منوی سایت

آرایشگاه کودک در شیراز

بازدیدها: 6844

بهترین آرایشگاه کودک در شیراز کدام است؟

آیا به دنبال بهترین آرایشگاه کودک در شیراز هستید؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که مقاله آرایشگاه کودک در شیراز را دنبال کنید. زیرا که سارجو با تحقیقاتی که انجام داده سعی دارد ابتدا شما را با آرایشگاه کودک در شیراز آشنا کند و سپس لیستی از آرایشگاه کودک در شیراز را به شما ارائه دهیم. همچنین مواردی چون آرایشگاه مخصوص کودک در شیراز، آرایشگاه فسقلی شیراز، آرایشگاه مردانه شیراز را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

آرایشگاه کودک در شیراز

 

لیست عناوین مهم در مقاله آرایشگاه کودک در شیراز:


 

معرفی آرایشگاه فسقلی شیراز

آرایشگاه فسقلی شیراز یکی از آرایشگاه کودک در شیراز می‌باشد. آرایشگاه فسقلی شیراز همه روزه در خدمت کودکان دلبند شما می‌باشد و خدمات مورد نظر را به کودکان شما ارائه می‌دهد.

آدرس آرایشگاه فسقلی شیراز: شیراز، عفیف آباد، جنب پارکینگ ستاره فارس، ساختمان درسا، طبقه اول

شماره تماس: 36540020-071

شماره موبایل: 09199194429

ساعات کاری: صبحها: 10 الی 14 – عصرها: 16 الی 22

 

آرایشگاه فسقلی شیراز


 

لیست آرایشگاه کودک در شیراز

نام آرایشگاه کودک در شیراز

آدرس آرایشگاه کودک در شیراز

شماره آرایشگاه کودک در شیراز

آرایشگاه تخصصی کودک و نوجوان فرهاد شیراز- بلوار هجرت- نبش کوچه 13- جنب بیمارستان میرحسینی- روبرو درمانگاه فرهنگیان 09176148414

09179287922

آرایشگاه تخصصی کودک لبخند شعبه 1: شیراز- چهار راه پارامونت- مجتمع تجاری زیتون فارس- طبقه سوم- پلاک 21

شعبه 2: شیراز- معالی آباد- نبش کوچه 15- مجتمع نغمه- پلاک 5

07136353319

09170009311

09170009411

آرایشگاه کودک بادکنک شیراز- پل معالی آباد- بعد از مجتمع آفتاب بزرگ- نبش کوچه 1 و 3- ساختمان پیشگامان- طبقه دوم 07136355565

09215885626

اصلاح تخصصی مو کودک پیرایش VIP شیراز- معالی آباد- پشت کلانتری 23- ورودی گلدشت- بازارچه خورشید 07136356836

09118277365

09172556561

آرایشگاه کودک شازده کوچولو شیراز شیراز- شهرک گلستان – نرسیده به فلکه دوم – نبش خیابان تعاون 09906714181

 

آیا آرایشگاه مخصوص کودک در شیراز موجود می‌باشد؟

پاسخ این سوال بله می‌باشد. در مورد آرایشگاه مخصوص کودک در شیراز باید گفت که اولا آرایشگاه‌های زیادی در شیراز مشغول کار هستند. اما باید گفت که بیشتر این آرایشگاه‌ها مخصوص بزرگسالان می‌باشد. اما به مرور زمان برخی از آرایشگاه‌ها به آرایشگاه کودک در شیراز تبدیل شدند. به همین دلیل و همانگونه که گفته شد آرایشگاه مخصوص کودک در شیراز موجود می‌باشد و شما می‌توانید برای اصلاح موی کودک خود به آرایشگاه کودک در شیراز مراجعه کنید.

 

آرایشگاه مخصوص کودک در شیراز


نکته‌هایی در مورد آرایشگاه مردانه شیراز

در مورد آرایشگاه مردانه شیراز باید گفت که، همانگونه که در تیتر قبل گفته شد، آرایشگاه‌های زیادی در شیراز موجود می‌باشد. اما باید گفت که بیشتر این آرایشگاه‌ها مردانه می‌باشند. از جمله خدماتی که آرایشگاه مردانه شیراز ارائه می‌دهد، اصلاح سر، اصلاح صورت، شستن سر و غیره می‌باشد. شما برای دریافت این خدمات می‌توانید به آرایشگاه مردانه شیراز در سراسر شهر مراجعه کنید. در آخر نیز باید گفت که برخی از این آرایشگاه‌ مردانه شیراز اقدام به اصلاح سر کودکان نیز می‌کنند.

