منوی سایت

خالبرداری در شیراز

بازدیدها: 4737

خالبرداری در شیراز

آیا شما شیرازی عزیز بفکر خالبرداری در شیراز و برداشتن خال‌های خود هستید؟ شاید هم می‌خواهید بدانید هزینه برداشتن خال چقدر است؟ از خالبرداری با لیزر co2 چیزی می‌دانید؟ شاید هم بفکر خالبرداری با rf هستید؟ از عوارض برداشتن خال با با دستگاه rf چیزی شنیده‌اید؟ از مراکز فوتونا در شیراز اطلاع دارید؟ جواب تمام سوالات شما راجع به خالبرداری اینجاست! ادامه این مطلب در مورد خالبرداری در شیراز را حتما بخوانید.

مط


مهم‌ترین عناوین پست خالبرداری در شیراز


خالبرداری در شیراز

وجود خال روی صورت یا سایر اندام ها می‌تواند برای فرد تا حد زیادی آزار دهنده باشد، یا وجود خال اعتماد به نفس او را کاهش داده و یا نوع آن او را نگران کرده است. خال‌ها می‌توانند غیر سرطانی، سرطانی و با بینابینی باشند. خال‌های غیر سرطانی همیشه لازم نیست که برداشته شوند، اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند که خال‌هایشان را بدون توجه به سرطانی بودن یا نبودن آن، از بین ببرند و از خالبرداری در شیراز برای این امر کمک می‌گیرند.

 

خالبدراری در شیراز برای رفع انواع خال بکار می رود.


هزینه برداشتن خال چقدر است؟

هزینه برداشتن خال بسته به پزشک و اندازه و تعداد خالی که می‌خواهید بردارید، متفاوت است. به خاطر داشته باشید که برخی از روش‌های خالبرداری در شیراز ممکن است به بیش از یک جلسه درمان نیاز داشته باشد. قبل از اینکه برای برداشتن خال‌هایتان اقدام کنید، مطمئن شوید که پزشک خال را معاینه کرده و تعداد جلسات درمانی موردنیاز را برآورد کرده است. همچنین از پزشک بخواهید برآوردی از هزینه برداشتن خال برای شما انجام خواهد داد.

 


روش های خالبرداری در شیراز چگونه است؟

روش‌های خالبرداری در شیراز متنوع بوده و نوع آن‌ها به اندازه و شکل خال بستگی دارد و با توجه به نوع ضایعه پوستی، پزشک متخصص در جلسه مشاوره مناسب‌ترین روش خالبرداری در شیراز تعیین می‌کند. البته به طور کلی نمی‌توان گفت کدام روش بهتر است. چرا که برای هر نوع ضایعه، روشی خاص مناسب‌تر است.

 

خالبرداری در شیراز را زیر نظر متخصص انجام دهید

 

  • برداشتن خال با لیزر

در صورتی که خال کوچک باشد می‌توان آن را به وسیله درمان لیزری از بین برد. در فرایند برداشت لیزری خال با استفاده از انرژی نوری رنگدانه‌های موجود در خال از بین می‌روند.

  • تراشیدن خال

برخی از خال‌ها را می‌توان با استفاده از چاقوی جراحی تراشید. در این روش ابتدا بی حسی موضعی بر روی خال صورت گرفته و سپس با استفاده از چاقو، خال تراشیده می‌شود تا این که تبدیل به یک زخم مسطح شده و همچنین نیاز به بخیه هم ندارد، تراشیدن خال چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد و زخم آن معمولا پس از 10 روز تبدیل به یک لکه صورتی شده که 4 هفته ای باقی می‌ماند. پس از چند ماه فقط یک زخم کوچک از آن باقی خواهد ماند.

  • جراحی خال

برخی خال‌ها را باید به روش جراحی از بین برد. این فرایند جراحی تحت بی حسی موضعی انجام شده و در آن برش های کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌شود. یک جای زخم کوچک نیز پس از فرایند بر جای مانده که با گذشت زمان محو می‌شود.

 


خالبرداری با rf

مواقعی که هدف از برداشتن خال، فقط زیبایی است، می‌توان از دستگاه رادیوفرکانسی که RF هم نامیده می‌شود برای برداشتن ضایعات هم سطح یا برجسته پوست کمک گرفت، بدون این که اسکاری بر جای بگذارد. به دنبال برداشتن خال با RF یا لیزر محل آن ابتدا قرمز و سپس صورتی شده و در عرض 3 تا 4 هفته، رنگ صورتی کم رنگ و به تدریج محو می شود. اگر خال به طریقه جراحی برداشته شود، برای جلوگیری از عود آن، جراح سعی می کند که علاوه بر خال، حاشیه ای از بافت ظاهرا سالم را نیز بردارد. در مواردی که از دستگاه های لیزر، رادیوفرکانسی یا کوتر جهت برداشتن خال استفاده می شود نیز احتمال عود خال وجود دارد که در این صورت لازم است مجدداً خال عود کرده برداشته شود.

