منوی سایت

آموزش اسکیت شیراز

بازدیدها: 2877

آموزش اسکیت شیراز

آموزش اسکیت شیراز در باشگاه های مختص این ورزش و با رعایت کامل نکات فنی ارایه می شود و علاقه مندان به این ورزش مفرح و شاد در این باشگاه ها ثبت نام می کنند و آموزش اسکیت در شیراز را با رعایت تمام اصول ایمنی و فردی فرا می گیرند.حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آموزش اسکیت شیراز چه فوایدی می تواند داشته باشد.در اینجا بطور اجمالی به توضیح اسکیت و فواید این ورزش مفرح می پردازیم.

 

آموزش اسکیت در شیراز باید با رعایت تمام نکات صورت بپذیرد.

 

اهمیت آموزش اسکیت شیراز

ورزش اسکیت ورزشی بسیار مفرح و هیجان انگیز می باشد و چون این ورزش با موزیک همراه است به شادابی مضاعف این ورزش می افزاید، ورزش اسکیت یک نوع نوآوری و تنوع در راه رفتن و پریدن و… می باشد که همین امر لزوم آموزش اصولی این ورزش را دو چندان می کند، آموزش اسکیت شیراز کنار لذتی که به فرد ورزشکار می دهند، خطراتی نیز به دنبال دارد. آموزش حرفه ای اسکیت باعث می شود که لذت این بازی دوچندان شده و خطرات احتمالی نیز، برای فرد بوجود نیاید.آموزش اسکیت شیراز یعنی شما توسط افرادکارآزموده و مجرب تمام اصول این ورزش را فرا خواهید گرفت.

 

آموزش اسکیت شیراز نیازمند علاقه و انگیزه نیز می باشد.

 

ورزش اسکیت

در دنیای امروز هنگامیکه صحبت از اسکیت به میان می آید و بخصوص آموزش اسکیت شیراز، باید مشخص کنیم به کدام شاخه ی اسکیت اشاره داریم چرا که اسکیت دارای شاخه های متعددی می باشد، زیر شاخه هایی مانند :

  • اسکیت با مانع
  • اسکی روی چمن
  • اسکی روی برف
  • اسکیت بورد
  • اسکیت اگرسیو
  • اسکی در بهمن
  • هاکی روی چمن
  • هاکی روی یخ
  • پاتیناژ

در ادامه به اختصار اسکیت دومدل از شاخه های اسکیت را شرح خواهیم داد.

 

آموزش اسکیت با مانع

همانطور که از نامش مشخص است یک سری موانع بر سر راه اسکیت باز قرار خواهد گرفت و ورزشکار از آنها عبور خواهد کرد از جدیدترین شاخه های این ورزش به شمار می رود.

 

اسکیت با مانع نیازمند تمرکز و مهارت و آموزش اسکیت می باشد.

 

آموزش اسکیت بورد

اسکیت بورد شامل یک تخته و چهار چرخ است که با خم شدن این تخته به چپ و راست چرخ آن نیز به چپ و راست متمایل می‌شود. این ورزش از زیرشاخه‌های اسکیت است که بر روی سکوها و لبه و جدول در خیابان و مخصوصاً میله‌های کنار پله‌ها و باشگاه‌ها انجام میشود. چون این اسکیت به پا بسته نشده است یکی از سخت‌ترین رشته ها می‌باشد و حرکات نمایشی مشکل و زیبایی با آن انجام می‌دهند.اسکیت برد یک ورزش شهری به حساب می آید که در ان با استفاده از تخته اسکیت که از جنس چوب هست و چهار چرخ به زیر آن متصل شده، شما را به هر سمتی که دوست داشته باشید هدایت می کند. برای شروع این ورزش باید یک تخته اسکیت برد بخرید و با آن آزمون و خطا کنید. برای شروع توصیه می کنیم با یک اسکیت برد ارزان شروع کنید.

 

اسکیت بورد از شاخی رود که های اسکیت بشمار می رود.

 

تجهیزات آموزش اسکیت

  • برای شروع آموزش اسکیت شیراز، مانند هر ورزش دیگری خوب است که به تجهیزات مورد نیاز برای آموزش اسکیت شیراز آگاهی داشته باشیم. چرا که لزوم شروع و آموزش اسکیت داشتن تجهیزات مورد نیاز است.
  • کفش اسکیت شاید ابتدایی ترین وسیله برای شروع آموزش اسکیت شیراز بحساب می آید همان کفش های چهار چرخ و ساق بلند که همه ی ما آنها را دیده ایم. اما بعد از آموزش اسکیت شیراز و یادگیری اسکیت باید روی کفش های پنج چرخ و ساق کوتاه تمرین کرد و به آنها عادت کنیم چرا که به پیشرفت ما در مسابقات کمک بزرگی خواهد کرد.
  • کلاه ایمنی باید جلوی سر وبالای ابرو گذاشته شود و نباید پشت سر گذاشته شود تا در طول مسابقه لیز نخورد و دید اسکیت باز در طول ورزش با مشکل مواجه نشود.
  • استفاده از دستکش، زانوبند و آرنج بند از دیگر تجهیزات مورد استفاده اسکیت بازان حرفه ای بشمار می رود.

 

داشتن تجهیزات کافی به اموزش اسکیت شیراز کمک بزرگی می کند.

