منوی سایت

بیمارستان والفجر شیراز

بازدیدها: 1024

بیمارستان والفجر شیراز

بیمارستان والفجر شیراز در بلوار فجر جنوبی شیراز آماده ارائه خدمات به بیماران است.

آدرس: شیراز- بلوار امیرکبیر ، شهرک والفجر ، بلوار فجر جنوبی

تلفن تماس: 0713842909007138424455

 

مرکز تصویربرداری درمانگاه‌ مرکز بهداشت والفجر

آدرس: فارس – شیراز – خیابان ساحلی

تلفن: 07132335977

 

درباره مرکز تصویربرداری درمانگاه‌ مرکز بهداشت والفجر

آدرس مرکز تصویربرداری درمانگاه‌ مرکز بهداشت والفجر

فارس – شیراز – خیابان ساحلی

07132335977

 

درباره بیمارستان شهدای والفجر

جمعی از نمایندگان فرمانداری شیراز، در بازدید از مرکز بهداشت شهدای والفجر، با خدمات این مرکز از نزدیک آشنا شدند.

به گزارش «وب دا» در شیراز، «محمدعلی ضیائی»، از اعضای تیم بازدیدکننده، با بیان اینکه بازدید از ادارات با هدف نظارت بر تکریم ارباب رجوع، به طور مستمر صورت می گیرد، توسعه همکاری و بهبود در روند خدمات را دیگر دستاورد آن برشمرد.

 

سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر

دکتر «احمد رضازاده» سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز در نشست با نمایندگان فرمانداری، گفت: نظام­های سلامت، مسئولیت حیاتی و مداومی نسبت به تمام افراد یک جامعه در تمام دوره زندگی خدمات گیرندگان دارند. بنابراین ایجاد این نظام­ها برای رشد سالم افراد، خانواده­ ها و جوامع در هر جای دنیا حیاتیست.

او با بیان اینکه به طوری کلی، هدف پزشکی را در درجه نخست، حفظ و ارتقای تندرستی افراد سالم با اقدامات بهداشتی و در درجه دوّم، بازگرداندن سلامتی بیماران با اقدامات درمانی می توان ذکر کرد، افزود:

حوزه های فعالیت مراکز بهداشت

فعالیت های بهداشت در حیطه های بهداشت خانواده، بهداشت سالمندان، بهداشت روان، بهداشت نوجوانان. جوانان و مدارس، بهداشت تغذیه، بهداشت مادر و کودک، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، مبارزه با بیماری های واگیر و غیرواگیر، بهداشت دهان و دندان، تهیه دارو، واحد آمار و اطلاعات، هماهنگی و گسترش شبکه بهداشتی ـ درمانی شهرستان، آموزش ضمن خدمت پزشکان و کارکنان بهداشتی شهرستان و مهمترین بخش آن، آموزش بهداشت و سلامت جامعه است.

دکتر رضازاده در ادامه به فعالیت های مدیریت شبکه به عنوان تلاشی برای ارتقای سلامت در شهرستان یاد کرد و گفت: مدیریت شبکه نخستین سطح کارشناسی خدمات بهداشتی و هماهنگی فعالیت ها در این زمینه را بر عهده دارد؛ در حقیقت یک سطح مدیریتی است که به فرآیندهایی مانند برنامه ریزی، پایش، ارزشیابی و پشتیبانی خدمات فنی و پیچیده تر را در عرصه خدمات بهداشتی در حوزه شهرستان خود می پردازد.

سرپرست مرکز بهداشت شهدای والفجر، جمع‌آوری، طبقه بندی اطلاعات و استفاده از آن با هدف تدوین برنامه های محلی، بررسی و شناخت اپیدمیولوژی بیماری های بومی و همه گیر، تدوین برنامه های بهداشتی برای حل مشکل بهداشتی و مبارزه با بیماری های بومی و همه گیر، در کنار مشارکت در برنامه ریزی و اجرای آموزش پزشکی جامعه نگر در واحد بهداشتی و تدوین، اجراء و مشارکت در اجرای آموزش های بدو خدمت و حین خدمت را دیگر فعالیت های مدیریت شبکه عنوان کرد.

معرفی فعالیت های مرکز بهداشت والفجر شیراز

او در ادامه با معرفی دیگر فعالیت های این مرکز، گفت:

جمعیت حاشیه نشین متشکل از جمعیت شهری حاشیه شهر و روستایی مهاجرت کرده به شهر، دارای ویژگی های خاصی از نظر سواد، اشتغال، باروری یا بیماری هستند که نیاز به سیاستگذاری‌های ویژه تری در سطح استان و منطقه به تفکیک شهر و روستا، با هدف تامین عدالت اجتماعی دارد و جزو اولویت های برنامه هاست.

این بازدید با حضور «محمدعلی ضیائی» رئیس امور اداری، «یدالله امینی» کارشناس امور عمرانی، «علیرضا میرزاده» کارشناس امور مالی و «شهرزاد قیاسی» کارشناس امور حقوقی فرمانداری شیراز، به نمایندگی از فرمانداری شیراز برگزار شد.

 

سایر بیمارستان های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

نوامبر 13, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
تست ایدز در شیراز x بخوانید...