 

خالبرداری با دستگاه rf روشی جدید و امروزی بحساب می‌آید.

عوارض خالبرداری بادستگاه Rf

با این که دستگاه‌های برداشتن خال با امواج رادیویی، کاملا ایمن هستند، اما به هر حال ممکن است با خطراتی همراه باشند، از جمله عوارض خالبرداری بادستگاهrf

  • گاهی ممکن است کمی تورم یا خارش ایجاد شود.
  • بعضی اوقات امکان بروز جوش روی پوست وجود دارد.

خالبرداری با لیزر co2

خالبرداری با لیزرco2 خال را از ریشه بر می دارد و مانند جراحی عمل می کند که حتی جای بخیه از خود باقی نمی‌گذارد.خال های عمیق و بر جسته که گاهی مو هم روی آنها وجود دارد،بعضی اوقات به وسیله پزشک به دلیل ملاحظاتی از عمق بر داشته نمی‌شوند،چون امکان عود وجود دارد.اما اگر از عمق بر داشته شوند و روند ترمیم زخم در فرد هم خوب باشد،مشکلی به جا نمی‌ماند.


اثرات منفی برداشتن خال چیست؟

جراحی برداشتن خال از نوع جراحی‌های عمومی هستند و نیاز به استفاده از بی‌حسی عمومی دارند. حذف خال بسیار بزرگ معمولا با انجام چندین عمل جراحی در طول زمان انجام می‌شود. هر جراحی بزرگ، ریسک و امکان بهبودی دردناک تری را به همراه دارد. تنها شما و پزشک می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا حذف خال مسیر مناسبی برای شما است و خالبرداری در شیراز به نفع شما خواهد بود.

 

اثرات منفی خالبرداری در شیراز بسیار اندک است.


مراقبت های بعد از برداشتن خال

    1. به مدت 24 ساعت از بعد از برداشتن خال به روش جراحی، از استحمام کردن بپرهیزید.
    2. به مدت 24 ساعت اول بعد از برداشتن خال، ازلوازم آرایشی استفاده ننمایید.
    3. بروز مقداری التهاب و ایجاد یک لخته خون در ناحیه مورد نظر در روزهای ابتدایی خالبرداری در شیراز، طبیعی بوده و به مرور زمان رفع خواهد شد.
    4. به هیچ عنوان محل جراحی را دستکاری نکنید.
    5. به منظورایجاد تسریع در روند از بین رفتن جای خال، می توان از کرم های لایه بردار یا میکرودرم استفاده نمود، البته استفاده از کرم‌های لایه بردار می‌بایست بعد از گذشت 1 ماه از زمان خالبرداری در شیراز باشد.
    6. از قرار گرفتن تحت نور مستقیم خورشید خودداری کرده و در صورت وجود اجبار برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ابتدا روی ناحیه مورد نظر کرم ترمیم کننده زده و سپس از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید. برخی از افراد تصور می کنند که زخم ناشی از سوزاندن خال‌ها، با قرار گرفتن در معرض هوا سریعتر بهبود میابد. مطالعات نشان می‌دهند که این تصور کاملا نادرست است.
    7. برای خالبرداری در شیراز بهتر است به کلینیک‌های زیبایی و یا متخصصین پوست مراجعه کنید. نواحی تحت جراحی نباید آلوده شوند و از اعمال فشار برروی آنها نیز خودداری کنید.

 

خالبرداری در شیراز را با احتیاط و مراقبت انجام دهید.


آیا خالبرداری در شیراز درد دارد؟

باید توجه داشته باشید که روش پیشنهاد شده به شما برای خالبرداری در شیراز، چه روشی می‌باشد. برخی از روش ها کاملاً بدون درد بوده و برخی ممکن است درد کمی داشته باشند. البته جای هیچ نگرانی نیست، چرا که با تجویز انواع داروهای بی‌حس کننده، شما هیچ دردی را در طول پروسه حس نخواهید کرد.

خالبرداری در شیراز را با بی حسی بدون درد انجام دهید.
در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 2.7]

جولای 16, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
قرص چاقی در شیراز x بخوانید...