 

نکته هایی در مورد آرایشگاه مردانه شیراز


 

هزینه آرایشگاه کودک در شیراز چند می‌باشد؟

متاسفانه در مورد هزینه آرایشگاه کودک در شیراز نمی‌توان نظر خاصی را ارائه داد. زیرا که در سایت‌ها قیمت‌های مختلفی ارائه شده است. بنابراین نمی‌توان قیمت مشخصی را ارائه داد. اما در همین سایت‌ها قیمت مشخص شده بین 20 هزار تومان و 45 هزار تومان ارائه شده است که البته این قیمت‌ها در برخی موارد با تخفیف مواجه می‌شود.

 

آرایشگاه کودک در شیراز


 

چه خدماتی در آرایشگاه کودک در شیراز ارائه می‌شود؟

ما در این قسمت قصد داریم که در ابتدا به شما بگوییم که آرایشگاه کودک در شیراز چیست و سپس خدمات این آرایشگاه‌ها را به شما معرفی کنیم. بنابراین لطفا تا پایان این مقاله همراه ما باشید.


آرایشگاه کودک در شیراز چیست؟

در زمان قدیم زمانی که والدین می‌خواستند فرزندان خود را برای اصلاح مو به آرایشگاه ببرند مجبور بودند که فرزندان خود را به آرایشگاه‌های بزرگسالان ببرند. این مورد موجب ترس کودکان از آرایشگاه می‌شد. این مورد موجب شد که برخی از آرایشگران به فکر راه اندازی یک آرایشگاه مخصوص کودکان بیفتند. بنابراین با این توضیحات می‌توان پاسخ سوال آرایشگاه کودک در شیراز چیست را داد. بنابراین می توان گفت که آرایشگاه کودک در شیراز یک سالن آرایشی مخصوص کودکان می‌باشد و در این سالن آرایشی فقط کودکان اصلاح سر می‌شوند.


خدمات آرایشگاه کودک در شیراز

در مورد خدمات آرایشگاه کودک در شیراز باید گفت که آرایشگاه کودک در شیراز فقط خدمات اصلاح سر را ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که با این خدمات ارائه شده هزینه اصلاح سر کودکان نمی‌تواند خیلی گران قیمت باشد.

 

آرایشگاه مخصوص کودک در شیراز


 

چگونه ترس کودکان خود را از آرایشگاه کم کنیم؟

در این مورد باید گفت که کودکان وحشت زیادی از کوتاه کردن مو سر دارند. اما باید این سوال را پرسید که آیا کوتاه کردن مو ترس دارد؟ پاسخ این سوال برای کودکان بله می‌باشد. زیرا که هنوز کودکان دلبندمان با لوازم و وسایل آرایشگاه آشنا نشده‌اند و این ناآشنایی با لوازم آرایشگاه برای کودکان ترسناک می‌باشد. اما چکونه ترس کودکانمان را از آرایشگاه کاهش دهیم؟


راه های کاهش ترس کودکان از آرایشگاه

  1. کودکان دلبند شما باید حس کنند که شما طرف او هستید. در غیر این صورت اصلاح مو می‌تواند برای شما، آرایشگر و کودک دلبندتان مانند شکنجه شود. بنابراین باید گفت که شما باید نزدیک فرزندتان بمانید.
  2. سعی کنید از یک آرایشگر صبور کمک بگیرید. زیرا که به دلیل ترسی که کودکان از آرایشگاه دارند تکان‌های زیادی می‌خورند. به همین دلیل شما باید از یک آرایشگر مهربان و صبور کمک بگیرید.
  3. سعی کنیم که زمان مناسب را برای اصلاح مو کودکانمان انتخاب کنیم. معمولا زمان مناسب زمانی است که کودکان دلبند شما در حال تماشای تلویزیون و یا در حال بازی با موبایل و تبلت هستند. زیرا که در این زمان‌ها توجه کودک دلبند شما به این لوازم گرم است و دیگر توجهی به آرایشگر و لوازم آرایشگاه نمی‌کنند.
  4. سعی کنید که خودتان را آرام کنید و آرامش را به خودتان بدهید و این کار را برای خود به یک تفریح تبدیل کنید. زیرا که این کار می‌تواند به شما برای کاهش ترس کودکان دلبندتان از آرایشگاه کمک کند.

 

چگونه یک آرایشگاه کودک در شیراز پیدا کنیم؟

در این مورد در ابتدا باید گفت که شما می‌توانید با مراجعه به اینترنت و جستجو در اینترنت یک آرایشگاه کودک در شیراز را برای فرزند خود پیدا کنید. یکی از راه‌های دیگر مراجعه به آرایشگاه‌های مورد نظر می‌باشد. در این مورد باید گفت که شما ابتدا باید مدرک کسب و کار یا جواز کسب آن آرایشگاه مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و ببینید که آرایشگر مورد نظر آیا در این مورد جواز کسب دارد یا خیر. سپس می‌‎توانید به تحقیق در مورد مواردی چون اخلاق، صبوری و غیره آرایشگر بپردازید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 4.2]

می 19, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
لیزر تیتانیوم در شیراز x بخوانید...