فواید اسکیت

در این قسمت به برخی از فواید اسکیت اشاره نموده ایم.

 

1- تناسب اندام

اسکیت مانند ایروبیک ورزشی هوازی بحساب می آید و باعث کالری سوزاندن خواهد شد. در ورزش اسکیت اگر بطور یکنواخت و با سرعت حرکت کنید می توانید 400 کالری بسوزانید.

 

2-کاهش افسردگی

اسکیت باعث بالا رفتن تمرکز می شود و همچنین استرس را کاهش می دهد، به همین علت می تواند راهی خوب برای درمان افسردگی بحساب آید.

 

3- کاهش کمردرد

اسکیت با تقویت ماهیچه کمر از بسیاری از دردهای کمر جلوگیری می کند و چون بدن را صاف نگه می دارد تمامی ماهیچه های بدن از جمله بازو، پا و کمر را تقویت می کند که قوی شدن این نقاط بدن از دردهای احتمالی و مشکلات در آینده نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

اسکیت برای بانوان

در کنار تمام فوایدی که از این ورزش برای همگان گفته شد، از دیگر فایده ای این ورزش برای بانوان تقویت عضلات کف لگنی و شکمی بوده و این کار از افتادگی مثانه در سنین میانسالی و پیری و مشکلات بعد از زایمان جلوگیری خواهد کرد. اسکیت بدلیل داشتن حرکات متنوع وگسترده بسیار جذاب بوده و احساس خستگی و کسالت را از بین می برد. کمردردهای پس از بارداری و زایمان از مشکلات اکثر خانم ها است که اسکیت از آن جلوگیری می کند.

 

فواید اسکیت برای بانوان بسیار زیاد است ولی متاسفانه توجه کمی به آن می شود.

 

آدرس آموزش اسکیت در شیراز

آدرس و اطلاعات تماس باشگاه های آموزش تخصصی اسکیت در جدول زیر آورده شده است.

نام باشگاه آموزش اسکیت شیراز 

آدرس باشگاه آموزش اسکیت شیراز

شماره آموزش اسکیت

هیات اسکیت استان فارس 09907010720
باشگاه اسکیت علوی فارس شیراز شیراز، فلکه گاز، ساختمان امین 07132270608
باشگاه خلیلی شیراز شیراز، شهر صدرا -چهارراه زندیه – بعد از پاسگاه-اولین بریدگی 09171110538
باشگاه خشایار شیراز، فرهنگ شهر 07136333726
باشگاه ویستا شیراز، خیابان عفیف آباد نبش ستارخان- جنب لوازم خانگی سامسونگ 07136262067
باشگاه فرسپهر شیراز، عدالت شمالی 07138312660
مجموعه ژیمناستیک ورزشی بهاران گلستان شیراز، میدان غدیر
مجموعه ژیمناستیک شهید محمدآبادی شیراز، فلکه شاهزاده قاسم 09137139651
باشگاه ورزشی خرم شیراز، خیابان بنی هاشمی، نبش کوچه 14، سمت چپ، درب اول 09375292788
باشگاه ژیمناستیک آل یاسین شیراز، بلوار مدرس – خیابان جانبازان 07137210671

 

آموزش اسکیت به کودکان در شیراز

شاید برای خیلی از ما این سوال مطرح باشد که از چه سنی برای شروع و آموزش اسکیت شیراز مناسب خواهد بود. خوب است بدانید کودکان از سن دو و نیم سال تا چهار سال، با توجه به قوانین باشگاه اسکیت مورد نظر، می توانند در کلاس اسکیت شرکت کرده و آموزش ببینند.البته فراموش نکنید سرعت پیشرفت در هر ورزشکار متفاوت است، پس به کودک خود برای یادگیری و پیشرفت سریع اصرار نکنید.

 

آموزش اسکیت شیراز موقعیت خوبی برای کودکان شما بحساب می رود

 

کلاس آموزش اسکیت در شیراز

به طور کلی در باشگاه های اسکیت سن آموزش از ۵ / ۲ سال تا ۶۰ سال می باشد. هر ترم آموزشی حدود 10 جلسه می باشد و هر جلسه زمان آموزش ۱ ساعت می باشد. کلاس ها به سه صورت گروهی، نیمه خصوصی، خصوصی می باشد. کلاس های مخصوص آموزش اسکیت شیراز برای بانوان نیز وجود دارد، آموزش اسکیت شیراز برای راحتی بانوان در سالن های سرپوشیده اقدام به برگزاری کلاس کرده است.

 

آموزش اسکیت فارس در کلاس های گروهی جذابیت دو چندانی به این ورزش می دهد.

 

یک گروه کلاس ها نیز مخصوص مسافرین یا افرادی که به علاقه خود به این ورزش مطمئن نیستند برگزار می شود به صورت تک جلسه ای و افرادی که دارای شرایط بالا هستند بطبع نمی توانند یک ترم کامل به باشگاه بروند و ثبت نام کنند. آموزش اسکیت شیراز بر آن شده است که شما را از ابتدا تا انتهای آموزش کامل تنها نگذارد و همراهتان خواهد بود.

 

سایر ورزش ها و ورزشگاه های شیراز

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 4]

نوامبر 2, 2019
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش دف در شیراز x بخوانید...