منوی سایت

ارتودنسی نامرئی در شیراز

بازدیدها: 1458

ارتودنسی نامرئی در شیراز

امروزه ارتودنسی نامرئی در شیراز طرفداران زیادی پیدا کرده است، شما از ارتودنسی پنهان چه می‌دانید؟ شاید شما هم به فکر پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی در شیراز برای ارتودنسی نامرئی در شیراز هستید! هزینه ارتودنسی نامرئی در شیراز از قیمت ارتودنسی ثابت بیشتر است. آیا با پوشش بیمه هزینه ارتودنسی رایگان می‌شود؟ پاسخ تمام این سوالات در مقاله ارتودنسی نامرئی در شیراز است پس ادامه این پست را حتما مطالعه کنید.


مهم‌ترین عناوین ارتودنسی نامرئی در شیراز:


ارتودنسی نامرئی چیست؟

ارتودنسی بدون سیم به نام‌های ديگری همچون ارتودنسی نامرئی و ارتودنسی اينويزيلاين یا ارتودنسی پنهان شناخته مي‌شود و از روش‌هايي است كه شيوه درمان ارتودنسی را متحول كرده است. افراد شیرازی كه تمايلي به استفاده از سيم و براكت ندارند، مي‌توانند از ارتودنسی نامرئی در شیراز یا بدون سيم استفاده نمايند. در ارتودنسی بی سيم از پلاستيك فشرده شده ای استفاده مي‌شود كه شباهت بسيار زيادي به گارد هاي محافظت كننده از دندان‌ها دارد.

ارتودنسی نامرئی در شیراز

ارتودنسی نامرئی در شیراز را زیر نظر متخصص ارتودنسی انجام بدهید


هزینه ارتودنسی نامرئی در شیراز چقدر است؟

 هزینه ارتودنسی نامرئی در شیراز بسته به فاکتورها و شرایط مختلفی محاسبه می‌شود. اما از میان همه این فاکتورها، موارد زیر بیشترین تاثیر را روی هزینه ارتودنسی می‌گذارند.

  • نوع درمان
  • سن بیمار
  • مدت زمان
  • پوشش بیمه
  • ساختار فک
  • جنس لثه
  • مهارت متخصص ارتودنسی 
  • نوع دستگاه ارتودنسی انتخابی

 

براکت ارتودنسی نامرئی در شیراز هم رنگ دندان و شفاف هستند، شکل و ظاهر بسیار خوبی دارند، اما به همان اندازه هزینه ارتودنسی با این براکت ها می‌تواند بالا باشد. البته شما همیشه نمیتوانید نوع دستگاه های ارتودنسی را تعیین کنید. ممکن است متخصص ارتودنسی در شیراز تصمیم بگیرد که شما کاندیدای خوبی برای ارتودنسی نامرئی نیستید. به یاد داشته باشید، که تصمیم گیرنده نهایی درباره نوع دستگاهایی که استفاده میکنید متخصص ارتودنسی در شیراز خواهد بود.

 

هزینه ارتودنسی نامریی چقدر با دیگر مدل ها تفاوت دارد


مطالب پربازدید مرتبط:

ازتودنسی در شیراز

فیسینگ دندان در شیراز

نحوه پوشش بیمه برای هزینه درمان ارتودنسی در شیراز چگونه است؟

برخی از بیمه‌ها تمام و یا قسمتی از هزینه درمان ارتودنسی در شیراز را پوشش می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌بایست با بیمه طرف قرارداد خود تماس بگیرید. البته حتی اگر بیمه هزینه ارتودنسی شما را تقبل نکند باز هم می‌توانید روی کاهش هزینه‌ها حساب کنید. زیرا برخی از دکترهای متخصص ارتودنسی در شیراز به بیماران اجازه می‌دهند که به صورت اقساطی هزینه ارتودنسی را پرداخت کنند.

 

هزینه ارتودنسی را معولا بیمه قبول نمیکند


 

ارتودنسی نامرئی چه مزایایی دارد؟

  • شفاف بودن و همرنگ دندان بودن شاید مهم‌ترین نقطه قوت ارتودنسی نامرئی در شیراز است.
  • این امکان وجود دارد که هنگام غذا خوردن بتوانید پلاک ها را از دهان خود خارج کنید و به‌راحتی غذا بخورید.
  • بدلیل حجم کم دستگاه ارتودنسی نامرئی شما بسیار راحت‌تر می‌توانید با آن کنار بیایید.
  • تغییر نکردن رنگ دندان‌ها از دیگر نقاط قوت ارتودنسی نامرئی بحساب می‌آید.
  • در مقایسه با براکت و سیم، مدت درمان ارتودنسی نامرئی خیلی کمتر می‌باشد و مدت زمان مورد نیاز برای ارتودنسی سیمی یک تا یک ونیم سال می باشد ولی در ارتودنسی نامرئی برای درمان شما نیاز به ۸-۷ ماه زمان می‌باشد.
  • پیشگیری از خرابی و پوسیدگی دندان دیگر مزیت ارتودنسی نامرئی در شیراز است، بهداشت دهان و دندان با داشتن ارتودنسی نامرئی از روزهای اول بهتر و راحت تر می‌باشد زیرا شما در طول روز مجبور می باشید که بهداشت دهان و دندان خود را بیشتر رعایت کنید.

