و درمان قطعی سلولیت افتاده‌اید . در ادامه به روش‌های درمان سلولیت  اشاره می‌کنیم:

  • درمان سلولیت با لیزر

درمان سلولیت با لیزر درمان  مورد تأیید FDA است و از فیبر لیزری ریز برای جدا کردن نوارهای فیبری در زیر پوست که موجب پایین کشیدن پوست رویی و ایجاد ظاهری ناهموار و دارای فرورفتگی بر روی پوست می‌شود استفاده می‌کند. این روش همچنین به از بین بردن چربی زیر جلدی و افزایش تولید کلاژن برای بهبود خاصیت ارتجاعی و بافت پوست کمک می‌کند. پس از تنها یک جلسه، پیشرفت‌های فوری مشاهده می‌شود. درمان قطعی سلولیت به این روش ممکن است.

 

  • درمان سلولیت باکرایولیپولیز

کرایولیپولیز یک درمان غیرتهاجمی است که مورد تائید FDA است و شامل فریز و دفع کردن لیپیدهای سلول چربی می باشد. برای حل شدن یک اینچ چربی، به چندین جلسه درمان نیاز است که می‌تواند سه یا چهار ماه طول بکشد. روند از بین بردن چربی می‌تواند ظاهر سلولیت را بهبود بخشد.

 

  • درمان سلولیت با رژیم غذایی

رژیم غذایی بر روی تمام بخش های بدن تاثیر می گذارد، بنابراین انتخاب یک رژیم غذایی سالم و متعادل اهمیت زیادی دارد. یک رژیم غذایی سالم می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند. مصرف غذاهای فرآوری شده و قندی را کاهش دهید، مصرف این نوع غذاها باعث تجمع سموم و چربی در بدن می شود.

 

  • درمان سلولیت با آر اف

یکی از بهترین روش های درمان سلولیت ، استفاده از روشی به نام آر اف است. در این روش با استفاده از ماساژ و ساکشن به تحریک تولید کلاژن ها پرداخته می شود. این درمان که کاملا بدون درد است از انرژی گرما برای آزاد کردن سلول های چربی استفاده می کند. سپس این چربی ها توسط کبد، فرآوری شده و از بدن خارج می شود. آر اف یک روش غیر تهاجمی بدون نیاز به جراحی است که هیچ عارضه ای به دنبال ندارد.

 

 

  • درمان سلولیت با کویتیشن

کویتیشن یکی از بهترین و موثرترین روش های درمان سلولیت و چربی‌های جمع شده در سطوح مختلف بدن است. این روش باعث حل چربی تحت درمان امواج اولتراسوند در سطح خارجی بدن می شود. این روش، مطمئن تر و مقرون‌به صرفه‌تر از روش‌های جراحی تهاجمی برای درمان سلولیت است.

 

  • درمان سلولیت با چربی سوزی

این یک روش غیرتهاجمی است که توسط FDA تأیید شده است و برای حذف نواحی چربی در قسمت تحتانی شکم و پهلوها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش سلول‌های چربی منجمد می‌شوند؛ سپس به آرامی و بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطرف حل می‌شوند.


مراکز درمان سلولیت در شیراز

حال که با روش‌های درمان سلولیت آشنا شدید در زیر لیست مراکز درمان سلولیت در شیراز را برای راحتی بیشتر شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم.

لیست مراکز درمان سلولیت در شیراز

نام مرکز درمان سلولیت در شیراز آدرس مرکز درمان سلولیت شیراز شماره تماس
کلینیک تخصصی ماه شیراز، معالی آباد، بین خلبانان و دوستان، مجتمع تجاری اهورا،
طبقه 4، واحد 44 و 45
071-36341678
کلینیک تخصصی دی   شيراز -معالي آباد -نبش خيابان پزشكان -مجتمع پزشكان – طبقه اول واحد ١٣-١٢-١١ 07136342020
کلینیک رژیم درمانی ، تناسب اندام و لاغری
نوتریسنت
شیراز، بلوار ستارخان، روبروی ولیعصر قصردشت، ساختمان خضرا 1، طبقه 5، واحد 55 071-36271592
کلینیک زیبایی و لیزر ایرسا شیراز- خیابان قصرالدشت، بلوار میرزای شیرازی، روبروی بیمارستان کوثر، پلاک 100 071-36353031
کلینیک پوست و لیزر کیانا شیراز، ولیعصر قصردشت، نبش کوچه 7، ساختمان امید، طبقه 3، واحد 9 071-36292803
مرکز تندرستی و زیبایی پاد شیراز ، بلوار معالی آباد، نبش 35 متری دوستان،
ساختمان اداری الوند، طبقه چهارم شماره 403
071-36341063
کلینیک زیبایی دکتر محمد علی جلائی شیراز، فرهنگ شهر، کوچه 29، ساختمان پزشکان(مسیحا)،
طبقه فوقانی بانک ایران زمین، طبقه اول، واحد 1
09173099441
مرکز زیبایی دکتر حمید مهاجری نژاد شیراز، خیابان قصردشت، خیابان قم آباد، حد فاصل کوچه 4 و 6، پلاک 153 071-36272440
مرکز سلامت نگر الوند شیراز، معالی آباد، نبش خیابان دوستان، ساختمان اداری الوند،
طبقه چهارم، واحد 402
071-36340982
مرکز تخصصی ایکس بادی vip شیراز، قدوسی غربی، بین کوچه 17 و 19، طبقه فوقانی بانک رفاه 07136303326
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 4.3]

اکتبر 7, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروش اکستنشن مژه در شیراز x بخوانید...