منوی سایت

جاهای دیدنی شیراز در زمستان

بازدیدها: 3143

جاهای دیدنی شیراز در زمستان

برای معرفی جاهای دیدنی شیراز در زمستان و موقعیت و مسیر رفتن آن ها با ما همراه شوید. شهر شیراز در فصل زمستان سرد است و میانگین دمای هوا شیراز در زمستان تا 5 درجه ی سانتی گراد هم می رسد. در این فصل با گردش در جاهای دیدنی شیراز در زمستان ، می توانید عطر گل نرگس را در گوشه و کنار شهر حس کنید.

دیدنیهای شیراز در زمستان

برای سفر به شیراز در زمستان مرکز استان فارس و دیگر شهر ها و مناطق گردشگری استان فارس در زمستان به ادامه نوشته ها توجه فرمایید.

دریاچه برم فیروز در سپیدان

از دیدنیهای شیراز در زمستان، برم فیروز است. عمده شهرت آن زیبایی خیره کننده اش در اردیبهشت و خرداد است. ما به شما بازدید از این دریاچه را در فصل زمستان هم پیشنهاد می کنیم جایی که چشمه جوشان دریاچه در وسط سفیدی برف خودنمایی می کند و منظره ای رویایی از زمستان در جنوب ایران به شما هدیه می دهد.

برم فیروز در زمستان بی شیاهت به تصاویر برفی کوههای آلپ در سوییس نیست. فقط بازدید از این دریاچه در فصل زمستان شما را به این باور می رساند.دریاچه ای در میان سفیدی بی انتهای برف که خاطره زمستان را برای هر بازدید کننده ای جاودان می کند.
برای رسیدن به دریاچه برم فیروز ۲ راه را به شما پیشنهاد می کنیم:

راه اول پس از خروج از سپیدان و قبل از پیست اسکی پولادکف در مکانی به نام جان پناه خودروی خود را پارک می کنید و پیاده عازم برم فیروز می شوید.پس از دو ساعت پیاده روی با شیب بسیار ملایم دریاچه پوشیده از برف برم فیروز را ملاقات خواهید کرد.

راه دوم نیز دسترسی شما از پیست اسکی پولاد کف به برم فیروز است.مزیت این مسیر دیدن پیست اسکی در راه برم فیروز است.اما برعکس مسیر قبل دارای شیب بسیار تندی است که پس از یک ساعت پیاده روی شما به دریاچه برم فیروز خواهید رسید.

مطالب مرتبط: طراحی سایت وردپرس در شیراز | تولید محتوا | لباس زنانه شیک | خرید پیراهن مردانه در شیراز

دریاچه ی برم فیروز سپیدان

جاهای دیدنی شیراز در زمستان

دریاچه مهارلو:

بازه زمانی ۵ تا ۱۵ اسفند ماه حواشی دریاچه مهارلو در سروستان بدون تردید یکی از زیباترین نقاط دیدنی ایران را به خود اختصاص می دهد.نه فقط به خاطر جاده ای که از کنارش می گذرد.نیزارها با تالاب های اطرافش با پرواز فلامینگو و دیگر پرندگان مهاجرش.جایی که عطر شکوفه های بادام و تصاویر بهشت گونه آنها سرمستت می کند.

منظره دیدنی این شکوفه ها در آخرین ماه زمستان بهار را برای شما تداعی می کند.شکوفه های بادام تنها زیبایی مهارلو نیست. غروب دریاچه، آسمان رنگ صورتی به خود می گیرد و نصاویری رویا گونه را برای شما خلق می کند که لذت دیدن آن را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد.
اگر می خواهید از تصاویر شکوفه های بادام لذت بیشتری ببرید ما وقت طلوع آفتاب را به شما پیشنهاد می دهیم.
برای رسیدن به مهارلو کافی است سی تا چهل دقیقه از شیراز به طرف سروستان رانندگی کنید تا منظره خاطره انگیز شکوفه های بادام را در ذهنتان ثبت کنید.

دریاچه ی مهارلو در استان فارس

جاده هرای جان (در نزدیکی سپیدان):

جاده هرای جان به سمت ممسنی یک جاده استثتایی با آب و هوای چهارفصل در ایران است. در حالی که در ارتفاعات جاده برف مشاهده می کنید به سمت پایین که می روید هوا گرم می شود. جنگل های بکر مسیر این جاده را در زمستان بسیار دیدنی می کند. اگر عاشق چشم اندازهای جاده هستید،زمستان این جاده را از دست ندهید.

پیست اسکی سپیدان:

پیست اسکی سپیدان با اسم رسمی «پیست اسکی پولاد کف » از سال ۸۶ صاحب تله کابین و بالابر و ۳ سال بعدت هم یک هتل شده است. می توانید برای اسکس و سایر یازی های برفی راهی این پیست شوید.این مجموعه امکانات مناسبی از مدرسه اسکی گرفته تا هتل و موتور برفی دارد. برای رسیدن به این پیست از شیراز باید وارد جاده – سپیدان – یاسوج شوید تا بعد از یک ساعت به سپیدان برسید.

در سپیدان باید مسیر آبشار مارگون را دنبال کنید. بعد از آنکه وارد سپیدان شدید،در همان مسیر اصلی شهر را ادامه دهید تا در شمال سپیدان به یک میدان مثلث شکل برسید. در ابتدای مسیر سمت راست یک تابلوی بزرگ،شما را به سمت پیست راهنمایی می کند.۱۰ کیلومتر بعد از این تابلو و رانندگی در یک جاده کوهستانی،پیست را خواهید دید.

برای  اطلاعات بیشتر، به نشانی pooladkafski.com مراجعه یا با شماره ۰۷۱- ۳۶۳۵۳۲۴۴ یا ۰۹۱۷۰۵۳۶۲۰۳ تماس بگیرید.

پیست اسکی پولاد کف

جاهای دیدنی شیراز در زمستان

مقبره پر برف:

عموما برای بازدید از استان فارس و بناهای تاریخی بی همتایش،فصل بهار را انتخاب می کنند. اما دیدن این بناهای ۲۵۰۰ ساله در زیر برف،حال و هوای دیگری دارد. البته امکان دارد در سفر امسال شما،هوای این استان برفی نباشد و این بستگی به شانستان دارد. ما البته جاده شش پیر به کام فیروز و دشت آسپاس در اقلید را نیز در زمستان پیشنهاد می کنیم. زمستان این رو منطقه در فارس بسیار دیدنی است.

 

مناظر زمستانی استان فارس

جاهای دیدنی شیراز در زمستان

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 2 Average: 5]

اکتبر 15, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
سالن تئاتر شیراز x بخوانید...