//for parto
ثبت مکان

بهترین جای معالی آباد شیراز

جاذبه های گردشگری شیراز / معالی آباد

بهترین جای معالی آباد شیراز

می خواهیم ” بهترین جای معالی آباد شیراز ” را دراین پست معرفی کنیم. خیابان معالی آباد شیراز یکی از بهترین خیابان های شیراز برای خرید و فروش و زندگی می باشد. در این خیابان مجتمع های تجاری مختلف، شعب بانکهای گوناگون، رستورانهای مختلف و … وجود دارد. به طور دقیق نمی توان گفت که بهترین جای معالی آباد شیراز کجاست، بلکه برای فهمیدن این موضوع میبایست بدانیم که می خواهیم از چه قسمتی از این خیابان دیدن کنیم.

جاذبه های معالی اباد

از مهم ترین مجتمع های تجاری معالی آباد می توان به مجتمع تجاری آفتاب فارس، مجتمع تجاری مسکونی الوند، گاندی، مجتمع تجاری آفتاب کوچک و کاتیگا اشاره کرد. یکی از هتل های بسیار معروف شیراز به نام هتل الیزه نیز در این بلوار واقع شده است که بسیار مورد توجه توریست های خارجی قرار گرفته است.اگر به دنبال هتل ها و محل های اقامت شیک و تمیز در شیراز هستید به شما توصیه می کنیم که به بلوار معالی آباد مراجعه و از امکانات بی نظیر این منطقه استفاده کنید.

کافی شاپ ها و رستوان های این بلوار نیز بی نظیر هستند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند به طوری که می توانند پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای باشند و جوانان و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. از معروف ترین کافی شاپ ها و رستوران های معالی آباد می توان به فست فودهایی مثل شن و رابو اشاره کرد و بهترین رستوران آن رستوران هندی تاج محل می باشد که مشتریان فراوانی دارد.پارک ملت معالی آباد نیز یکی از بهترین پارک های شیراز است که در بلوار دکتر شریعتی واقع شده است و یک مجتمع فرهنگی بسیار زیبا دارد.

معالی آباد شیراز کجاست؟

خیابان معالی آباد یا بلوار دکتر شریعتی در شمال غرب شیراز و در منطقه 6 قرار دارد.معالی آباد از شمال به بلوار میرزای شیرازی، از جنوب به بلوار میرزا کوچک خان، از شرق به بلوار چمران و از غرب به کوی وحدت و فرهنگ منتهی می شود.معالی آباد یکی از محله های شلوغ و پررفت وآمد شیراز است و محله ای بسیار شیک و لاکچری می باشد. بلوار معالی آباد در راستای بلوار شهید چمران قرار گرفته است.اگر از بلوار معالی آباد عبور کنیم به بلوار فرهنگ شهر و فلکه احسان خواهیم رسید.

مترو شیراز

در ابتدای بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) واقع در میدان احسان خط یک مترو (احسان – فلکه گل سرخ) قرار گرفته است. ایستگاه های دیگری در خیابان معالی آباد نیز دارد. ایستگاه دوم ایستگاه دکتر شریعتی ، ابتدای خیابان خلبانان واقع شده است و ایستگاه بعدی نیز در ابتدای بلوار معالی آباد و نبش تقاطع پل معالی آباد قرار گرفته است.

بافت محله معالی آباد شیراز چگونه است؟

اکثر بافت این محله نوساز است و آپارتمان های چند طبقه جای خانه های ویلایی را گرفته اند.در این محله آپارتمان های قدیمی نیز به چشم می خورند که قیمت آن ها نصف قیمت آپارتمان های نوساز است.

آدرس مکان

آدرس: خیابان معالی آباد یا بلوار دکتر شریعتی، در شمال غرب شیراز و در منطقه 6 قرار دارد

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
بهترین جای معالی آباد شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!