 

مزایای ارتودنسی نامرئی

نامرئی بودن مهم ترین مزیت ارتودنسی نامرئی است


 

مضرات ارتودنسی نامرئی

  • قیمت بالای ارتودنسی نامرئی: هزینه ارتودنسی نامرئی بدلیل زیاد بودن، بزرگترین ایراد آن به ‌حساب می‌آید. طوری که اگر هزینه ارتودنسی برایتان اهمیت دارد باید از خیر ارتودنسی نامرئی در شیراز بگذرید.
  • درد دندان ها: به دلیل اینکه ارتودنسی نامرئی برای مرتب کردن دندان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد به دندان ها فشار وارد می کند تا شکل درستی بگیرند لذا درد در اولین قالبی که برایتان ساخته می شود طبیعی می باشد هرچند هر نوع ارتودنسی در ابتدا بیمار را اذیت خواهد کرد باید توجه داشته باشید که برای اینکه دندان های منظمی داشته باشید باید این فشار و درد را تحمل کنید.
  • سنگینی بریس های نامرئیارتودنسی نامرئی (اینویزیلاین) سنگین می باشد و حتما باید موقع غذا خوردن آن ها را دربیارید که می تواند در غذا خوردن بیرون از خانه موجب اذیت شما شود که از معایب ارتودنسی نامریی در شیراز است.
  • صحبت کردن: ارتودنسی نامرئی باعث می‌شود، برخی افراد تا حدودی در صحبت کردن مشکل خواهند داشت بویژه در ادای حروف س و ز.

 

انواع ارتودنسی نامرئی 

انواع ارتودنسی نامرئی شامل: براکت های سرامیکی‌، بریس‌های درونی و الاینر‌های شفاف هستند. تنها بریس‌های سرامیکی به بریس‌های فلزی شباهت دارند با این تفاوت که از براکت های رنگ دندان (و گاهی اوقات سیم‌های رنگی) نسبت به انواع فلزی برای مرتب کردن دندان ها استفاده می‌کنند. به طور کلی، چون بدون لکه هستند و از سرامیک های با رنگ مشابه رنگ دندان در آنها استفاده شده نسبت به انواع فلزی کمتر در معرض دید هستند اما به اندازه ی بریس های درونی یا الاینرهای شفاف ، نامرئی نیستند.


 

نحوه ارتودنسی نامرئی در شیراز

پلاک های ارتودنسی نامرئی در شیراز ، دندان را با قرارگیری مناسب و حرکت کنترل‌شده بر روی آن جابه‌جا می‌کند، برخلاف براکت‌های معمول ، در این روش نه تنها میزان جابه‌جایی به ازای هر ترازکننده بلکه زمان‌بندی حرکت نیز کنترل می‌شود. هر فرد معمولاً هر ۴ تا ۶ هفته باید به متخصص ارتودنسی در شیراز مراجعه نماید تا مطمئن شود که درمان بر اساس برنامه پیش می‌رود و نیز مجموعه‌های بعدی پلاک‌های نامرئی را دریافت کند اما متخصص ارتودنسی در شیراز زمان ملاقات را بر اساس روند درمان مشخص می‌کند.

 

ارتودنسی نامرئی هزینه بسیار بیشتری دارد


اقدامات پیش از ارتودنسی نامرئی چیست؟

بعد از آنکه بیمار تصمیم به انجام ارتودنسی نامرئی در شیراز گرفت، پزشک متخصص ارتودنسی با بررسی مدارک پزشکی موجود و معاینه تخصصی فک و دندان ها تجویز می‌کند که آیا ناهنجاری دندانی یا فکی بیمار از طریق ارتودنسی نامرئی در شیراز قابل درمان است یا خیر. برای بررسی تخصصی دندان و فک بیمار پیش از ارتودنسی نامرئی در شیراز، گاهی لازم است از سی تی اسکن یا مدل دیجیتالی دندان بیمار برای بررسی اکلوژن استفاده کرد.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 4]

ژوئن 30, 2020
دسته بندی :
1
  1. مریم گفت:

    سلام وقت به خیر
    در شیراز ارتودنسی نامرئی توسط کدام دکتر انجام می‌شه.
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
متخصص قلب شیراز x بخوانید...