منوی سایت

آموزش دفاع شخصی شیراز

بازدیدها: 3012

آموزش دفاع شخصی شیراز

تا حالا به دنبال آموزش دفاع شخصی شیراز بوده اید؟ تیم سارجو در ادامه به معرفی باشگاه هایی در شیراز می‌پردازد که میتوان در آنها دفاع شخصی را فرا گرفت. دفاع شخصی یا دفاع از خود به کارهایی گفته می‌شود که شخص برای حراست از سلامتی یا اموال خود یا دیگری به‌ کار می‌بندد. در بسیاری از نظام‌های حقوقی، دفاع مشروع به‌ عنوان حقی برای استفاده از زور در صورت به رسمیت پذیرفته شده‌است.

 

قانون دفاع شخصی چیست؟

دفاع شخصی باید آخرین انتخاب شما باشد. اولین قانون دفاع شخصی برای شما عزیزان اینه که همیشه از درگیری خودداری کنید.اجتناب کردن گاهی بسیار ساده است فرضا در منطقه ای که نمی شناسید برای پیاده روی نروید و یا هیچ وقت مقدار زیادی پول با خودتان حمل نکنید. قانون اول کاربرد دیگری هم دارد با جا خالی دادن خود را از دسترس حمله با سلاح دور نگه دارید. قانون دیگری که در مورد دفاع شخصی باید به خاطر داشته باشید این است که نگذارید هیچوقت محاصره شوید و یا در گوشه ای گیر بیفتید. نگذارید حریف شما را به گوشه ای بکشاند. به اطراف نگاه کنید ببینید وسیله ای دم دستتان است که بتوانید از آن به عنوان وسیله دفاع استفاده کنید.

 

آموزش دفاع شخصی شیراز

 آموزش دفاع شخصی شیراز

 

چگونه دفاع شخصی در شیراز را یاد بگیریم؟

دفاع شخصی نیز همچون دیگر هنرهای رزمی باید با تلاش و پیگیری های مستمر دنبال شود تا بتواند در ذهن و بدن شما جا بیفتد. برای آموزش دفاع شخصی ابتدا باید از ساده ترین تکنیک ها شروع کنید و آن ها را به درستی و با رعایت اصول اولیه فرا بگیرید. پس از آن که در تکنیک های ابتدایی دفاع شخصی حرفه ای شدید بایستی به سراغ تنیک های سخت تر رفته و یا افزایش دقت و سرعت در خود، آن ها را نیز با کمی تلاش یاد بگیرید. همچنین برای دفاع از خود نیز باید ابتدا دفاع در برابر ساده ترین تکنیک های حمله را فرا گرفته و با تمرین و مرور، دفاع در برابر تکنیک های پیچیده تر حمله را نیز امتحان کرده و مهارت های خود را در این زمینه تقویت نمایید.

هزینه کلاس دفاع شخصی چقدر است؟

هزینه کلاس دفاع شخصی بسته یه تجارب استاد، تعداد جلسات و البته مکان کلاس و تعداد افراد در کلاس متفاوت است. بهتر است جهت اطلاع از هزینه کلاس دفاع شخصی در شیراز به باشگاه های معتبر رفته و از اساتید به نام قیمت بگیرید.

آموزش مبارزات MMA و دفاع شخصی شیراز:

آدرس باشگاه: باشگاه دانشکده ی علوم قرآنی

تلفن : 09171124279

استاد : جمشید حسنیان

 

آموزش دفاع شخصی شیراز

آموزش دفاع شخصی شیراز قیمت کلاس دفاع شخصی مدرسه بوکس شیراز ادرس باشگاه کیک بوکسینگ شیراز ورزش تای چی در شیراز

 

آموزش خصوصی دفاع شخصی

آموزش دفاع شخصی . مبارزه با سلاح سرد مبارزات خیابانی اموزش ساندا از مبتدی تا پیشرفته آموزش

آدمک چوبی .. درگیری های روی زمین

آدرس: شیراز، بلوار شهید مطهری، نرسیده به چهارراه ستارخان، جنب مجتمع تجاری سینا

 شماره تلفن07136272720

 

سایر ورزش ها و ورزشگاه های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 4]

دسامبر 18, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش قلم زنی شیراز x بخوانید...